***TAMMIVAUVAT*** Elokuussa

Istukan paikasta Mullakin on etuseinässä, aika alhaalla. Ei kuitenkaan kohdunsuulla. Uskon sen olevan syy, miksi liikkeitä tuntui niin myöhään/harvakseltaan. Ja ne ainoat, joita on tuntunut, ovat tuntuneet yllättävän korkealla, melkein navassa asti. Varmaankin pikkuinen on potkinut joka puolelle, mutta vain ne ylemmäs tulevat tuntuvat vielä. =) Tai jotain sinne päin. :D
 
Elayne Muuttiko ne sinun la:n nyt sitten vaikka ei tuon enempää heitä? Tästä kun on monenlaista käytäntöä näköjään ja kuitenkin sanotaan että 4-5pv pitää heittää ennen kuin siirretään niin varmista vielä ennen kuin siirrän sinua tuolla etusivun listalla toiseen paikkaan.
Niin ja onnittelut tytöstä kuten myös Lilylle :heart:
 
Aww, ihania ultrakuulumisia :heart:

Omaan napaan ei kummempaa, potkuja tuntuu jo tosi hurjasti. Edelleen odotan sitä "energistä raskauden puoliväliä", voisin nimittäin nukkua 24/7 :D

Huomenna onneksi vapaapäivä, ajattelin lähteä vähän "kaupungille hurvittelemaan" hihii :)
 
Olipa kamala yö, kun ei saanut juurikaan nukuttua. Tuli kauhean pahaolo ja sen kanssa peppuroin ennen kuin tajusin lähteä mittaamaan sokerin että onko se hurahtanut liian alas. Sitten kun söi jogurtin niin helppas se sen verran että pääsi nukkumaan.
Mutten kyllä alapäähän sattui ja supisteli taas kans, ja pikkuisilla oli jotkut jumpat keskellä yötä kun Nörtti potki tosi kovasti muksautuksiaan.

Labrassa kävin sitten vasta tänä aamuna ja tuntui sielläkin että taju lähtee kohta jos ei pääse pois. Huippaa ja on huono olo...,johtunee siitä hemoglobiinista kun on sen 100.
Joutuivat "rei´ittämään" molemmat käsivarret että saivat näytteet putkeen.

Enie + Nörtti ja Hissu 20+1
 
Mullakin oli huono yö, kun esikko ei nukkunut kunnolla. Heräsi n. tunnin välein, ja joka kerta PITI NUKUTTAA UUDELLEEN vieressä :eek: , kun ei antanut mun poistua huoneesta. Lopulta jouduin ottamaan meidän väliin, ja ajattelin, että nyt sentään saa nukkua, mutta mitä vielä, tytöllä oli joku maailman levottomin yö, pomppi istumaan ja sanoi "KATO!" ja unta hakiessaan potki koko ajan. :snotty: Ihan ihmeellistä. Meillä ei nyt tää tavalliseen sänkyyn totuttelu ole sujunut parhaalla mahdollisella tavalla, kun pinnikseen nukahti itse, ja tässä uudessä sängyssä vaatii, että hänen vieressä istuu niin kauan että nukahtaa, missä kestää välillä tunti. Mut en oo viitsinyt ottaa mitään "kovaa opetuslinjaa", kun samalla kertaa on aloitettu uudessa päiväkodissa, niin varmaan tarvitseekin nyt normaalia enemmän läheisyyttä. Sitä vaan pelkää, et mitä sitten kun vauva syntyy, kun ei tyttö enää mahdu meidän väliin. Muuten kyllä nukkuisin mielelläni tytön vieressä vaikka kouluikään saakka. :D :heart:
 
Onnittelut ihanista ultrakuulumisista! :flower: :heart:

Täälläkin nukuttiin taas huonosti. Herään öisin vessaan yleensä pari kertaa ja nyt on useana yönä ollut niin, että vessakäynnin jälkeen väsyttää kyllä, mutta en vain saa unta. Joten viime yönäkin tuli valvottua kahdesta puolikuuteen kunnes vihdoin nukahdin pariksi tunniksi.

Väsynyt Lumi ja Lilliputti 19+1
 
Huomenta B)
Miulla taisi se energinen keskiraskaus-hetki olla tuossa viikonloppuna. Vihdoin sain keväällä aloittamani kukkapenkin uudistuksen loppuun. Keväällä kaivoin ylös vanhat kasvit, valeistutin ja kitkin kukkapenkin. Sitten se homma jäi... Nyt sain sitten uudestaan kitkeä kukkapenkin, paransin kasvualustaa, jaoin taimet (jotka vielä oli hengissä selvinny valeistutuspaikassa), mylläsin ja kaivoin kukkamaalla. Nyt on siisti kukkapenkki. Täytys jossain vaiheessa käydä pari kasvia vielä hommaamassa aukkojen täytteeks. :D
Ja eilen oli agility-treenit koiran kanssa. Oli oikein ohjaajan juoksutreenit B) Sellaisia ohjauskulmia ja ratoja harjoiteltiin. Tänään olikin aamulla kaikki lihakset sen oloiset kuin olisin koko yön nostellut painoja ja jumpannut :kieh: Vähän vieläkin lihakset jumittaa, ehkä ne tästä vetriytyy kun lähden tuon esikoisen kanssa puistoilemaan...

Hipkukka ja AatosII 18+0
 
Jammy Turvotusta löytyy, varsinkin lämpimien päivien jälkeen tai jos oon puuhannu kovasti. Mulla tuo turvotus keskittyy jalkoihin. Välillä tuntuu kuin vesipatjalla kävelis :whistle: Juominen auttaa, se ehkäisee nesteen kertymisen kehoon. Kehon ei tarvi alkaa varastoimaan vettä, kun koko ajan saa uutta (näin kansanomaisesti selitettynä :LOL: ). Ja myös se auttaa kun nostan jalat ylös ja makoilen.
 
Minullakin tuo turvotus lähinnä jaloissa. Juon kyllä todella paljon vettä mutta se ei tunnut muuttavan tilannetta :|
Neuvolassa sanottiin että pitäisi päivän aikana olla hetki vaakatasossa niin se voisi auttaa mutta eipä se töissä oikein onnistu...
 
Moikka kaikille! :wave:

Yritin lukea kaikki jutut läpi, mutten ihan loppuun asti päässyt, pakko mennä sohvalle kohta. :ashamed:

Paha olo vaivaa edelleen, eilis illan ja yön taas oksennellut. Nukkumisesta ei tuu mitään ku on niin paha olo kokoajan. Neuvolassa käytiin viime viikolla ja sanoi että valitettavasti on edelleen "normaalia" pahoinvointia vaikka onkin jatkunut näin kauan. Eli ei mahda mittään. :| Paino kuitenkin nousee tasasesti ja masukilla on kaikki hyvin. Äiti ei vaan oikeen jaksaisi enää, olisi ihanaa päästä nauttimaan tästä raskaudesta. :ashamed:
Töissäkin olisi pakko jaksaa taas tämä viikko ja sitten alkaa taas ens viikolla loma. Perjantaina vasta rakenne-ultrakin.

Anteeksi omanapaisuus... taas...

jenniho+masukas 20+2
 
Elayne Ihania ultrakuulumisia. Nyt vaan prinsessamekkoja ostamaan. :) Onko sulla laskettua aikaa muutettu? Meinaan mulla on menossa noi samat rv viikot 19+3, mutta laskettuaika on ollut koko ajan 4.1.2010. Np-ultrassa sanoi sillo, että ei ala muuttaa sitä. Silloin oli kolme päivää isompi. sanoi, että lähemmäs viikko pitäisi olla..

Mä luulen, että mulla on toi istukka ihan tuossa edessä. sen vuoksi en tunne liikkeitä ja kun neuvolassa kuunneltiin ja mitä kotona oon kuunnellut niin se on ollut tuossa edessä joka kerta. liikkeitä odotellessa.

Mulla on jaloissa tosi paljon verenpurkautumia. Ei suonikohjuja vaan pelkkiä purkautumia. Nyt kun oon ollut kolme viikkoa lomalla, niin jalat on suht hyvin parantuneet, mutta varmaan taas kun meen töihin niin ne pahentuu. Äippä epäili, että mut laitetaan saikulle hyvissä ajoin noiden jalkojen vuoksi. Saas nähdä.

millis ja lupu 19+3

 
Alkuperäinen kirjoittaja Jammy:
Neuvolassa sanottiin että pitäisi päivän aikana olla hetki vaakatasossa niin se voisi auttaa mutta eipä se töissä oikein onnistu...
Esikoisen odotusaikana olin töissä. Silloin minulla oli tapana kahvitauolla heittäytyä lattialle ja nostaa jalat penkille. Muutaman kerran työkaverit (kaikki miehiä ) vähän vilkas, kun mussutin omenaa siellä lattialla :LOL: Mutta aika pian hyväksyivät miun omituisuuden. Jostain onnistuivat löytämään minulle ohuen patjankin.
Nyt kun olen kotona esikoisen kanssa, onkin päivänmittaan useammin mahdollisuus olla vaakatasossa. Useimmiten samalla leikitään dubloilla. Musta tulee vielä tosi hyvä vaaka torninrakentaja :saint:
 
Enie oikeassa olet, eivät lähteneet muuttamaan virallista laskettua-aikaa, naureskelin vain tuolle "uudelle ajalle". Ei toinen täpärämmin voisin osua 2010:n puolelle! :LOL: Parhaassa tapauksessa ollaankin sitten jalat ristissä synnärillä ja lasketaan minuutteja että saadaan luokkansa vanhin maailmaan! ;)

Yllättäen näin vain vauva-unia koko yön! Ja jotenkin prinsessan koko tuleva nimi muotoutui aamuyöstä ----> nyt vain miehelle hyväksttämään!


Elayne ja :heart: 19+1
 
Elayne onnea tyttölupauksesta :heart:

kaikille rakenneultraan tällä viikolla meneville onnea matkaan

:hug: vielä pahoinvoiville,toivottavasti kohta alkais helpottamaan

laivalla ollessa ku niitä peilejä oli joka puolella ja tota mahaa tuli sit kateltua joka vinkkelistä ni totesinpa vaan ettei sitä kyl kukaa erehy viel raskausmahaksi luulemaa menee ihan lihomisen piikkiin :headwall: läski mikä läski :LOL:
Viime yö meniki sit pyoliks valvoessa |O toi meiän nuorin ku heräs johku aikaa,otin sen sit vieree ja tein sen pakollisen vessas käynnin,pääsin sänkyy ni alkoi taas se kamala mahakipu,ihan ku joku vääntelis veistä mahassa :kieh: siinä sit pyöriskelin tuskissani varmaan reilusti toista tuntia,kunnes se kipu pisti taas mahanki sekasin ja oli käytävä uuestaa vessas,tosin se saalis oli kyl huono,mut helpottipa olo sit pikkuhiljaa :) mitä lie onkaa :/

piiuli ja toukka 15+5 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lily of the valley:
Mä oon vaan NIIIIIIIN onnellinen. Elämä on tällä hetkellä täydellistä. :heart: Halusin vaan jakaa tämän tunteen teidän kanssa. =)
Piristi omaa mieltäkin tuollainen viesti :heart: :heart: :heart: täällä ku nää hormoonit hyrrää :kieh:
 
Päivee,

huono yö täälläkin takana, tuttivieroinen vauva meni suht hyvin nukkumaan mutta heräili viitisen kertaa- ei kyl kertaakaan avannut silmiään mut oli kovin levoton ja monkui, ja toki mun piti käydä aina katsomassa. Unenpäästä kiinni saaminen on kyllä vaikeaa, ja pissallakin saa ravata s**tanan sata kertaa jo yössä.

Itikka vaan tihentelee potkuvälejään entisestään :heart:

Melko energinen olen ihmetyksekseni ollut nyt pari päivää (aina välillä, hetkittäin ei jaksais sohvalta nousta) ...mut yleisesti oon saanut ihmeen paljon aikaan, ommellut verhot ja jopa silitin ne ennenku laitoin ikkunaan! Ja olenpa jaksanut siivotakin ja pestä pyykkiä- jännä miten paljon vähemmän sitä tulee ku mies ei ole kotona haisemassa :D On kyl ihana saada se takas himaan ylihuomenna, ikävä on kova :/

Joku ihasteli miten ihana on kävellä peilin ohi ja masu näkyy, mulla sama homma, kaupoissakin hakeudun aina "vahingossa" peilin/ heijastavan ikkunan eteen ihastelemaan massua B) Rintsikoihin vaan on kovin vaikea mahtua enää, en tiiä mitä teen, kun mulla on jo valmiiksi G- kuppi eikä huvittais mennä mitään possunkaukaloita ostamaan :eek: Antaisin HYVIN mielelläni puolet pois ja oonkin haaveillut, että sit ku oon rikas ja kuuluisa (tai ainaki lapseni tehnyt ja asuntolainat maksanu) ni käyn pienennyttämässä, selkä tulee vaan kipeeks :(

Uninen MM ja Itikka 17+6
 

Yhteistyössä