Iltaa!
ONNEA SYNTTÄRISANKAREILLE!!!! :flower:
TYTTÖSELLE vielä kerran onnea! :hug:
Katja: hyvä, että AApe on toipunut, toi on niin kauhea tauti!
IITUKKA: meillä on käytössä 80-86 cm vaatteet. Just ostin uuden haalarin, 86cm. Ihan on passeli.
GORTHAUR: :kieh: Sun äitis kuulostaa ihan mun äidiltä! :kieh: Otan osaa! Pidä vaan pintasi! Mun äiti oli just eronnut ennen mun häitä ja meinasi pilata koko häät, kun koko ajan toitotti, että ihan turha mennä vihille, sun miehes löytää kuitenkin uuden ja jättää sut! :headwall: Näin siis kävi hänelle. Vielä muutama minuutti ennen vihkimistä kailotti näin, että varmasti koko hääjuhlaväki kuuli! :kieh: :headwall: Että mun otti päähän! Se on muutenkin tosi itsekeskeinen ja lapsellinen olento...
SHAKKI: voi pientä! Onneksi ei käynyt pahemmin! :hug:
Meillä oli tänään Emman synttäribileet! Väkeä oli ihan kivasti, melkein 30 ihmistä.
Tarjolla oli täytekakku, voileipäkakku, kääretorttua, herkkusiili, käpykakku, keksejä, sipsejä, popcornia jne... Oli kova leipominen!
Onneksi seuraavat isot kekkerit vasta kesäkuussa! Mä kun en oo mikään innokas leipuri, vaan kun on pakko niin leivon...
Huomenna Emma siis täyttää 1v! :heart: Huomenna on myöskin valokuvaus. Toivottavasti menee hyvin, otetaan myös sisaruskuva neideistä.
Nyt iltapuuhiin! :wave:
Neamma ja Emma huomenna 1v. :heart: :'( :heart: :heart: