Ensimmäiseksi on pakko hehkuttaa: meikä on kutistunut lähtöpainoon!
Eipä siinäkään mennyt kuin reilut 8kk
:ashamed: Nyt vielä pois aikaisempia pläskejä ainakin se 5kg niin kahtotaan uudestaan jos tää mamma olisi edes jotenkin tyytytäinen ihteensä
Eilen Sampolta puhkesi kolmas hammas. Vielä ei ole huuto alkanut, saas kattoo jos se alkaa vasta seuraavan hampaan jälkeen. Oon kattellut, että vielä olis ainakin kaksi puhkeemassa lähiviikkoina.
Tehtiin Sampolle sunnuntaiehtoon askareena uusia soseita. Tällä kertaa isoihin rasioihin, annoskoot vaihtelee 200-250g. Eipä niitä tullut kuin 17 purkillista tavaraa ja hintaa n. 12?. Tämän kertainen soseruljanssi tuntuu vähän turhauttavalta, kun säästöä tuli vaan n. 5 euron edestä :snotty: Eikä nuo riitä kuin reilun viikon ajan niin tarttee tällä viikolla tehdä vielä lisää soseita. Seuraavaan satsiin tarttee vähentää tuota bataatin osuutta, se kun on niin hintavaa muihin rehuihin nähden. Uusi makuja noissa soseissa on tällä kertaa vaan herne ja valkopippuri... Sampo on ihan hulluna tohon yhteen soseeseen; maissi- bataatti-kesäkurpitsa- kana-basilika ja valkopippuri. On se kiva, kun mutsin mömmöt kelpaa
Kismittää muuten niin helvetisti, yks pelle on sitten hankkinut mun puhelinnumeron tiedustelusta ja mulla on kaikkiin tietoihin luovutuskielto |O Se on sitä pyytänyt multa jo moneen kertaan ja en ole antanut, sälli päätti sitten ottaa sen tiedustelusta :kieh: Se lähettää mulle aina sählöpostia ja jos en heti vastaa niin heti tulee liuta uusia viestejä "miksi en vastaa heti" :headwall:
Eipä aikaakaan, kun lehtimyyjä soittaa mulle ja huijaa mua 6-0 :snotty: ensin kyseli mitä lehtiä mulle tulee jne. Vastasin siihen, et Suuri käsityölehti, Inferno, Novita ja kohta Vauva. Niistä se sitten lässytti jotain. Sitten se väitti, et mulle on kertynyt hyvitystä 60? ja saan valita jonkun lehden, jolla voin tuon hyvityksen lunastaa. No tottakai olin heti valitsemassa jotain niistä vaihtoehdoista. Sitten se alkoi kertomaan kestotilauksesta ja maksettavaa jää sitten 52,70? jne...
Se oli laittamassa mulle jo lehteä tulemaan niin äkkiä sitten vaan sanoin vauvan heränneen päikkäreiltä ja et mun on IHAN pakko heti hoitaa sitä.
Se lupasi soittaa sitten uudestaan illalla.. nooh, eipä tartte nyt sitten vastata enää
Meilläkin nukutaan kahdet päikkärit. Yleensä n. klo10-12 ja toiset 14-16. Välillä nuo kakkospäikkärit kestää kolme tuntia.