***TAMMIVAUVAT*** Heinäkuussa

Mökiltä selvitty hengissä.
Tosin ukko veti sitten perskännit ja unet oli mitättömät vähä jokaisella. Nyt sitte laatta lentää vartin välein ja mua oksettaa tää haju.. :x

Onneks mun ei tartte miettiä tollasia lomia ja työjuttuja ku oon vaan kotona köyhänä ku kirkon rotta.. :D

Täälläkin liikkeitä pongattu välillä kun ihan rauhassa malttaa pötkötellä hetken ja kuulostella. Eiköhän ne siitä voimistu ja jossain vaiheessa niitä alkaa jo manaamaan ihan tosissaan.. :heart:

Nyt ulos, mittari näyttää +32'c B)

Rhea ja Möhkö 14+1 (eilen poksu :heart: )
 
Mulla nyt onneks ei enää pahoja oloja oo ollu, toivotaan et muiltakin vihdoin loppuu kenellä niitä vielä on. Uusin "oire" on se että kun syö (ihan normi määrän tai itseasiassa vähemmänkin kun ennen) ni kohta tulee ihan älyttömän täysinäinen olo, ihan kuin ois mässänny hulluna vaikkei oiskaan. Nopeesti menee aika, viikot vaan vaihtuu.. Anni+maha-asukki 16+6
 
Tv:stä tulee sitten se kätilöt sarja just nyt ja nainen siellä synnyttää kaksosia ei pitäis katsoa :headwall:

Ei muuten mitään kummallista, iltapäivällä meinattiin lähteä piipahtamaan porukoiden mökillä jos vaan jaksan.
Aamulla oli aika kovia supistuksia muutama ja en sitten kelloa katsonut mutta oisko ollut 10-15min välein. Pitänee ottaa nyt rauhallisesti.

Enie + Nörtti ja Hissu 16+6
 
Moikka vaan kaikille.. Täällä ollaan töissä taas.. Ulkona noin hiano ilma. Jos nyt torstaihin asti jaksas ni alkas loma.. KAikki kaks viikkoa.
Rauhallisia oloja kaikille... =)

Tammikuun4 ja meloja 16 POKS!!! :heart: :attn: :heart: :D
 
aurinkoista sunnuntaita kaikille =)

Se olis mun osalta nyt 3 viikon kesäloma ohi ja työt alkaa huomenna.... ihan kiva mennä kyllä taas töihin: tietää että syyskussa on vielä viikon loma edessä ja sit marraskuussa taas vähän pitempi :LOL: Aina pitää olla joku mitä odottaa :p

Sain juuri kahdet mammahousut tehtyä, toiset on vanhoista työhousuista tehdyt ja toiset farkuista jotka ostin sikahalvalla alennusmyynnistä. Farkuista tuli ainakin niiiiin kivat, ihana kun on taas siistit housut joita pitää :D Vielä olis parit alehousut joita pitäis muokata....

Tanjuska77 ja Hermanni 15+6
 
Nirppurotalla inhottava tilanne... :( Odottelisin sinuna vielä vähän aikaa ja tiedustelisin asiaa uudelleen vielä ä-loman jo lähestyessä. Itsellä kävi niin, että ma-sopimus oli katkolla juuri kun jäin ä-lomalle. Kotiin tuli sitten kirje, että sopparia oli jatkettu vielä ä-loman loppuun asti (eli sain palkan 3 ekalta kuulta ja lomat kertyivät normaalisti). Valitettavasti en samaan paikkaan enää palannut vaan vietin lomat vanhenpainvapaan lopussa ja sopimusta ei enää jatkettu.

Baareissa notkumisesta; eipä ole paljon tullut harrastettua viimeiseen 2 vuoteen :D Edellisessä raskaudessa taisin kerran käydä baarissa kääntymässä, ja se riitti. Ei kiinnostanut vähääkään ja väsy yllätti melkein heti. Myös nousuhumalaiset ihmiset ärsyttivät ihan suunnattomasti. Nyt tällä kertaa tuli bogottua Ruisrockissakin ihan olan takaa!!! :D Ihan parhain festarireissu ikinä! Ruississa on melkein joka vuosi tullut oltua, mutta tää kerta oli selkeästi hauskin! Baariin ei kyllä edelleenkään ole mitään hinkua, jos nyt oli ennen raskauttakaan. Onko tää sitä jotain mitä aikuisuudeksi kutsutaan? ;)
 
Enie Katsoin saman ohjelman... kyyneleet silmistä valuen. Ja ohjelman jälkeen iski paniikki, etten halua synnyttää... onneksi se ei oo ihan heti edesä. :|

Anni-77 Mulla kans alkaa olemaan samaa "vaivaa". Täytyn jo pienestä määrästä ruokaa, mutta toisaalta mun pitää olla sitten kokoajan syömässä...

Tein taas uuden hankinnan. Ostin huuto.netistä tuollaisen Tefal tuttipullojen sterilisoijan. Jospa se helpottais edes vähäsen sitä tuttipullojen/rintapumpun keittorumbaa... Nyt vaan pullot härveliin, vettä pohjalle ja siinä se höyrystelee aikansa, eikä tartte olla vahtaamassa ja onkimassa pulloja vedestä... Meillä meni tuttipulloja joka ikisellä syötöllä, kun poika ei saanut tarpeeksi maitoa tissistä... se keittorumbakin oli sitten jokailtainen operaatio. Eikä se ois voinu väsyneenä vähempää kinnostaa....

Tica + Kääryle 14+6
 
Moikka kaikille!

Pitkästä aikaa kävin teidän juttuja lukemassa pari viimeisintä sivua näin nopsaan.

Enie Minäkin katsoin aikaisemmin yhden jakson tuota kätilöt sarjaa ja enköhän heti nähnyt unta että synnytin kaksoset, hih... :)

Onko muut nähneet outoja unia? Musta tuntuu, että joka yö on ihme seikkailut päällä! :)

Potkuja oli nähtävästi muutkin jo tunteneet, oma paaperoni on potkinut jo kaksi viikkoa sillai, että kerran päivään on tuntunut yhden kerran. Nyt ei tuntunut pariin kolmeen päivään jo olin jo ihan masis, et nytkö joutuu taas odottelemaan.. No luulin sitten lauantaiaamuna nähneeni unta että vauva yöllä potki kovasti ja yllätyksekseni aamupalan jälkeen alkoi niin kova potkusarja, että koko massu tärähteli. Tänään ovat potkut jatkuneet ja olen NIIIIIN onnellinen tästä tunteesta! Mietin vain miten hassua, että nyt jo tuntuu näin selvästi. :D

Minävaa ja paapero 15+5
 
Sunnuntaita kaikille :heart:

Baareista: No, mun viimenen baarireissu tuli heitetty joulukuussa, sillon oli valmistujaiset. Tosin eipä tekisi mielikään mennä, kattellaan vuoden kuluttua sitten :D

Unista: Mä näen joka yö aivan käsittämättömiä unia! Eli todellakin outoja unia tulee nähtyä.

Potkuista: Höh, en tunne vieläkään mitään potkuja. Ainakaan tietoisesti.

Tasan kuukauden kuluttua olisi rakenneultra ja reilun viikon päästä neuvolaan. Ai miten niin muka odotan kovasti :D

Oletteko huomanneet mitään muutoksia jaloissanne? Mulla on seisomatyö ja jalat kipeytyy nykyään todella herkästi, etenkin jalkapohjan alue. Tukisukkia joudun välillä käyttämään, kun tuntuu että turvottaakin. Ne on vaan niin kuumat nyt kesällä.

Pinkg ja tilleri 15+6
 
Potkuja ei tunnu täälläkään, mutta koska kyseessä ensimmäinen raskaus niin aika harvalla tässä vaiheessa vielä mitään tuntuukaan.

Itse näen normaalistikin mitä erikoisempia unia, mutta jostain syystä tuo ensimmäinen kolmannes meni melkein kokonaan niin etten muistanut nähneeni mitään unia.. ihan outoa! Mutta nyt on taas vaihtelevat unet tulleet takaisin :) Se vaan ihmetyttää, että mitään vauvaunia en oikein näe..

Muita muutoksia ei jaloissa ole ollut, kuin se että jalkapohjia polttelee/kuumottaa välillä tosi paljon :eek: Ihan omituista tämäkin!

Baareja en ole koskaan oikein harrastanut, joten mitään muutosta ei ole tarvinnut tehdä sen suhteen raskauden aikana :D

Jostain pitäisi kehitellä työmotivaatiota.. ei olisi kenelläkään ylimääräistä?? Ei nappaisi yhtään |O Tiedän kyllä, että kunhan taas siihen rytmiin pääsee kiinni, niin kyllähän se menee, mutta näin loman jälkeen tämä on yhtä tuskaa! (heh ja joka sunnuntai myös)

Lumi ja Lilliputti 15+6
 
Morjenttes,

tulin laittamaan pari päivää vanhan masukuvan (siinä 14+0) :) Sori, ei kunnon housuja jalassa, nappasin nukkumaanmennessä :LOL: et pikkarit paistaa vaan ja neki rullalla :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=4523592.jpg

MM ja Itikka 14+4
 
Tica: Joo, mulla just sama, pitäs koko ajan syödä, mut sit se ähky tulee. Pitäs kai piipertää minimaalisen pieniä annoksia usein.

Unista: Mä kans näen niin vilkkaita unia, harvemmin ennen ees aamulla muistin uniani. Nyt ne on eläviä, ja todentuntusia ja välillä pahoja ja välillä taas hyviä ettei malttas herätä aamulla
:LOL:

jaloista: Mulla tulee tosi kipeeks/väsyneen tuntusiks jalat nyt tosi helpolla, ja ukkokin on laiska hieromaan. Sain jalkahierontaan lahjakortin, ja se oli niin ihanaa et pitänee mennä kohta uudestaan.

Töistä:Elokuussa alkaa työt ja ei vois todellakaan vähempää kiinnostaa, ahistaa jo nyt suunilleen et mite jaksan keskittyä. Onneks lomaa vielä jäljellä!

:wave: ja tsemppiä kaikkiin "vaivoihin" :)
 
Täällä maattu pari päivää... perjantaina alkoi napakat ja kipeät supparit, soitto th:lle ja määräys vuodelepoon. Se sitten Särkänniemen reissusta.. Lisäksi multa löyty hiiva ja cluesolut plussalla ja tulehdusta olin pitäny jo kuukauden ainakin :( Lääkitys päällä ja siitä maha sekaisin. Supparit onneksi taas tavallisia,mutta niitä edelleen. Ensi viikolla pitäs selvitä seerumiseulan tulokset ja sitten kai saan sen lapsivesipunktioajan? Aika saisi nyt kulua siivillä,odotan jo sitä elokuun alkua et näytteen voisi ottaa.

Petite ja mimmi 12+6
 
Heips!

Otahan Enie rauhallisesti siellä suppareittesi kanssa! :hug: Inhottavaa kun noin aikaisessa vaiheessa jo supistaa. Itsellä meni koko toinen puoli raskaudesta (esikoinen) suppareiden kanssa kärvistellessä, jäin saikullekkin jo rv20 tienoilla.

Petitellä kanssa kurjia uutsia! Toivottavasti vuodelepo tekee tehtävänsä! Nuo tulehduksethan voi kans aiheuttaa niitä suppareita!? Jaksuja! :hug:

Itsellä meni kanssa koko viime yö ihan pipariksi. Ensin heräsin yhden jälkeen migreenikohtaukseen, sitten esikko pomppi kuumissaan sängyssä ja kaiken kruunasi mies joka tuli 5 maissa kotiin naama valkoisena. Oli ajanut hirvikolarin töissä, auto tod.näk lunastus kunnossa mutta mies ja asiakkaat onneksi ok. Pieniä haavoja tuli särkyneistä ikkunoista, ei sen kummempaa. :| Kyllä muuten säikäytti meidät kaikki!! :(

pikkuakka ja Elmeri 13+0 :heart:
 
Pikana vaan täällä

Petite hui,otahan nyt rauhallisesti :hug:

pikkuakka No on ollu teilläkin hurja yö,onneks miehesi selvinny pelkällä säikähdyksellä

Myö käytii tänää mustikassa,ehittii olee vajaa tunti ku ukko huus mettästä et nyt mennää ja äkkiä,luulin jo et niil oli ainaki karhu perässä,mut olivatki astunu ampiaispesää meiän kuopuksen kans sillä seurauksel et ukkoo pisti kaks ampparia ja neitiä yks,onneks ei kumpikaa ollu allerginen,mut kylläpä säikäytti :/

piiuli ja toukka 12+3

olittehan taas luku-urakan tehny,ku perjantaina viimeks tänne oon ehtiny =)
 
Heippa,

Ollaan just kotiuduttu sukulaisvierailulta ja tulin vaan pikaisesti ilmottautumaan etta hengissa ollaan :wave: .

Taalla taa sikainfluenssa pysyy edelleen hyvin mielessa, esikoisen tarhassa on raportoitu jollain lapsista olevan se ja nyt mulla on ollut ihan kauhean kipea kurkku ja vuotava nena, ei kuumetta kuitenkaan ja olo ok. Soitan kuitenkin aamulla varmuden vuoksi laakarille, katsotaan mita se sanoo, vaikka voihan taa nyt olla ihan perusflunssaa ja toivottavasti onkin... Arsyttavasti sita kuitenkin vahan jannittaa, etta mita jos kuitenkin :/ . Mulla on kerran ollut influenssa, ja oli kylla kamala kokemus.

Taidan menna sohvalle loikoilemaan, mukavaa illan jatkoa kaikille!

Vadelmilla ja Mini 13+2
 

Yhteistyössä