Kaikenmoisia synnytyksiä meillä tammikuisilla! Hyvä
Sparkle, että kaikki kuitenkin hyvin sulla ja vauvalla
Agisiiri tsemppiä! Vauvasta tuleekin helmikuinen
Tosiaan on hauska sitten jakaa kaikkia vauvakokemuksia, mutta itse oon vielä niin "tuore" tässä hommassa, että kauaa ei koneella jaksa vielä olla. Kuhan jotain rytmiä tulee tähän elämään
Täällä voidaan ihan hyvin, kipulääkkeitä napsitaan tasaisin väliajoin eikä oikein paljon pysty tekemään kerralla. Onneksi vauvan pystyy hoitamaan
Niin ja päivä päivältä tuntuu paremmalta ja tällä viikolla aiotaan kyllä kokeilla pientä vaunulenkkiä koiran kanssa. Siis ei yksin vaan miehen kanssa
Välillä vähän kipuilee, mutta tosiaan lääkkeillä pysyy hyvin kurissa! Alkupäivät kotona meni kyllä aika koomassa ja kun vielä maitoa nousi parina yönä, niin oli kyllä aika rankkaa. Onneks on isyysloma! Kaikki kunnia kyllä ainakin meidän isukille, kun auttaa ja antaa mun nukkua välillä ja hän hoitaa pikkuista :heart:
Nyt itkuhälytin vähän huutaa, joten täytyy rientää taas vaippoja vaihtamaan ja imettämään (joka sujuu lähes jo kuin ammattilaiselta
). Neuvolatäti tulee tänään vierailulle, joten saa taas vähän kysellä neuvoja heh
Jaksamisia tuoreille vanhemmille! Sitä tarvitaan :hug:
s-h-h ja Viljami-poika