Iltaa taas!
Liini Meilläkin oli yhdessä vaiheessa hirveetä huutoo noi iltaunille menot, mut kuten muillakin niin täälläkin autto se, et laittoi aikasemmin nukkumaan, heti samantien kun alko pienikin kitinä.
Vilipi Mullekkin on aina työn ja tuskan takana toi ulkoileen lähtö, mut sit on hyvä fiilis, kun sinne on päässy. Mäkin sain tänään esikolta leskenlehti kimpun ja perhosia sun muita ötököitä on tytön kauhuks nähty vähän liikaakin. Se on ruvennu ihan hirveesti pelkään kaikkia, eniten kärpäsiä. Toivottavasti menee tää vaihe ohitte nimittäin ne kärpäset kummittelee yöunissakin. Meillä tuo autokuume miehellä on ollu jo tovin ja varmaan lisääntyy vaan kesää kohti... B)
Meillä oli eilen kolmikuukautis neuvola. Herran mitat oli 6780 g ja 64,7cm. Tuo pituuskasvu on kyllä ollu alusta asti aikas reipasta ja tahti ei näy loppuvan. Äiti tänään katto mun neuvolakortista niin mä oon ollu ton pitunen viiden kuukauden ikäisenä. Rokotus otettiin vastaan hymyssä suin eikä sen laittoa ees huomannu, mut illalla olikin sit suposta huolimattakin hirveetä kätinää.
Kolmena iltana ollaan nyt annettu maissivelliä, kun nuo yöt tuntuu olevan aikasmoista tankkaamista, mut ei sillä kyllä oo ollu vaikutusta suuntaan eikä toiseen. Neuvolasta kehotti vielä jatkaan sitä ja sit lähempänä 4 kk kiinteemää ruokaa.
Ottaakos teillä muilla muuten vaavit lelun ite käteen? Meillä tuo poika heti pyrkii leluun tarttumaan ja vie sen suuhunsa. Neuvolantäti piti sitä kauheen aikasena, mut en ite osannu ees aatella, et siinä olis jotain ihmeellistä.
Kuolaamaan on alettu ihan hirveesti ja koko ajan pitäis olla jotain lussuttamassa. Saas nähdä koska pamahtaa ensimmäinen hampu.
Mitäköhän muuta piti kirjotella...Ööö...Äitin suklaanhimo ei oo hellittäny vieläkään... :ashamed: Tänäänkin olis vaan tehny mieli astella kauppaan, ostaa levy ja haukata siitä suoraan.
Onneks sain hillittyä himoni.
Ai niin, mulla on nyt kokeilussa tällänen ehkäisylaastari. Toista viikkoa nyt menossa ja hyvältä vaikuttaa tähän mennessä. Ekaks oli kaks päivää hirvee särky tuolla jossain hartia-selkä akselilla, mut meni onneks ohi. Nyt ei oo muita oireita tullut ja toivonkin, et tää olis se mun juttuni.
Jokohan siinä oli kaikki oleelliset ja ei-oleelliset. Ei muuta ku hyviä vointeja ja aurinkoisia päiviä kaikille. :wave: