**Tammitaaperot-08**

Auts, voi Aapea... Sitkee tauti. Onneks kuitenki poika juo. En sit tiä, ottaisivatko viä kokeitakaan, jollei yleisvointi ole huono. Rota ainakin on tosiaan pitkä tauti ja tarttuu kauan... Siitä tulikin mieleen; mun pitäs alkaa leipomaan viikonlopun bileitä varten, mutta jotenki haraa tuolla ´takaraivossa vastaan... Meillä on kahden vanhemman yksivuotisbileet peruuntuneet mahataudin vuoksi! Siis, ei kahta ilman kolmatta, kop kop. Esikoisella oltiin leivottu jääkaappi piukeeksi ja sitten syötiin juhlapäivä miehen kans kahdestaan herkkuja - ja oksennettiin sit kans itse seuraavina päivinä. Toisen lapsen kohdalla en ollu viä ehtiny leipomaan, kun tauti alkoi "jo" kaks päivää ennen juhlia. Että "tautia odotellessa"... No, toivottavasti ehkäsevänä asiana toimis nyt kolmannella kerralla se, että tytöillä on yhteiset juhlat:D Muuten meillä ei oo juuri mahatauteja sairastettu (mitä nyt ristiäisten aikana...) :headwall:

Onnittelut kaikille täyttäneille!

Niin, ja meilläkään ei vielä kävellä, tukea vasten kyllä, mut ei muuten. Eipä kiirettä...Tuhotyöt onnistuu kontatenkin :heart:

Dinomamma

Heipat :wave:

Täälläkin tää viikko juostu jokapaikassa, eet ei oo edes koneelle kerinnyt :ashamed:

Voi kun täällä on taas pikkupotilaita, jaksuja Katjalle, toivottavasti Aapella alkaa pian helpottamaan, et ei menis kovin pahaan kuntoon..
Ja hemalle myös jaksuja ja paranemisia sinnepäin..
Olikos muitakin sairastavia :snotty:

Meillä oli Jasulla 1v neukkakin ja ne mitat : 8500g ja 74cm pipo 46,5cm kommentit: iloinen poika. Hyvin kehittynyt. Kasvu lähenee ennustepituutta. Hoikkavartaloinen. Asiat ok.

Hei ja mites muut..Annatteko nyt 5 tippaa Dvitamiinia kun oikeaan maitoon ootta siirtyneet?

Niin ja kuulin muuten tänään ekakertaa :heart: sykkeen ja kovasti kaveri potkiskeli samalla kun sykettä kuunneltiin ja karkuun paineli aina :heart: :heart: :heart:

Nyt pää tyhjänä..palaamisiin.

Piku ja Jasu 1v :heart: ja Tintti 15+5 :heart:

Moi kaikille! :wave:

Ajattelin nyt Nanun 1v synttäreiden kunniaksi kirjoitella meidänkin kuulumisia. On kyllä aika mennyt uskomattoman nopeesti.Tyttö on jo vuoden ikäinen! :eek: Onnea kaikille jo 1 vuotta täyttäneille! :flower:

Muistatteko vielä kun Nanun painosta oltiin huolissaan neuvolassa?Käytiin sairaalassa tuolla parinsadan kilometrin päässä lastenlääkärin luona ja tyttö todettiin täysin terveeksi! Painoakin oli tullut reilussa kahdessa viikossa 300g ja pituutta 1cm.Mikä lie kasvunpysähdys ollut.Pääasia,että kaikki on nyt hyvin. :)

Nanu kävelee jo mallikkaasti,konttaaminen on jäänyt kokonaan pois.Juoksuaskeleitakin jo harjoitellaan.Tosin yleensä ne johtaa pää edellä lattiaan kaatumiseen. :D Ei ole onneksi pahemmin käynyt.

Nanu on nykyään iloinen,seurallinen ja pirteä tyttö.Banaanin pois jättämisen jälkeen kitinä ja epätyytyväisyy hävisi kuin taikaiskusta.Taisi olla siis sille allerginen!

Toivottavasti Aape paranee pian! :hug: Ja Katjalla jaksamisia!

On ollu kiva muuten lukea kaikkien odottajien juttuja täällä. :) Meille ei kyllä pikkukakkosta ole suunnitelmissa vielä pariin vuoteen. :saint:

Nyt kuuluu kutsu,joten pitää mennä.Koitan taas tsempata ja kirjotella enemmän! :wave:

Vattu ja Nanu 1v!

Pikaiset huomenet!
Meillä taas tätä kiirusta riittämii, oisko jollaki luppoaikaa, mä voisin mielellää muutaman tunnin ottaa :saint:
Taas kohta lähtee lentoo tääki pvä. Eskarii-kerhoo-lenkki-kerho-neukka-eskari-koti...Viritin askelmittarinki mukaan, saas nähä paljon tulee taaplattua. Tietty riippuu töissäki sitten kui ahkeraan sahaa eestaas et kui paljn tulee.

Tänään siis vihdoin Lucalla 1v neukka ja mekin saadaan mitat.
Eilen Luca tuli mun luo leikeistää ja sano kakka! Ja ihana käry tuoksuki. Ihanaa, oppinu moisen :heart: Tuntuu ettei pysy yhtään matkassa tuossa Lucan kasvussa ja kehityksessä. Vaikka kolmas lapsi onkin niin ihan ihmeissää olen et nytkö jo oppii sitä taikka tätä.

Vieläköhän se tyttönen on järjissää vaikko ihan onnesta/jännityksestä jäykkänä B) H-hetki senkus lähenee :heart:

Mutta nyt heräsi Luca ja puurokin on valmis :wave:

Täällähän minä Saaru :wave: tosin en tie oonko niin järjissäni :LOL: :LOL:
Vähän huonosti saa illalla unta ja sitten aamusta ei saa nukuttua..
Eilen oli kirkkotreenit ja siellä tuli sellanen epätoivo...apua..siis nyt alkoi jännittää...
Tänään mennään sitten juhlapaikka laittamaan kondikseen ja viimoset jutut ostamaan..
Mutta eiköhän tää tätä, kohta se on kumminkin jo ohi.

Poika oli kävellyt illalla eteisestä keittiöön..ja mä olin tietty just sillon kaupassa käymässä :ashamed: mutta näytti mullekin sitten näytteen. Konttaaminen on siti pääasiallisen liikkumatapa.

Jaaha tarviikin tästä kiitää aamupalalle ja alkaa pakata noita roippeita laatikoihin, mitä pitää vielä viedä tonne juhlapaikalle..

Tyttönen ja poitsu 2 päivää vajaa vuoden

Huomenta!
Albert ei oksentanut, eikä ripuloinut yöllä. Heräili kyllä muuten sitten vähän väliä, ja pari pullollista maitoakin sai yöllä, nyt saa tottakai yölläkin maitoa, kun on noin paha tauti päällä.
Aamulla on nyt tullut taas 2x ripulia..
Aamulla pissavaippa oli TOSI märkä, eli näin maalaisjärjellä ajateltuna hyvä merkki, ei kait poika kovin kuivunut voi olla kun pissaakin tulee hyvin.

Saaru: Albert kans sanoo ripulin tullessa aina "kakkakakkakakkakakka", se on meillä ensimmäinen sana :D

Villivattu: Hyvä että kaikki ok! :)

Piku: 3tippaa oon antanut. Samoin 3 tippaa sai korvikkeella ollessa. 5 tippaa rintamaidolla ollessa. Kait teille annettiin neuvolasta samat ohjeet?

Jaahas, mut nyt taasen pyykinpesuun :wave:

Katja Meille kyllä ohjeistettiin että nyky suosituson et 5 tippaa ( tuolla uudessa neukassa) ja nyt sit hoksasin että siellä entisessä neukassakin oli liimattu tarra tuohon neukkakortin kotelon et 1-3v 10 mikrogrammaa, eli 5 tippaa.. Miten muuille on ohjeitettu Dvitamiineissa oikeaan maitoon siirryttyä Ompas outoa kun erilailla ohjeistetaan...

Hienoa Katja että Aape ei kuiten enään niin usein oo ripuloinu/ oksentanut..

Piku: ohoh, täytyy tosiaan ottaa selvää tuosta d-vitamiinasiasta. Kaverille oli myös annettu samassa kaupungissa (eri neuvola) ohjeeksi että 3 tippaa alkaa nyt antamaan kun hän lopetti juuri imettämisen, ja siirtyivät lehmänmaitoon.
Mua kiinnostaa myös miten muita on ohjeistettu d-vitamiini suhteen?? :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Piku81:
Laitoinkin tonne myös mitäs nyt puolelle kyselyä...
Juu, näyttäis muillekin olevan annettu ohjeeksi tuo 3 tippaa. Kannattaisko sinne neuvolaan soittaa, ja kysyä, että miten ohjeistavat eri tavoin kuin kyseisen tuotteen pakkausselostus?
Niin olihan teillä että juodaan ihan tavallista maitoa, eikä luomumaitoa? Kun luomumaidossa ei taida sitä d-vitamiinia olla.

Niin siis se meillä sanoivat että se on muuttunut vastikään (oisko ollu muutama vuosi sitten) ja siis ennenhän ei aikuisillekkaan ollut Dvitamiini suosituksia, mutta nykyäänhän aikuisillekkin suositellaan pimeinä aikoina D vitamiinia...on toi kyllä ihme, mutta nyt sitten just soitin yhdelle mammakaverille ( asuu sen entisen neukan alueella) niin kyllä heilläkin oli ohjeitus että 5 tippaa..ja siis meillä juodaan ihan tavallista rasvatonta..Niin ja se et muutos ois tullut vastikään selittäis sen että pakkausselosteessa ois sitten "vanhaa tietoa"

heipati hei!

Tänne tullu tekstiä taas niin mahottomasti että mitenhä mie peräs pysyn... :ashamed: Onhan siitä taas aikaakin kun täällä viimeksi käyny, tarttis saada kirjotettuu useemmin kun tässä koneella kuitenkin roikun.

Albertille kovasti paranemisia ja tietenkin katjallekkin jaksuja! :hug: Toi on kyl niin ikävää ja toivotaan että Aape parantuu pian!

Jaksamisia ja paaaljon haleja muillekkin jotka niitä kaipaa!!

Ja mahottomasti onnea kaikille 1v täyttäneille! :heart:

Tosta d-vitamiinista niin mie en oo saanu mitään ohjeita sen kanssa mutta olettaisin sen olevan tuo kolme tippaa jonka sai myös korvikkeen aikana mutta siis sata varma en ole.. Ja minä kun nyt niin hyvin muistan muutenkin noi tipat antaa tai saati ite ottaa näin raskaana :ashamed:

Ja hyvä että villivatun tytyllä kaikki oli hyvin! :heart:

Ja Saarulle kovasti sinne hässäkkään voimia! Multa kyllä löytys tota luppoaikaa ja kaipais jotain tekemistä joten vaihdetaan vaan osia :LOL: Paitti et te asutte kyl liian pitkällä.. Niin ja oon itekkin lukenu kyllä tuosta Lucan kehityksestä että huimaa vauhtia se siellä kaikkea oppii, mutta voiskohan olla niin kun teillä kuitenkin on enempi lapsia ja Luca touhuaa niiden kanssa niin oppii niiden kautta..? Toiset vaan oppii nopeammin.

Ja Tyttöselle tsempit viimisiin rutistuksiin! :hug: Kyllä kaikki varmasti menee hyvin!

Meille ei nyt kyllä mitään sen kummempaa kuulu kun ennenkään. Tylsyys iskee vähä väliä ja tuntuu ettei tekemistä oo ja miestä ei kotona paljon näy kun on töissä aamusta iltaan mutta nyt onneksi viikonlopun kotona että jotain yhteistä aikaakin on. Roope on nyt jotenkin ton kävelemisen jättäny tai siis ei enää uskalla samalla tavalla mennä kun sillon ku oppi, vaikka mitään ei oo sattunu, siis ei oo kaatunu pahasti tai mitään. Muutamia askelia sillon tällön ottaa. No ehkä se siitä. Ei oo niin kiirus. Meillä ei oikein sanoja tuu, mut pälpättää kyl siihen malliin muuten. Mamma on kyl yks mikä tulee sillon kun itku pääsee ja haluaa syliin.

Mut joo nyt meni sit poikki tää ajatus ja taidan lopettaa tähän.. palailen taas :wave:

Totteleeko teidän taaperot kieltoja? Sampo on totellut aikaisemmin, mut nyt ei auta kieltäminen. Ihan sama vaikka huutaisin kitarisat pihalle. Aina täytyy mennä ottamaan pois. Kuuluko tommonen jästipäisyys tähän ikään?

Annettiin kisulle nimeksi Ruben. Sanotaan kans Rubertiksi ja Rubbeksi. No sen näkee sitten mikä nimi noista vakiintuu.. Sampo on ottanut yllättävän hyvin Rubenin vastaan. Ei ole kiskonut hännästäkään eikä kisu pelkää Samppista. Se mun toinen kissa taas on todellinen arkajalka sitä ei muksut saa pidellä ja se aina piiloutuu joko vaatehuoneeseen tai peiton alle. No se onkin erotettu emostaan suurin piirtein heti, kun on vaan jaloilleen päässyt.. :snotty: Sampo ja Ruben on aika hyvät kaverit jo. Samat mielenkiinnon kohteetkin on molemmilla: kaikki rapisevat, mun kukkaset :kieh: , vessapytty, mun langat :kieh: ..

Tyttöselle peukutusta teitin suureen päivään :D

Me lähdetään Sampon kanssa Poriin vähän shoppailemaan. Mennään linkkarilla ja ukko tulee huomenna hakeen meidät pois. Aion opetella virkkaamaan niin haen jonkun opuksen alemyynnistä ja varmaan Sampolle jotain pöksyjä. Karsin just pienet pois ja nyt niitä on tosi vähän. Paikallisista liikkeistä on ostettu viidet, mut ei viittis kaikkii ostaa samanlaisina.. Samppiksella on nyt kolmet tutan pöllökalsarit ja haalarit :snotty: Ne on vaan niiiiiiin ihania. Sampo saa vaan trikoopöksyjä, farkkuja tms jäykkää ei tule. Parit jähmeet pöksyt on ja liikkuminen niissä on vaikeeta. Tarkotus olis kans hakee tapettii tota eteistä varten. Meillä vielä eteinen ja olkkari on valkoiset, mut ei oo kauaa mikäli se musta riippuu :LOL: Jäi aikalailla puolitiehen tää remppa vastoinkäymisten takia..

D-tipoista. En muista mitä se neukka niistä sanoi sen kohelluksensa lomassa. Joten jatkan kolmella tipalla :whistle:

Meilläki reissulta palattu ja masu syöty täyteen. Nyt kaffekupponen käteen ja pieni hetki koneen ääressä..

Tulipa matkalta askeleita *tohkeissaan uudesta askelmittarista* 15 314 askelta!
Mutta joo, neukasta:
9740g ja 75cm ja terkan terkut: Tyytyväinen, kovasti touhuava poika. Kehitys ikää vastaava. Muutama sanakin. Poimiin 4mm helmen.

Ja me saatiin ainakin ohjeena jatkaa 3 tipalla d-vitamiinia. Ja sitten kysyin myös että milloin saa alkaa antamaan noita minisun d-vitsku tabletteja. Niin saa kuulema vaikka nyt. Jos ei pelkoa et vetää sen henkeen niin saapi antaa. Mut sehän on niin pienikin ja suussa sulava et tuskin sitä henkee saa vedettyä :LOL: Ohjeessa et jos ei juo maitoa tai piimää ollenkaan tulee ottaa se 5 tippaa.

Oih, nyt oliki tullu taas Tuttalle ihania vaatteita. Ja olihan ne pakko ostaa Lucalle. Ihanat housut ja hupparitakki, omenanvihreet..pitääkin laittaa kuva :D Mut mä laitan sen vähän ajan päästä, ku son toisella koneella se kuva :saint:

Tässä kuva:

moron. Mä annan sen viis tippaa sitä devitolia. Isommillekin suositellaan talviaikaan. Ja mä ainakin unohdan välillä, joten meillä se on viis tippaa. D-vitamiini on nykytutkimuksen mukaan tosiaan tärkeempi, kun on uskottukaan.

Saaru: teidän Luca on kyllä ikäisekseen tosi taitava, et kyllä on tosiaan vilahtanu vauva-aika...

Nyt meidän tuholainen tyhjää tiskikoneen, kääks, pitää mennä..

Täällä näyttää jo paremmalta.Elli nukkui yöllä jopa yhden 4 tunnin pätkän ja ollut nyt päivän jo pirteempi.
Huomenna menen itse töihin ja su sitten juhlat tiedossa =) Meillä on mummi ja vaari leiponeet tarjottavaa ja mä vähän kaupasta ostan suolasta lisäksi.En siis mitään suurta arsenaalia herkkuja tee.

mahatautia tuntuu olevan liikkeellä,paranemisia.

Mä olen anatanut Ellille d-vitamiinia vieläkin sen 5 tippaa kun saa sekä jogurttia ja maitoa että rintamaitoo.Aika vähän meillä maitotutotteita menee että 5 tippaa tulee saamaan ainakin tämän talviajan.voihan sitä sit vähentää jos näyttää että maitoo uppoo enemmän.D-vitamiini on todella oletettua tärkeempi ja ei näillä 3-5 tipan annoksilla yliannostuksia saa vaikka joisikin maitoa ym.d-vitaminitoituja tuotteita lisäksi.

Nyt tais tulla vaan omaa napaa mutta hyvää viikonloppua kaikille!!!

Moi :wave:

Ihan aluksi Tyttöselle kovasti paljon tarmoa viimoisiin päiviin ennen häitä ja sit vaan NAUTI, se on niin ikimuistonen päivä että :heart:

Onnittelut kaikille juuri juhlineille ja kohta juhliville :flower:

Meillä vuosi täyttyy sunnuntaina ja siloin sitten mummut, kummit ym. lähipiiri on tulossa kyläileen. Jotain olen jo leiponut ja nyt sitten viikonloppuna loput.

Jaaha poika heräs, lyhyeksi jäi nää jutut, mutta hyvät viikonloput nyt kaikille ja kuullaan taas :wave:

d-vitamiini meillä oli paikallis lehdessä just juttua tutkimuksesta missä oli todettu että ihmiset saa liian vähän d-vitamiinia siis suositusta pitäs nostaqa roimasti... siin oli et kansan terveys laitos on pelotellut odottavia äitejäkin d vitamiinin käytöstä.... mut siis ydin oli se et d:tä pitäs nauttii jopa 10 krt määrä suositusta eneämmä.''' ( niin lehti oli aamuposti tai hämeen sanomat) en nyt muista

meillä muuten normi flunssaa koko ajan liikkeellä neitien nenät vuotaa kuten isoveljienkin

jaa-a pitää mennä iida kiukkuaa

Meillä Valtsu on syönyt D-vitamiinin tablettina n. 10 kk:n iästä lähtien. Saman tabun annan kun isommillekin, en nyt muista mitä merkkiä on mutta apteekissa katsoivat että annostus passaa.

Tyttöselle tsempitystä häätohinoihin!

Mä olen nyt järkeillyt siirtää Valtsun ihan samaan ruokaan kun me muut södään. Nuo mössöt uppoaa aika nihkeesti ja ruokapöydässä haluaa syödä vaan samaa kun muutkin. Noita "vauvan-mössöjä" lukuunottamatta Vatsulle uppoaa tosi hyvin kaikki sapuskat mitä saa kerjättyä muiden lautasilta. Vatsulla on myös himo mandariineihin, viinirypäleisiin ja pähkinään. Nää on meidän muidenkin suosikkeja ja mandariinejä menee äkkiä kilo illassa kun kaikki niitä popsitaan :D

Eilen oli kyllä varsinainen erite sessio. Mies ja isot pojat oli jumpassa ja mä Valtsun kanssa kotona. No ensin Valtsu lirutteli meidän sängylle, riivin petivaatteet pois ja ajattelin että syötän ensin ja sitten rupean pyykkäämään. Syötin Valtsua (ilman vaippaa niinkun normaalisti kotona ollaan) ja kaveri rupeaa kingertämään, äkkiä poika kainaloon ja vessaa. Mutta onnettoman hidas kun olin niin kurat Valtsun vaatteilla ja matolla, voi huokaus :x Siitä sitten toiseen kylppäriin putsaamaan "kuranen" poju. Tuumasin että kakkaa ja pissaa on niin joka paikassa että siivoan vasta kun mies tulee kotiin :ashamed: Mentiin sitten Valtsun kanssa evakkoon yläkertaan odottelemaan apujoukkoja kun ei viittitty alakerran käryissä olla. Tää päivä on selvitty vain muutamalla lirulla :LOL:

Nyt on näköjään pakko luovuttaa tää kone pelikäyttöön :kieh: Pakko hommata joku halpa läppäri heti kun tulee tähän koneelle alkaa koska-mä-saan-pelata vinkuminen (lapset rajoittaa mun netissä roikkumista rankasti :LOL: )

-m ja Valtsu vielä 11kk

Gorthaur:kyllä se taitaa niin olla että tässä iässä näihin lapsosiin tehoaa vaan kieltosana ja sit lisäksi täytyy vielä ottaa pois kielltystä paikasta ym. eipä ne taida kovin paljon ymmärtää.
odotas kun ovat 2v tai 3v....säästä kitarisat sinne:LOL:

