*Tammitaaperot-08* vol.2

Täällä onnellinen kolminkertainen täti. Loppujen lopuksi kaikki hyvin ja tyttö sylissä (4kg ja 52cm) :heart: Mut aiko kuulema sisko miettii useamman kerran ennen ku alkaa kuumeileen uudesta.. :D

Nyt nautitaan rauhasta ja valvotaakiin ehkä hiukan pitempää ku isommat pojat on mummilla yökylässä.. :D

Maximilian, mene ihmeessä! Oot kyllä oman "rauhas" ja menos ansainnut. Jaksamisia :heart:
 
Onnea Saaru tädille :flower:

Juur ku mä eilen sanoin ettei meillä mitään kummosta raivaria ollu ni eiköhän tuo poika pistänyt sellasen kohtauksen pystyyn että oksat pois :eek: no sylissä siinä pidin ja juttelin ja ku ulos päästiin ni jätkä oli ihan normisti, katokato auto :LOL:

Jaha, mannapuuro odottas tuolla, on hautunut tovin, ni pitäs lähtee aamupalalle.. Sitten lounaan jälkeen ois lähtö poriin :eek: Mitenkähän siitä selvitään :LOL:
Ihanaa poitsun 1 v kuvat saadaan tänään, meille tuli sellanen 3 kuvan kansio.

Jaksuja Maximmillianille, ja toki lähdet reissuun .
Ei muuta tällä erää.

-c-
 
Onnea tuoreelle Saaru-tädille! :flower:

Pitkästä aikaa kuulumisia täältäkin, kiirettä on pitänyt. Nytkin pitäisi lukea tenttiin, mutta hetken vielä pakoilen kirjaa täällä netissä.. :ashamed:

Muutto sujui hyvin ja melkein kaikki tavarat on jo paikoillaan. Pyykkikone on pyörinyt aamusta iltaan kun oon urakoinut kaikki verhot, peitot, tyynyt jne nyt samalla puhtaiksi. Hyvin ollaan kotiuduttu ja aivan ihana tää meidän koti, ihan meidän näköinen ja oloinen jo nyt. :heart: Vaikka lievää kaaosta edelleen kun pikkutavarat etsii paikkaansa. :whistle:

Raskaus sujuu myös hyvin ja unohdan usein edes olevani raskaana. Vatsa on tosi pieni edelleen vaikka mennään jo viikolla 22+2 ja Kelan paperitkin sain jo eilen neuvolasta. Mutta sama juttu oli edelliselläkin kerralla, vatsa ei ollut kovin suuri edes ihan loppuvaiheessa. Kaikki ei edelleenkään esim. koulussa ole tajunneet että olen raskaana, yksikin luokkakaveri ihmetteli että miksi jään pois kun sanoin että mulla tulee sitten vuosi/puoltoista taukoa..No, totesin sitten että äitiyslomalle tosiaan jään toukokuussa. :LOL:

Emil oli anopin hoidossa tammikuun ja hyvin meni, mutta huokasin silti helpotuksesta kun helmikuu alkoi ja mies jäi isäkuukaudelle. Sukulaiset on mukavia tiettyyn rajaan saakka..2 viikon kuluttua pitäisi poitsun mennä päiväkotiin, mutta paikasta ei edelleenkään ole tietoa. Toivottavasti ehdittäisiin harjoittelemaan kuitenkin, koulukaveri sai lapsilleen hoitopaikan vasta 4 päivää ennen aloitusta ja kerkesivät vain yhtenä päivänä käymään harjoittelemassa..Mutta hänellä kuitenkin 3 lasta ja saavat tukea toisistaan..

Sisällä kävellään jo hyvin, ja sukkasilleen/paljain jaloin tuo painelee menemään. Mitään ensiaskelkenkiä en aio hankkia, ja oon käsittänyt ettei niitä nykyään edes suositeltaisi vaan mahdollisimman paljon paljain jaloin kävelemistä. Ulkona on gore tex-talvikengät käytössä, mutta ei tuo vielä ulkona kävele muuta kuin lyhyitä matkoja tuettuna ja muuten sitten konttailee lumihangessa. =)

1-vuotiskuvaukseenkin sain vihdoin ajan varattua ja mennään sinne ens viikolla reilu kuukausi myöhässä. :LOL: Mutta ei kai tuo niin tarkkaa ole, pääasia että saadaan kuvat. :D

Raivareita täällä saadaan myös, välillä pienempiä ja välillä isompia. Yleensä sylissä rauhoittuu. Omaa tahtoa löytyy ja välillä saisi olla koko ajan kieltämässä..Mutta välillä sitten taas leikkii tosi nätisti itsekseen. :heart: Mutta kyllä mies on jo parissa viikossa saanut huomata ettei aina ole niin helppoa olla "vain" kotona lapsen kanssa, eli tekee kyllä hyvää itse kullekin tää isäkuukausi.. :whistle:

Hauskaa ystävänpäiväviikonloppua kaikille! :flower:

Täällä se menee pitkälti tenttiin lukiessa..Meillä on miehen isä pohjoisesta käymässä ja miehet lähtivät kolmistaan perheuintiin ja sieltä ulos syömään miehen siskon ja tämän miehen kanssa - nyt sitten pitäisi jaksaa sillä välin ahkerasti lukea kun on rauha talossa. :whistle:
 
No niin täällä rauhallista.Tulin just töistä ja vaikka oli helppo päivä niin takki on tyhjä.Elli on nukkunut hirveen huonosti ja viime yönäkin puol 3 jälkeen nukuin vaan horrosta ja 5 ylös ja 6 lähdin töihin |O

ensi viikonloppuna vielä töitä ja sit ei olekaan tiedossa töitä.

mutta nyt lapsosten kanssa leikkimään ja lukemaan kirjaa =)
 
Myöhästynyttä ystävänpäivää!

Maximilian. Jaksuja. Onko oksutauti jo kiertänyt kaikki teistä? Ei tulla kerhoileen, ku mennään Sampon kanssa Tampereelle tiistaina. Lähdetään jo aamusti. Äitin piti tulla mukaan ensin, mut nyt sitten jättäytyikin pois. Ihan huvin vuoksi reissu se vaan on, hengaillaan ja svengaillaan Sampon kummitustädin kaa.

Mä olin eilen äitin tykönä ja jätkät meni anoppilaan. Lainasin siiten äitin suksia ja se heitti mut isomäen laduille. Hirveesti oli sakkia niin hiihtämässä, ku menossa kattoo lätkääkin. Viime hiihtokerrasta oli vain 13 vuotta ja pystyssä pysymisessä oli vaikeuksia. Sillon ku mä aktiivisesti hiihdin sillo ala-asteikäisenä niin ei mun suksille ikinä tehty mitään, mut nää sukset olikin sitten voideltu... Heti ekassa mäessä vedin lipat ja ranne vääntyi |O Sattui niin tanasti, etten kyennyt nousemaan edes ylös. Sitten joku vanhempi mies tuli ojentamaan auttavan kätensä.. Koitin siinä sitten jatkaa vaikka käteen sattui älyttömästi. Sit varmaan joku italialainen tms hiihtäjäkin tuli kysymään oonko mä ihan okei, ku suksiminen oli niin surkeeta räpeltämistä ja ilme oli tuskainen. No äiti oli nähnyt mun lipat ja käyny heittääs mersun parkkiin ja tuli hakeen pois.. Tuli sitten "hiihdettyä" varmaan joku 100m :ashamed:

Meillä on säännöllinen päivärytmi pojan kanssa, joskus tietty on jotain poikkeuspäiviä, jolloin pidetään vähintään päikkäri-ja yöuniajoista pidetään kiinni. Ihan vaan sen takii, ku Sampo huutaa ja vempuilee älyttömästi jos unirytmi menee sekaisin. Välillä se huuto jatkuu kolme päivää :kieh: Ukko tietää sen varsin hyvin ja siitä on puhuttu satamiljoonaa kertaa. Mutta ei, ukko tuli hakee mut vasta klo 20 Porista, siis sillon ku nappula yleensä on jo nukkumassa :headwall: Ajomatkan kotiin nappula tietty nukkui ja eilinen meni ihan ok. Mut tänään oliskin ollut korvatulpille käyttöä. Sampo rääkyi monta tuntia päikkäreille asti, ei suostunut syömään aamupuuroa eikä myöskään päiväruokaa. Päikkäreille laitettaessa pölisi ja huusi tunnin ennen nukkumista :headwall: Päikkyjen jälkeen mentiin lenkille ja huuto jatkui kotiin päästyä. Ei taaskaan syömisestä tullut mitään. Yöunille meni edes nätisti. Mä ainoastaan vein pojan lenkille tänään, ukko hoiti muuten. Jätin ihan tahallani hoidon kokonaan sille niin sai kerrankin maistaa mitä siitä unienpersiillemenosta seuraakaan :D Näin on useasti ennenkin, koska ukon vanhemmat on sitä mieltä, että "pikkuvauvat ei saa määrätä aikuisen elämää ja menoja" ja poitsuu on riepoteltu miten sattuu. Siis ukko ja sen vanhemmat. Eihän se niitä liikuta, kun eivät koskaan ole joutuneet kestämään seuraavan päivän rumbaa. Tällä kertaa ukko sai sen tuta, luulisi äänen muuttuvan nyt kellossa :LOL:
 
Myöhästyneet ystävänpäivän toivotukset täältä :wave:
Samaa rataa meillä painellaan. Lauantaina Leevi oli yökylässä mummin ja pappan luona, kun me oltiin katsomassa Raumalla jäkispeliä. Hiukan huonosti oli poitsu nukkunut ja muutaman tunnin oli ollut hereilläkin yöllä. Maannut kyllä ihan rauhassa mutta silmät auki tillittänyt.

Meillä omaa tahtoa löytyy tuhottomasti ja välillä on huutokin on sen mukaista. Tuo poika kyllä suuttuu niin armottomasti, jos asiat ei mene niinkuin hän haluaa. Välillä tulee itellekin olo et ei jaksa "taas" kieltää, kun rupee känkkäilemään. No tullut äitiinsä tuo Leevi!
 
Kiitos kiitos :heart: Eilen kävinkin "pipsaa" kattomassa. Herttinen ku soli peeni.. Vielä joutuivat jäämää sairaalaan ja pipsa saa solariumia. Mutta toivottavasti huomenna ois jo biliarvot paremmat ja pääsisivät kotiin. Siellon isosiskollakin jo kova ikävä äitiä :saint:

Meillä meni perinteisesti kiireessä vkl. Ystispäivän kunniaksi kokoonnuttii lauantain mun porukoille syömää, kaikki lapset ja niiden lapset oli mummolassa :heart: Sitten sunnuntaina perinteisesti kiekkoiltiin ja minäki pääsin taas flundelta vetämään pienoisen juoksulenkin. Muuten meniki laihari osalta koko viikko harakoille, mut tällä vko sitten kiritää kiinni.

Luca vähän nuhii ja koko ajan oppii uusia vinkeitä ja sanoja. Nyt on uusi makkara joka lähinnä tulee että kakkala.. Mut makkaraa haluis. Roikkuu jääkaapin ovella ja kinuaa.

Taas on nii kiire nii kiire ettei oikee osaa millekää etes alkaa..Nyt on kuiten ruuat tulilla iltaa varten (ite söin jo huippuu kanakeittoo :p), pyykit melkee ripustettu ja vielä pikasuihku ja sitten jo töihin.. Tämä viikko ainakin vielä tuota pitempää vuoro, niin meinaa olla aika vielä vähemmässä. Ja tässä pitäs alkaa vielä miehelle syndekemuja järkkäämää, ei auta ku tänää mennä kysee joskos liikenis pari tai ainaki yks vapaapvä loppu kuusta.. :snotty:

Gorthaur, mulla aikas samanlainen kokemus hiihtimien kanssa tässä jo muutama vuos takaperi..Meni siis aika pitkäski aikaa hiihto innot, mut nyt taas kutkuttelis..Ei tiä vaikka vielä hakisin tälle keväälle uuden suksisetin.. :xmas:

Mut nyt pitää jo joutua.. :wave:
 
ensiksi onnea raskautuneille :flower: ja myös saaru tädille

myö ei olla vieläkään päästy 1v neuvolaan ollaan ain oltu kipeinä... nyt iida on sairaalassa kun oli kuumeessa koko viime viikon 39-40 pyöri kuume... eilen kehitti kaulan imusolmukkeeseen kunnon turvotukset .... nyt ootellaan mitä ultra tulos kertoo tipassa on sairaalassa isänsä kanssa....

no juu myöhemmin uusix.....


ainiin onkos muilla vaikeiksia päästä palstailemaan..... meillä kone ei tahdo päästää sivustolle ollenkaan tai sitten on älyttömän hidasta tuo sivujen lukeminen kun ei millään löytäs seuraavaa sivuu
 
pikkuepulle :hug: toivotaan ettei mitään pahempaa kumminkaan.

mulla ollu tänään tosi takkuinen päivä viikonlopun valvomisten ja töiden takia.ei ole
vähään aikaan ollutkaan näin puhki.mutta eiköhän se taas tästä.

Ellillä tuota kerjuumeininkiä koko ajan, roikkuu lahkeessa ja sylissä ja tississä ja huutaa anna anna.ihan mitä vaan vissiin..
tuntuu että on oikein joku kunnon ahdistuskausi sillä menossa.

Hiihtäminen:mä olen suksia kokeillut viimeksi joskus 15v ja huonosti sujui.lensin mäessä kahden puun väliin sillai aku ankkamaisesti eli sukset oli ihan solmussa ja itse en tiennyt missä mun raajat on :LOL:
en ole sen koommin kokeillut.

mutta eipä mulla sen kummempia ole :wave:
 
Moi.
HeMa: Tiedän tunteen, että kuinka kivaa on olla töissä huonosti nukutun yön jälkeen. Nyt on tässä kokemusta tullut siitäkin ihan riittämiin. On tosi lystiä herätä aamulla klo. 5.20, esim viimekin yönä Albert heräsi ensin 4 kertaa, ja sitten huusi 2h putkeen. Ja semmoista on nyt meillä ollut melkein joka yö. Nyt aattelin että kokeillaan että illalla pronaxenit jo suosiolla naamariin, ja yöllä panadolia heti kun ekan kerran herää.
Harmittaa kyllä hirveesti, kun samaanaikaan meni meillä yöt ihan kamaliksi kun mulla työt alkoi :ashamed: Taas ois sille virhevalolle käyttöä, kun ei nyt tiiä onko tää jotain levottomuutta siitä johtuen, kun Albert on nyt päivisin 8-10 lapsen ryhmässä, eli onko sillä liian paljon virikkeitä/toimintaa päivän aikana, vaiko huutaa hampaiden tuloa, tai oisko sit korvatulehdus :$ Pitää varmaan lääkärissä käyttää joku päivä korvat katsotuttamassa jos tää ei lopu.
Ruokaakin on mennyt ehkä ½dl tänään koko päivän aikana.
 
Gothaur: kiva että pääsette isoonmaailmaan vähän humputtaan, kyllähän se kummasti piristää
Iidukka: Iiik onko sulla viikkoja jo noin paljon :D
Pikkueppu: :hug: :hug:

Tosiaan jätin lauantaina sairastelijat kotio :ashamed: ja painelin kyläilemään ihan yksinäni. Oli kyllä kivaa mutta ihan sairas ikävä tuli vaikka olin vaan yhden yön poissa :eek: Ei oo ennen tämmönen ikävä iskenyt, siis onko tää jotain paljon-lapsia-paljon-ikävää syndrooma vai mitä ihmettä :eek: :eek: No joka tapauksessa olen nyt tervehtyneen laumani luona (mies oli jopa pessyt melkein kaikki oksupyykitkin :heart: ).

Mun tarttis nyt kyllä karistaa nämä loputkin raskauskilot pois roikkumasta. Pääsisinkö mä sinne teidän laihariryhmään vaikka tiputettavia kiloja on vaan n. 4? Olis vaan helpompi ja kivempi ryhtyä urakkaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja maximilian:
Mun tarttis nyt kyllä karistaa nämä loputkin raskauskilot pois roikkumasta. Pääsisinkö mä sinne teidän laihariryhmään vaikka tiputettavia kiloja on vaan n. 4? Olis vaan helpompi ja kivempi ryhtyä urakkaan..
Etköhän tuota pääse :D Minäki pääsi mukaan vaikka ei täyttä 10kg ollu tavoite enää pudottaa..
Mun mielestä lisäporukka ei ois pahitteeksi sielläkää, onpahan enemmän porukkaa tsemppaamassa.
Mulla kans toi 4-5kg tavoitteena vielä saada pois. Mitä lähempänä tavoitetta, sen tiukemmaksi käy. Mäki tässä paininu jo jonni aikaa samoissa lukemissa, mut taas otin tiukan linjan!
Mulla kylläkää nämä ei enää raskauskiloja ole, sitä aikasempaa lösöä nyt vain enemmän pois :D Eka neukkapunnituspainosta on lähtenyt nyt -10kg lisää..


Nyt ois työvuoro takana, ja puuro hetki-puuron tekasin ilttikseksi näkkärin kera :p

ÖITÄ!


 
Pikkueppu :hug:

Viiminen raskauskilo tippui kelkasta syyskuussa. Näiden kuukausien aikana oon saanut vaan 2 kiloo pois :kieh: Nyt on taas alkanut vähän menee alaspäin, viimeksi jotain oli tapahtunut viime kuussa. Kolme tarttis ainakin vielä saada pois. Kyllä tää laihduttaminen on kovaa työtä! Tässä on nyt käyty lenkkeilemässä oikein urakalla niin luulisi jotain tapahtuvan :D

Ei me mennäkään huomenna Tampereelle, ei noi linkkariajat sovellu meille oikeen. Joten mennään vasta viikonloppuna sitten. Lauantaiaamusti mennään kattomaan mimmosta meen tulevassa pilemestassa on. Sen jälkeen Sampo menee päikyille ja herättyään me lähdetään sitten. Ollaan oikeen yötä. Ysti sanoi, et voitais mennä viihteelle ja hän ois Sampon kanssa. Tietty se kävis, mut Sampo on vaikee saada nukkumaan vieraassa paikassa... Joten ei viittitä mennä, vaikka ysti onkin tommonen sosiaalialan uranuurtaja ja kokemusta on vaikka mistä. Sit sunnuntaina vois mennä sinne hoploppiin, kun sitä aina täällä niin kehutaan.. :D Ja sit paluumatkalla käytäisiin mun veljen tykönä Nokialla.
 
maxmilian:tervetuloa vaan mun puolesta kymppikerhoon vaikka niin paljon ei tavoite olsikaan!!!

täällä levottomuus jatkuu ja kurkkasin just Ellin suuhun ja siellä yks hammas raivaa tietään muistakin kohdista läpi ja yks tulossa ettäkaunakohan tässä vielävalvotaan....kyllä ei meillä helpolla hampat tule!

tänään ei kummempia ohjelmia.illalla salille meinasin mennä.
 
Tännekää ei pakkasta kummempaa..
Keskimmäisen kerhoo saati lenkille ei viititty ku pakkasta niin et naama jääty jo tuolla eskarimatkalla. Mut sinnikkäästä esikko hiihti eskarii. Sukset ku piti viä sinne, ku hiihtoa ois jos pakkanen laskee, mut epäilempä. Noo, ompahan meiän poika ainaki hiihtäny sitten tälle päivää :LOL:

Luca touhuaa ja leekaa kovasti. Ihana katsoa ku niin muka jo ominaan leikki ja hakee leluja. Ja sitten kuinka vuorovaikutteista on jo Lucan ja isovelujen touhuaminen.
Tänään Luca söi ite jo yli puolet omasta ruoka-annoksesta, hianosti kyllä osaa jo lusikkaa käyttä. Aika usein kyl pitänee sillä lusikalla vetää ohimolle ruokaraita, mut muuten suhteellisen siistiä touhua :D

Meillon kans nyt kovasti yritetty hilautua 1 päikkäreihin. Aina vaa iso homma pitää noita eskarimatkojen aikana hereillä. Mut muutaman kerran jo pidetty niin hyvin on menny päivä.

