Kuulostaa tosi kivalta tuo teidän tapaaminen! Ja iso porukka oli ollut tänäänkin koolla. Harmi kun olemme täällä niin kaukana, että emme pääse mukaan..
Meillä on ollu oikein hulina viikko! Joka päivä jotain menoa, ei olla keretty edes nauttimaan näistä ihanista ilmoista. Tänään meillä oli neuvola, tai siis painokontrolli. Neiti painaa nyt 5 850 g ja on 63 cm pitkä. Tasaisen hitaasti, mutta varmasti paino nousee 100 g viikossa. Tuntuu ihan hurjalta, kun olikos se Tähden poika, joka painoi jo melkein 9 kg. Ja muistaakseni meidän vauvoilla ei ole kuin muutama päivä ikäeroa. Mutta ei tuo meidän neiti ole mitenkään liian laihan näköinen, poskia kuitenkin on reilusti, mutta on vissiin niin siro rakenteinen, että painoa ei kerry nopeammin. Ja katsotaan nyt mitä siellä lääkärissä sanotaan tuosta maitojutusta.
Meillä syödään aika isoja määriä kiinteitä, peruna- porkkana sosetta menee jo nelisen ruokalusikallista. Terveydenhoitaja sanoikin tänään, että voisi ottaa kaksi ateriaa päivään. Eli kasvis- ja hedelmäaterian, kun tuntuu, että neidin ruokahalu on kohdallaan ja maha on kestänyt hyvin. Mä olen tehnyt nuo vihannessoseet itse ja ajattelin ne jatkossakin tehdä isommissa määrissä pakkaseen. Hedelmäsoseet olen ajatellut ostaa ja vielä kun joku täällä sanoikin, että ne on puhtaampia (siis torjunta-aineettomampia), kuin itse tehtynä. Reissussa varmaan syödään sitten valmisjuttuja.
Simba, teillä on aivan ihanan näköinen ja iso piha! Ja omenapuut valmiina! Odotan kuin kuuta nousevaa, että nuo meidän taimet alkais tuottamaan jotain. Mutta taitaapa mennä jokunen vuosi.. Oletteko asuneet kauan talossanne?
Aivan mahtavalla paikalla teidän talo! Ja minkälainen urakka teillä on ollutkaan!! Huh, huh.. Teidän talo näyttää ihanan perinteiseltä, mutta kuitenkin tuotuna tähän päivään, tietyillä jutuilla. Just minun makuuni.

Laitathan sitten uudempiakin kuvia, kun "tilanne" etenee? Joku kysyi meidän talon mallia, se on Kannustalon Harmonia 135, nykyään ilmeisesti Rauhala- mallistossa, mut silloin oli vielä Harmonia nimellä. Muistaakseni se mallinumero oli tuo, tehtiin siihen jonkin verran muutoksia, et se ei ihan suoraan se ole.
Me käytettiin aika rohkeasti värejä sisustuksessa, ja ollaan viihdytty tosi hyvin. Yleisilme meillä on melko vaalea, mutta sitten on vastakohtana tummia sävyjä ja murrettuja, voimakkaita värejä. Tämä on sellainen asia, mistä voisin kirjoittaa vaikka kilometrin, värit yleensäkkin ovat minulle tosi tärkeitä ja suorastaan intohimo.

Näin puhuu tasaisen tylsän värinen blondi, joka pukeutuu pääasiassa mustaan ja tummanruskeaan..
Jäi vielä jotain kommentoimatta, mutta vielä kirjoittamassa Spaceen.