Elli on aika hyvin jättänyt täällä kotona paikat rauhaas mutta meillä nyt mitään erityistä olekaan esillä.kaikki on karsittu pois jo H:n aikaan.Keittiössä on aina ollut laatikko johon pääsevät menemään(sisältönä kaikki vaaraton tavara) ja se on riittänyt pitämään poissa pahanteosta.
Eilen oltiin kylässä niin siellä Elli meinas tehdä selvää kaikesta lasitavarasta mitä oli esillä :whistle:

Tyttöselle ihanaa hääpäivää!!!!!

Taas heti alkuun: ONNEA KAIKILLE 1 VUOTIAILLE! Vatun Nanu, HeMan Elli, ja Tyttösen ja Kiteen Pojat ainakin oli nyt onnitteluvuorossa.

Tyttöselle Hyvää Hääpäivää!

D-VITAMIINIA meillä on vielä annettu se 5 tippaa. Edelleenkään noita maitotuotteita (piimää, jugua ja viiliä ) ei niin paljon mee, että niistä kauheesti d-vitamiinia kertys. Pitääkin neuvolasta kysellä asiasta, jos näin erilaisia ohjeita on annettu.

KIELLOISTA: Laura välillä uskoo kun sanoo EI, mutta väillä sit vähät välittää kielloista. Vähän sen mukaan kuin paljon kielletty homma kiinnostaa sillä hetkellä. Usein jopa "aavistaa" olevansa luvattomissa puuhissa, kun lähtee oikeen pakoon juoksemaan, kun kysyy "mitä oot tekemässä". Vielä onneksi saa kiinni ;)

Me oltiin päivälä koko porukalla lenkillä kun oli ihana auringonpaiste. Kotona vielä kiskasin crossarilla 40 min. ku Laura nukku päiväunia. Nyt kohta kaupassa käymään ja sit viikonlopun viettoon. Maanantaina alkaakin taas arki kun mies palaa töihin isäkuukaudelta.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Paljon olikin tullut kirjoitusta. Me oltiin Leevin kanssa edellispäivänä siskon luona käymässä ja sitten jäätiinkin mun äidin luokse yöksi. Eilen illalla tultiin kotiin. Tänään oltiin perhekahvilassa joulutauon jälkeen ja oli mukavaa pitkästä aikaa. Hyvin huomasi miten Leevikin on tässä kehittynyt. Leikki siellä itekseen eikä ollut koko ajan mun kintereillä.
Meillä 1 vee neuvola ens viikon torstaina ja sitten sunnuntaina pidetään synttärijuhlat.

En oo vielä käynyt tuolla kymppikerhossa kttomassa mut meen kun olen tämän kirjoittanut.

Mukavaa ja tervettä viikonloppua sekä tyttöselle tsemppiä :flower:

Niipa ja Leevi (viikkoa vaille 1.v )

Iltaa!
Paljon onnea 1-vuotta täyttäville!!! :flower: :heart:
TYTTÖNEN: oikein paljon onnea suureen päivääsi! :hug: Kaikki menee varmasti hyvin, muista siis nauttia!!!! :heart:
Meillä on ollut viimeiset 4 päivää ihan hirveitä... :snotty: Emma itkee ihan suoraa huutoa ellen koko päivää kanna sylissä. :( Siis on kyllä ihan superkiukkuinen neiti. Noi hampaat vaivaa... Nytkin tekee yhtäaikaa kulma-ja poskihampua. Mä oon vaan jo ihan kuitti... :ashamed: Yöt menee onneksi suht hyvin! Ei heräillä kun joku 20 kertaa yössä... Mutta nukahtaa pian takas...
Muuten kuuluu hyvää, neiti on jo viikon verran kävellyt täysin ja juonut tavallista maitoa. Noita d-tippoja olen antanut 4 tippaa, just näitten ristiriitaisten ohjeiden takia. Eli tein kompromissin! :LOL: Yksi neukka sanoi, että 3 tippaa ja toinen että 5... Ja kyseessä sama neuvola... :whistle:
Mä oon tosi kipeä, kaamea flunssa ja ärsyttävä yskä... :snotty: Onneksi tytöt ovat ainakin vielä terveitä.
Neamma ja Emma tiistaina 1 v! :heart:

Yhteistyössä