Nyt taas menoksi :wave:
 
Elli myös syö aika hienosti itse mutta olen mä aina apuna.usein kahdella lusikalla syödään.
Leikit on tosiaan jo sellaisia tarkoituksellisia mutta Elli on ollut tosi takertuvainen viime päivät ja tänäänkin koko aamupäivä meni viihdyttäessä.
Yhdet unet meillä pääasiassa nukutaan mut välillä tietty kahdetkin jos jotain ekstraa on.Kotona ollessa valvotan tuonne puol11 ja puol 12 välille ja nukkuu sit 2-3 tuntia.

kun vielä yöt alkais sujumaan....
 
kiitos jaksuista

Iida leikattiin eilen ja on sairaalassa ainakin pe asti bakteerit pääsi vereen-> seurataan crp:tä ainakin....


ja kymppi kerhoo juu liityin mut koko homma on retuperällä tällä hetkellä :ashamed: :snotty:

 
Pikainen hei pitkästä aikaa!
PikkuEppu: Voi kuinka kurjaa! Toivottavasti pikkupotilas toipuu pian!!! Kovasti jaksuja!!!
:hug:
Saaru: onnea! :flower:
Gotrhaur: hauskaa viikonloppua! B)
Jaksuja kaikille työn raskaan raatajille ja myöskin kotiäideille! :hug:
Ei nyt oikein leikkaa mitä piti kommentoida... Ollut tosi raskas viime viikko ja tän viikon alku... Emma on nyt taas ihan äidin tyttö ja koko päivän saa sylissä kantaa... No, saattaa hän hetkeksi unohtaa äidin, kun siskon kanssa leikkii, mutta edes isi ei kelpaa syliksi kun sille päällä sattuu... :snotty: Raskasta...
Mitäs muuta... Hampaita on nyt 14 kpl ja kaikki tehty kovan itkun kanssa... Nyt kyllä pari yötä mennyt hyvin *koputtaa puuta* nukkumaan mennyt 20.30 ja herännyt 8-9 aamulla. ja koko yön nukkunut heräämättä!!! :D Kova tyttö on tanssimaan ja oikein hienosti jo osaa leikkiä siskon kanssa. :heart: Myös meillä osataan syödä jo jotenkin itse... Aika sotkuista puuhaa kyllä yleensä. ;)
No, nyt vielä pitää imuroida ennen kun pääsee maate... Kotityöt kun on jäänyt vähiin, kiitos pikku kultani! :whistle:
Neamma
 
Heipati hei!

Nyt sitten päätin otaa jälleen kerran itteäni niskasta kiinni ja raahautua tänne rustailemaan. Taas on niin mahottoasti tullu tekstiä ettei kaikkea meinaa muistaa mitenkään..

Pikkuepulle kovasti voimia sinne ja toivotaan että potilas paranee pian ja pääsee äkkiä kotiin! :hug:

Saarulle kovasti onnea tädiksi tulosta! :flower:

Gorthaurille mukavat viikonloput!


Meille e sen kummempaa kuulu tähän arkeen. Roopeon nyt pikkuhiljaa alkanu enemmän käyttää jalkojaan tohon liikumiseen vaikka askelia on otettu jo pitkään, ja nyt päivisin aika paljon liikkuu kävellen. Hirmusesti höpöttää omaa juttuaan sanoja ei niinkään vielä tule. Äiti on nyt se mitä on alkanu hokemaan mutta eipä paljon muuta. Ja niinhän toiisäänsäki äitiksi kuttuu kun ovi käy ja ukko tulee kotiin :LOL: Syömisestä sen verran että meillä ei Roopella oo ollu haluja alkaa ite syömään, mutta pikkuhiljaa ajattelin lusikkaa käteen iskee. Hampaita täälläkin kovasti itkun kera tehty mutta ei taida vieläkään olla poskihampaat tullu läpi.. niitä dotellessa.. Huomenna olisi mulla aamulla ultra ja sitten päivällä olisi vihdoin ja viimein Roopen valokuvaus ja saa nähä tuleeko siitä mitään kun tuntuu välillä siltä että Roopella olis ADHD tai joku muu vastaava, mut sen näkee sitten huomenna.

Mut nyt mä lähen tästä vielä syömään ja palailen taas. :wave:

 
Minä en päässyt koko viikonloppuna koneelle, kun se tilttas, arvatkaa vaan oliko pahoja vieroitus oireita :LOL:

Pikkuepun perheelle kovasti jaksuja ja voimia :hug: toivottavasti neiti paranee pian!

Ja jaksuja kaikille väsyneille työläisille, hattua täytyy nostaa monelle, kun jaksatte painaa kahta vuoroa (ensin kotona ja sit töissä), mut sitähän se taitaa sitten olla kun töihin palailee...Vaikkei itellä vielä töihin paluu ajankohtainen olekaan, niin silti täällä jo kelaan, et miten raaskin palata sitten "omalle" alalle..työaika olisi sunnilleen 10-18 tai 12-20..niin hirveesti "muksuja" näkis... :ashamed:

Tympii jo tää sisällä olo :( ei päästä ulos kun täällä on pakkasta niin paljon, tänäänkin -26 vielä tuossa 11 aikaan..hyi, ei oo meikäläisen kelit..
Meillä meni nyt ihan hienostu sit se tutista luopuminen, ja rytmit alkaa muuttuun ennalleen pikkuhiljaa. Voihan se olla et kun uus vauva tulee niin Jasustakin tulee uudelleen vauva ;) saas nähhä..
Jasu on muuten tässä muutamana päivänä vihdoin alkanut nousemaan ilman tulea seisomaan, tosin ei oo sitä tehnyt vielä kuin muutaman kerran, mutta siittä se lähtee..sit on jopa 2 askelta ottanut minun luo ilman tukea :D ja äitee on niin ylpeä. Näyttä poikaa kovasti pelottavan tuo tuetta olo, kun niin hienosti menee tuen kanssa, mut heti ku meinaa otetta hellittää, niin menee hermot, ja pylly maahan..no eipäs tässä kiire ole.

Mut nyt täytyy lähtee antaan ruokaa toiselle "vauvalle" kun tuo "iso" ukko meni nukkuun ;)

palaamisiin :wave:
 
Neamma: miten tuttua onkaan tuo äidin tyttä syndrooma.Elli on ollut super takertuva ja leikkihetket on todella hetkiä vaan.nyt kun nukutaan yhdet päikkärit vaan niin kotitöiden teko on tosi hankalaa kun Elli huutaa syliin koko ajan....

Meille ei ihmeitä.viime yö meni apremmin mutta aika rankaa on ja kyllä elli heräilee usein silti.mutta nyt kuntoilemaan!!!
 
Moikka!

Täällä on nyt viikon kävelty. Ikää oli vuosi, kuukausi ja viikko, kun alkoi kävely sujua suunnilleen. Kauan aikaa on jo periaatteessa osannut, mutta pupu vaan mennyt pöksyyn heh..

Onnea vaan kaikille raskautuneille. Me ei taideta lähteä siihen porukkaan mukaan nyt heh.. Mulla on vielä 1,5v opintoja jäljellä yms :D ...

Mä oon kans opiskellut siitä saakka kun ali oli 10kk ja nyt oon ollu harjoittelussa 6 viikkoa, viimeistä viikkoa viedään. On ollut rankkaa, mutta kyllä se siitä. Yöt alkjaa mennä paljon ehjemmin ja siksi jaksaa jo aika hyvin. vaikka välillä vähän zombie-olo onkin :D
 

Yhteistyössä