+++++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat vol4 (kk vaihdettu) ++++++

Hui, kun täällä ollaan oltu aktiivisia :) :heart: Ei millään muista kaikkea, mitä luki, mutta kaikille loppukiertolaisille paljon plussapuhureita puhaltelen *puuuuuhpuuhhhh* Täällä ei mitään kummempaa, kuin rentoutumista työpäivän jälkeen :) Onneksi on työmatka 1h/suunta, niin ei paljoa jää oman kropan tuijotteluun aikaa, niin josko tämän kierron pystyisi olemaan streessaamatta :LOL: :LOL: Kun tuullut vähän liikaa itseään tutkittua viime aikoina :headwall: :D :LOL:

Heathy yhdyn KS:n sanoihin, hienoa, että joku osaa sanoa varmaksi asioita ilman arpomista, niin osaa itsekkin olla hieman rauhallisemmin :) Kiitos kun jaksat meitä täällä viisastuttaa =) :flower:

Kaikille tasapuolisesti erittäin mukavaa viikonalkua =) :heart:

oho kun ootta kirjoitelleet.

tänää mulla ollut maha kipeä. Kylmä/kuuma vähän väliä. olo on kuin menkoissa, mutta mitää ei vuoda. kirkasta jotain nestettä vain. maha on turvoksissa kuin jalkapallo. väsyttää koko ajan. mennyt muutamana iltana pojan kanssa samaa aikaa nukkuu, kun väsyttänyt niin kovaa. normaalisti ei tee tuskaa valvoa puol 1-2. Nyt jo 22 valmis sänkyy..

Onnea uusille plussille++++++ jos semmosia oli tullut.
Viel jaksaa jännätä tän viikon niin sitten ens viikolla testaa jos mitää ei kuulu....

Täällä hiukan suoritettu itsetutkiskelua :whistle: ja ihan kuin toi kn ois auki..en tiä semmonen reikä. Mut aikasempaa kokemusta ei oo pitkälti tästä itsetutkiskelusta niin vaikea verrata mihinkään, korkeella son ainakin!
Tänään sitten töissä iski kauhia olo, heikotti ja eto, kaupan päällisenä ihan järkyttävä hedari. Elikkäs tiä sitäkää et johtuuko tämä pahoinvointi siitä pään särystä vaikko ollaanko tulossa kipeeksi vai mitä :( Työmatkalle meinas okse lentää autoo. En tiä, esikoinenki tuolla unissaa inisee, tekee sitä aina silloin kun on tulossa kipeeksi.
Nyt näin pikaseen, mut esikkoa silitteleen ja itekkin unille, jospa aamulla hedari ois pois!

huh huh, tais olla jotain migreenin poikasta eilen, onneksi helpotti särkylääkkeellä ja levolla. Kuhan vain ei mitään oksetautia pukkaa, ku koulussa kuulema liikkeillä :x
Muuten ei mitään uutta :(

Plussia nyt lisää tänne..!!!

Huomenta päivää :)

Huomasin illalla kun kävin maate, että alamahaa painaa aika paljon, ja just kohdun kohalta :ashamed: Saman huomasin vielä aamullakin...
Noh, tänään lähti viimonen lääke, eli vähintään kaks päivää piinailua alkaako vuoto vai ei. Jos on alkaakseen toivottavasti alkaa heti sitten, ettei tarvi pitkään odotella...

Sitten vielä yksi kierto ja tämä tyttö lähtee lääkärin pakeille :ashamed:

Plääh, mä niin vannoin et en älä höösään ja ressaan tärpistä ja tässä nyt ollaan :headwall: testaillaa ja tutkaillaan ihan liian aikaseen.
Kahvi tekee pahaa, sen jälkee oksettaa. Masua kutkuttaa, väsyttää yms. Mut voiko olla jo oireita jos ei edes testissä näy. Hiukan oon lueskellu just tuosta halpis liuskasta ja vaikka se kuin lupaa aikasta näyttöä niin useilla ei päde.
Kn-kin on kadonnut jonnekin niin korkeelle et siihen ei yllä..
KS, voimia! Varmasti rankkaa tuollainen epäselvyys, mutta toivottavasti viimeistää lääkäriltä tulis apuja :heart:

KS09, voi sua :hug: Toivotaan tosissaan että pian ratkeaa.

Piupula, kiva olla iloksi. Kiitos. Plussapuhureita sulle ja onnea oviksen bongailuun :)

Minnäi, täälläkin piinaillaan enemmän kun koskaan.. järki lähtee! Hyvältä kyllä kuulostaa sun oireet! Koitetaan molemmat malttaa viel sitä testausta..

Omaan napaan: Arvatkaahan kuka pomppi katon ja lattian väliä, kun eka huomasi et lämmöt on vaan edelleen nousseet ja kohdunkaula noussut ulottumattomiin niinkun pitäis kun alkio kiinnittyy? Joo, vielä ei pidä hirveesti ilakoida. Seuraillaan, ja miehen toivosta testaan ens maanantaina jos vaan lämmöt ja kohdunkaula edelleen indikoivat raskautta, eikä oo menkat alkaneet :) Tänään siis dpo 8, eli kp22/27.

T. Vauvakuumeinen kvanttifysiikan luennolta
:LOL:

minnäi Kyllähän oireet voi tulla toisille heti kun alkio vaan kiinnittyy, ja toiset saa plussan raskaustestiin vasta joskus rv6-8...
Mulla myös tuo kahvi tekee pahaa, tai ylipäätänsä koko syöminen! Oon huomannut jo useempana päivänä, viime viikollakin :ashamed:

:attn: voi ei...nyt sitten alkoi ihan verinen tiputus :'( puoleltapäivin kuulen kuinka ja missä mennään :( mutta ei heitetä kirvestä kaivoon voihan se olla muutakin :attn: harmittaa kovasti jos keskeytyi :'( mutta onneksi sitä pystyy sitten heti perään yrittää uudestaan :) yritän löytää jotakin positiivista....ja varautunut olen jo pahimpaan....
Hyvin on harmaat nuo muistikuvat tuosta ekasta keskenmenosta siitä kun on jo 9 vuotta :( mutta minä palailen...toivottelen nyt muille paaaaljoon plussatuulia ja niitä tarrasukkia ;)

sutulii Toivotaan, että on ihan harmitonta vuotoa :hug:

Kyllä muuten tuli etova olo :x Tuntuu, että voisin koska tahansa lähteä oksentamaan... Mutta tää voi kyllä johtua parhaillaan jylläävästä flunssastakin :snotty:

sutulii toivotaan edelleen parasta :hug:
Mulla mieliala vaihtelee ihan koko ajan, väliin niin toivon sitä plussaa ja väliin sitten olen niin varma ettei tässä kierrossa tärppi käynyt. Lämpökin oli laskenut eilisestä, mut normia korkeampi siltikin vielä.. plääh.. ja palelee, ota tästäki ny selkoa.
Pitäs vain koittaa ottaa rennosti ja olla miettimättä. Tämä 1 yk on varmasti se pahin ku jännää, odottaa yms.. hermo meneeeeeee!!

Listasin vähän omia oireita...

* syönnin jälkeen kamala ällötysöllötys, ei pysty syömään kuin ihan pikkasia annoksia kerralla
* nuha
* kurkkukipu
* paine alavatsalla
* naama ja selkä kukkii :/
* väsyttää
* rinnat aristaa vaihtelevasti
* lämmöt päälle 37
* valkkari on aika löysää ja vetistä

Jokohan siinä oli kaikki :D Mä kyllä veikkaa, että suurinosa menee tuohon flunssan piikkiin, sillä pojalla oli eilen ja toissapäivänä 38 kuumetta, joten nyt se mokoma on varmasti hypännyt minuun...
Ainoa outo tässä on se, että yleensä kun kipeenä olen, mun tekee mieli syödä ihan kaikkea ja ihan kauheesti...

erka :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :'( Oon käynyt tuolla odotuspuolella kurkkimassa, ja tuli niin paha mieli puolestasi, kun kerroit uutisia :'( Se on jännä, miten toiset jää enemmän mieleen ja sinä olet yksi heistä!!

