Heippa kaikille!
Mistäs täällä ollaan puhuttu. No, imetyksestä ainakin. Kylkiasento on suosiossa öisin ja päivisin imetän nykyään lähinnä istuen, kun opin sen kunnolla. Mulla on kyllä nännit vielä niin kipeät, mites teillä muilla? En tiedä ottaako poika väärin kiinni välillä ja sen takia on niin kipeät vai onko se vaan niin, että ne kestää tottua mulla tosi kauan tohon imemiseen. Kunnon hampurilaisote hänel kyl on kun imee
Oon käyttäny Lansinoh-nimistä nännirasvaa niihin ja on kyllä hyvää, kuulemma parempaa kuin Bepanthen! On kyllä kallistakin, pieni purkki maksaa apteekissa 10 euroa!
Muuten meil menee oikein hyvin, poika syö ja nukkuu hyvin! Viime yönä nukkui 5,5 tuntia yhteen putkeen!! Oli kyllä kukkunut puoleen yöhön hereillä ja päivällä ei oikein uni maistunu (seurustelu on kivempaa ku nukkuminene), joten varmaan sen takia nukkui noin pitkän pätkän. Yöt hän tosiaan tajuaa nukkua eikä silloin seurustella, se on ihan kiva asia. Nukkuu välillä omassa sängyssä ja välillä meidän kanssa. Riippuu vähän siitä oonko nukahtanu imetyksen jälkeen heti ja vai vasta vähän ajan päästä.
Eilen kävi lastenneuvolatäti ja punnittiin ja painoi jo 3530g! Ja siis syntymäpaino oli 3150g ja viikko sitten paino oli 3350g. Eli hyvin syö ja kasvaa ja sekös on hyvä asia
Meilläkin tutti on käytössä, kova imuhalu hänellä nimittäin on! Monesti jos uni ei tule tissin jälkeen, mutta selkeästi häntä väsyttää ja haluu imeä, niin tutti käyttöön ja meillä ainakin on ollut hyvä. Tuttihommelit on kans sellaisia, että kaikki ei edes halua syödä tuttia ja kaikki ei halu ees antaa tuttia. Mutta meillä ainakin vielä toiminut
Kurjaa kun tuolla on nyt noin kylmä. Me ei olla päästy vielä ollenkaan ulkoilemaan, kun on niin kylmä ja hän täytti 2 viikkoa viime viikon perjantaina. Kyselinkin neuvolantädiltä eilen, että voiko tonne ulos mennä ja se kyllä suositteli vielä odottelemaan. Täällä Turun suunnalla on sellasta 15-20 astetta pakkasta ja samaa on luvattu kai vielä viikon verran. Sen verran ollaan oltu ulkona, että kävelty autoon ja autosta pois. Mies piti lauantaina varpajaiset meillä kotona, joten me lähdettiin Viljamin ja koiran kanssa mun vanhempien luo yökylään
Yö meni vieraassa paikassakin hyvin ja isovanhemmat oli tietty iloissaan, kun saivat nauttia pojan seurasta niin paljon!
Itse voin jo paremmin ja eilen kävin koiran kanssa pienellä lenkillä illalla. Eikä kipuillu oikeastaan! Kipulääkkeiden syöntiäkin olen vähentänyt koko ajan.
Minnuli mä söin nimittäin kolme burana 600:ta ja kolme parasetamol 1000 päivässä! Sitten puolitin parasetamolit ja kun buranat loppu niin nyt syön enää puolikkaita parasetamoleja. Luulen, että noiden kipulääkemäärien takia oonkin voinu niin hyvin ja pystyny tekee kaikkea. Lauhempia ilmoja odotellessa, mä haluan vaunuilemaan!!
Tulipa juttua taas, arvaatte varmaan, että poju nukkuu juuri, joten ehtii olee vähän koneella
Haleja ja jaksamisia kanssa-äidit :heart:
s-h-h ja Viljami