Kiva lukea teidän muiden kuulumisia täältä, itse vaan niin harvoin ehdin mitään kirjoittelemaan, kun usein koneella ollessa on vauva sylissä.
Harmilliset noi kovat pakkaset, kun joutuu päivät vaan päivystämään sisällä vauvan kanssa. Mä haluaisin jo kovasti vaunulenkille. Mies on kuskannut ja hakenut esikoista eskaristakin kesken työpäivänsä, ettei mun tarvii vauvan kanssa tonne pakkaseen lähteä lainkaan. Vaikka autolla mentäiskin niin eskarin parkkipaikalta on kuitenkin tosi pitkämatka sinne esikoulun sisätiloihin niin ulkona joutuis vauvan kanssa kävelemään.
Mies silti muutenkin vie tuota esikoista aina aamuisin eskariin, kn lähtee itse töihin siihen aikaan, mutta mun olis tarkoitus hänet sieltä kotiin hakea, kunhan vaan ilmat lauhtuu.
Meilläkin on ristiäispäivä päätettynä, mutta nimen kanssa on vähän kädenvääntöä. Etunimi on valmiina, ollut jo raskausajasta lähtien, mutta toisista nimistä ei miehen kanssa olla päästy sopuun. Täällä on ollut puhetta noisa isyyden tunnustamisista. Muistan esikoisen aikaan kun ei vielä oltu naimisissa niin meille osui kyllä kohdalle todella ikävä täti isyyden tunnustukseen. Jäi paha maku kyllä molemmille siitä käynnistä. Mienasi ehdoin tahdoin laittaa meidät dna-testeihin, ja piti miestäni lähes typeränä, kun ilman testejä suostui tunnustamaan lapsen... Kiva kuulla, että teillä toisilla on mennyt nuo käynnit mukavammin.
Tuosta painostakin on ollut puhetta. Mä oon kummasti taas lähtöpainossani eli 54kg näytti vaaka kun muutama päivä sitten kävin. En oikein itsekään ymmärrä minne ne kilot katoavat, mullekin kun kuitenkin tuli n.13 kiloa ja samoin esikoisesta, ja silloinkin kaikki lähtivät muutama viikon kuluessa ilman, että olisi edes ehtinyt laihduttamaan. Kuvittelin vaan, että nyt olisi kilot tiukemmassa, kun tuli aivan liikaa herkuteltua suklaata tämän raskauden aikana...
No niin, nyt alkaakin sängystä kuulua sellaista tuhinaa, että herralla taitaa alkaa ruoka-aika lähestymään.. Heippa!
Ella ja poika tasan 3 viikkoa