Iltaa naiset :wave:
Kuulumisia on pitänyt taas monesti laittaa, mut mut..
juttuja oon kyllä käynyt aina välillä lukasemassa mut täällä on ollut niin ahkeraa porukkaa kirjotteleen et en enään edes muista mitä kellekin kuuluu ja mitä kaikkee tapahtunut, sen verta paljon lukemista on taas kertynyt ja hyvä tietty niin =)
Meilläkin on sit vihdoin ristiäiset vietetty viikko sit, pojasta tuli Aatu :heart: (muut nimet jää "piiloon")
kaikki meni hyvin ja poikakin jaksoi tilaisuuden ajan olla hereillä,papillekin siinä välillä naureskeli. Sit alkokin kyllästyttää kun oli kastettu ja kuvattu, ja kitinä alko mut uni tulikin sit heti kun pääsi tissille
Neuvolassakin käyty juuri ja hurjaa vauhtia kyllä kasvetaan, painoa on kertynyt pikkusen vailla 7kg ja pituutta 64cm, pitkä poika on. Tätikin kyseli et minkäs mittanen se isä olikaan, kun ei muistanut tarkkaan, aatteli et onko lähemmäs kahta metriä
totesin vaan, et ei ole, normaali mittanen
itse oon kumminkin tämöstä lyhyttä sorttia, et tuskin se pituus multa ainakaan on peritty, heh. Seuraava käynti onkin sit se rokotuskäynti, höh, inhottaa kun toista piikitetään
en muistakaan et oonko maininnut meidän Aatun mahdollisesta allergiasta? ens viikolla olisi sit lääkärillä käynti ja altistus edessä. Kerran ollaan hänen luonaan käyty ja määräsi sillon almiron peptiä, sitä ollaan nyt sit juotu ja itse olen ollut maidottomalla ruokavaliolla. Huomattiin aika nopsaan selkeä muutos pojassa, itkut väheni ja iho rauhottu huomattavasti (oli laikukas ja näppyjä) saas nähdä nyt sit mikä on "tuomio" ja mitä sit jos ei olekaan selkee allergia..katsotaan siis mitä tuleman pitää.
Kukas se olikaan menossa siihen kierukan laittoon, olikos se
vilipi?
laitetaanko sulle hormonikierukka? Itse olen kans menossa kyseiseen operaatioon. Aiemmin ei ole tota ollut mut nyt halusin kokeilla. Kauheen vaikeeks vaan mennyt sen laitto täällä meilläpäin. Luulin, että sen olisi voinut laittaa siinä jälkitarkastuksessa, niinkun oli
poiolle laitettu, muistinko oikein?
mut mä joudun nyt ensin meneen tonne keskusäitiysneuvolaan missä on lääkärin vastaanotto ja se kirjottaa mulle sit reseptin, millä haen sen kierukan apteekista ja sit varaan uuden ajan sen laittoon
ööö, mun mielestä on typerän vaikeeks tehty toi homma. Onkohan siinä joku syy, miks noin kun ennen on tosiaan onnistunut sen laitto jälk.tarkastuksessa, näin tutut ainakin sanoi??
Voi kun mun piti vastailla vielä johkin kysymyksiin, mut oon täysin unohtanut mihin :ashamed: tarttee varmaan mennä maate, jos se muisti kehittyis vaikka siellä hiukan seuraavaa päivää varten
öitä :wave: