Huomenia!
mulishn valf täällä on ihan samanlaiset kivut. Yöllä kun punkeaa vessaan niin sattuu kylkiin ja aamuisin myös mahaan. Mä yritän vaan vaihtaa kylkeä ja olen välillä heräillyt selältään.
Enkelinäiti kyllä minäkin muistan, onnea odotukseen. Toivotaan että kaikki menee varmasti hyvin.
Pippur1 Synttärionnittelut! :heart:
Lily of the valley Onnea lopputyön valmistumisen johdosta! Nyt on tosiaan aihetta juhlaan.
millis1981 mulla kans kun vauva liikkuu vihloo niin perkuleesti, kuulemma paikat valmistautuu ja repeilee kohdunsuulta.
Täällä kans oli viikko sitten
flunssa ja räkää röörit täynnä edelleen.
Onnea bellonalle! :heart: :heart: :heart:
Pörri :hug: Niin se on tämäkin mamma tuolla silmät turvoksissa kävellyt, jos ei joku ole jo nähnyt itkuisen näköistä odottavaa äiti niin jo on aikakin! :saint:
(.)Suppailee harvoin, turvottaa jonkin verran, maha kipeytyy nukkuessa, äläpäätä vihloo, närästää, maha ihan sekaisin, räkä valuu, ym. Eli kaikki kunnossa.
Ajelin taas 2h Tampereelle, täällä ollut nyt pari päivää ja tänään kotia Jyväskylään. Mä en ole ajatellut
synnytystä juuri ollenkaan, menee niin ku menee. Mut nyt.. ihan kauhee paniikki iski päälle, et apua en mä haluu, sattuu, en mä jaksa sitä ja kuin pisteenä i:n päälle apua miten pärjään yksin 2 lapsen kanssa. |O Kyllä sitä taas jaksaa pyöritellä näitä juttuja...
Minävaa ja vaavi 37+5