En osaa muuta kuin antaa jakuhalit :hug: :hug: :(

erka ja sutulii :hug:
Ja sutulii, jos yhtään helpottaa, niin mulla oli esikoista odottaessa rv 8 ja rv 13 veristä vuotoa, mutta raskaus jatkui siitä huolimatta normaalisti loppuun asti..

Kävin tuossa marketissa, ja pyörittelin testiä käsissäni.. Yhtäkkiä kuului äitini ääni selän takaa, ja ehdin juuri laittaa testin takaisin hyllyyn :LOL:

Käväsin sitten apteekissa, ja nyt hyllyssä polttelee testi :D
Saas nähä, kuinka kauan jaksan olla testaamatta... :)

Tiistai 19.1.2010

mahara..................kp 66/35-36.........32v........2(4). lapsi.........yk9
macy gray..............kp 49/32-34........29v.........2. lapsi..............yk2
Annmari-76............kp 48/28-34........33v.........2. lapsi..............yk?
Ella-83...................kp 46/24-61 ...............................................yk 13

icefairy...................kp 35/26-35.........22v.........2.lapsi...............yk4
Sintsu78................kp 33/27-34..........31v.........4.lapsi..............yk11
Minnäi....................kp 27/30.................30v.........4.lapsi............yk 1
Auroora.................kp 26/28-34.................................................yk?

KS09......................kp 24/26-29...........21v.........2.lapsi............yk5
Mahdotontako.......kp 22/27-29.................................................yk4
Heathy..................kp 22/27..................................2.lapsi...........yk1
nelli5.....................kp 21/25-28............33v...........5.lapsi...........yk4
HayLina.................kp 20/29-32............25v..........1. lapsi
Leli82....................kp 17/29..................27v...........2.lapsi...........yk3
Nasukka82 ...........kp17/28-30............27v............2.lapsi..........yk6

UuTeEnNoUsUUn...kp 15/25-35....................................................yk9
very important baby kp 14/28-31...........29v ................................yk6
piprane ema...........kp 11/28-30.............32v...........3.lapsi..........yk7
Agaetis...................kp 9/27-31......................................................yk2
Ansku-82...............kp 8/30-33..............27v............1.lapsi...........yk13
angel08.................kp4/30.......................................yk16 (clomit)

TAUSTALLA
Aurella
miimii10
Piupula

PLUSSANNEET 2oo9

MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2
Neila 28.12. .....kp 28/30....................................................yk6

PLUSSANNEET 2o1o :flower: :heart:

Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 9.1. ............kp40/??................................1. lapsi............yk1
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
Hyväsetti15.1. .....kp 31/33...............30v........3.lapsi...............yk2-3
sutulii..16.1..........kp 31/28..............30v.........3. lapsi..............

Eikö kannattais sopia yks päivittäjä, joka mahdollisuuksien mukaan päivittelee mahollisimman monena päivänä... Menee ehkä vähän sekasin, jos kaikki oottaa, että kuka päivittää, ja sitten päivittääkin moni ja monta kertaa :ashamed:

Piupula oli hyvä, mutta jäi taustalle :/ lara- oli hyvä, mutta muutti raskautuneisiin :heart:

Heathy Olisiko halukas päivittelemään?? Tai minäkin voin, sillä varauksella, etten ihan joka päivä hommaan kykene :ashamed:

Voi ei erka :hug: En kyllä edes osaa kuvitella miten pahalta varmasti tuntuu. Voimia sinulle henkiseen toipumiseen, toivotaan että fyysinen paraneminen olisi nopeaa. :hug:

Haleja myös sutuliille :hug: Todella toivon että vaarantonta tiputtelua!

Minnäi, mustakin tuntuu et tää eka todellinen yrityskerta on se malttamattomin ja pahin. Sit jos ei tärppää, osaa ottaa vähän rennommin... etenkin kun ois juuri tippunut sieltä seitsemännestä taivaasta. Meillä on kyl melko samanlaiset oireet ja kohdunnipukatkin, että jos vaikka molempia onnistaisi :D

nelli5: meinasikin sitten jäädä kiinni itse teosta :D Meillä olis varmaan vaan innosta pinkeenä jos tietää sais, muutenkin kokoajan kyselevät että koskas voisi olla pikkuvelisiskoa esikoiselle tulossa.. Esikoinen siis molempien isovanhempien ainoa lapsenlapsi.

KS09, mä opiskelen ja olen töissä (josta yleensä palstailen :p) . En siis itsekään ehdi aina päivittelemään, mutta oisko sellanen diili et sä päivität kun mä en pääse ja toistepäin? Ja noin yleensä jos ei vaikka yhteen mennessä oo listaa ilmestynyt, kuka vaan voi sen päivittää.

Mulle on siis ihan täysin sama kuka listaa päivittelee, kunhan se on. Itse toki voin tehdä silloin kun on aikaa, mutten viitsi lupautua kun on muutakin :)

Juu, päivittäkää kuka kerkiää :D
Mutta mä nostan tässä vaiheessa kädet pystyyn, sillä oma pää ei selkiinny yhtään, kun joutuu miettimään, onko joku jo päivittänyt vai ei, tai olisko joku tulossa päivittämään vai ei :LOL:

erka voi kurjuuksien kurjuus :/ :saint: Paljon voimahaleja sinne :hug: :hug: :hug: :hug:

sutuliini sinne kanssa :hug: :hug: :hug: :ksia :) toivottavasti aivan harmitonta vuotoa

Heathy Kiitoksia :) yritän kyllä tosin tässä kierrossa olla bongaamatta ovista, niin en sitten turhaan ounastele, mitä nyt pitäisi tuntea ja kuinka pitkällä olisin, jos olisi tärpännyt, niin josko tuottaisi sitten tulostakin :whistle:

KS Toivottavsti oireet tarkoittaisi kahta viivaa :heart: tai sitten, että pääsisit lyhyellä piinalla ja odottamisella :hug: Ihania kuvia oot löytänyt :heart:

hmm.. olikohan vielä jotain.. ei pää nyt kyllä enää muista. Tänne ei sen kummallisempaa, alkukierto on kyllä toisaalta mukavaa, kun ei voi edes stressata mistään, mutta toisaalta työsää odottelua.. Olis edes lyhyt kierto, niin menis nopeammin :LOL: :LOL:

erka Muistan hyvinki sut siitä, ku meil oli samatkiertopäivät ja sä alotat aina nii aikasin testaa. :) Voimia sinne!! :heart:

nelli5 Hihih... voin kuvitella ton omalle kohalle, huh meiä äiti varmaa sais sydärin. Ku meillä taas toisin ku sanonu ettei tulis lisää näin pienel ikäerol.

No tosta ikäerosta nyt ei kovin pieni enää tätä menoa tuu, varmaa menee se vuos taas, eli 8kk viel enneku raskaudun!! :S

Heathy Kiitos noista tiedoista.. mä en kyllä silti varmaa osais tutkia tuota alapäätä. ;D

Luulin että tänää täti tulis, ku eile illal oli vähä semmosta kipuipuu. Mut eii. Tänää on monta kertaa vihlassu ku tehny vissii jonku liia nopeen liikkeen.. sen pitäs kai olla raskauden merkki. Mutta ei mulla kyl rinnat oo kipeenä ja 2 päivää sit testi oli negaa.. tosin siihe tais iha viivapaikka tulla, jos nyt nii tarkkoja ollaa. :D

Heathy Mulla on kanssa oikee nivunen tullu kipeeks, nyt vasta luin tarkkaa näytä kommentteja!!! Mut mä pelästyin et onkohan mul joku syöpä.. siin ei varmaa kuulu tuntuu mitää pattia? Ku tuntuu et siin olis joku patti ja on sen takia kipee.

Yhteistyössä