Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja prinsessa-06:ananaskirsikka mä menin ihan hämilleni sun 1h sokeriarvosta, sanoit että oli 1,2 vai kuinka ja liian korkea?! (käyn kohta tarkistaa ed sivun ja luen uudestaan) meillä max. arvo 10 ja itselläni 1h arvo 3,9 joka oli aika matala tätien mielestä.
Alkuperäinen kirjoittaja Zulu:Ihmettelen täällä itsekseni kuinka vähän neuvolakäyntejä Helsingissä onkaan. Olen ollut neuvolassa tasan kerran ja seuraava on vasta syyskuun lopulla. Nt-ultra on toki ollut jo ja rakenneultra on syyskuun alussa. Mutta monella teillä tuntuu neuvolakäyntejä olevan paljon tiheämmin. Onko muilla Helsinkiläisillä näin vähän? Ei minulla kyllä mitään hätää varsinaisesti ole, mutta kunhan ihmetyttää...
Alkuperäinen kirjoittaja zaara:Enie Minusta ei taida olla työntekijäksi. Heti, kun hiukan enemmän päivän aikana rehkii niin illalla supistelee varmasti. Päätä särkee joka päivä ja väsyttää välillä ihan sairaasti. Mulla on sairaslomaa tiistaiseen. Täytyy varmaan soittaa neuvolaan ja kysyä mistä tuohon saa jatkoa. Saiskohan sinne ajan...
Zaara ja vaavit 16+4
¨Alkuperäinen kirjoittaja [b:Katti83[/b], itseäkin mietityttää esikoisen suhtautuminen pikkusisarukseen, varsinkin kun vauvan syntyessä esikko on pahimman uhman keskellä :| Esimieheltäni sain neuvon, että vauvan syntyessä kannattaa huomioida isosisarusta/sisaruksia NIIN paljon kuin vaan mahdollista. Sylivauvan luonnolliset tarpeet tulee huomioida mutta loppu liikenevä aika kannattaa viettää esikoisen kanssa. Sylivauva tarvitsee loppujenlopuksi ainoastaan rintaa, vaipanvaihtoa ja sylissäpitoa. Isommat lapset tarvitsevat huomiota. Ajattelin jopa, että voisin pitää kakkukestit isosiskon kunniaksi :heart: Siinä samalla sukulaiset pääsevät sitten pientä vauvaakin katsomaan.