Raskauskiloista on ollut puhetta. Multa on kaikki raskauden aikana tulleet 8kg lähteneet, mutta kun jo raskauden alussa oli ylipainoa niin se on sitten jämähtänyt ja kunnolla
tuntuu, et näistä läskeistä ei pääse millään eroon!! Yksi kaveri kysyi, että minkäkokonen mä oon niin sanoin, et henkinen koko on 38, fyysinen 42
ällöttää koko olotila, enkä mä oikeasti viitsi ostaa ees vaatteita, koska tiedän näyttäväni karmealta, oli mulla päällä ihan mitä hyvänsä.
Sen takia tekisi mieli lopettaa imetys, et saisin alkaa laihduttaa kunnolla. Mua ahdistaa tää mun ylilöysä ylipainoinen kroppani
vaatekaappi on täynnä kauniita vaatteita, mutta kun mikään ei mahdu mulle päälle!! Kenkäkaapissa on ihania pitkävartisia saappaita, mutta kun niidenkään vetoketjut ei mee kiinni mun läskipohkeiden ympärille.
Kiinteitä ei olla vielä aloiteltu, mutta nyt tuntuu, että tyttö roikkuu koko ajan rinnassa kiinni niin alan vähän epäileen, ettei tosiaan sitä 6kk täysimetystä mennä
4kk (joka siis tulee täyteen ens viikolla) täysimetän varmasti ja toivon, et ainakin sinne toukokuun loppuun asti pärjättäis pelkällä rintamaidolla. Mut jos tuo on jatkuvasti tollanen tissitakiainen niin sitten rupean kohtapuoliin kiinteitä antamaan. Aattelin aloittaa kesäkurpitsalla, en tiiä miksi
Tiudiu meillä vauva on kotona ainakin tämän vuoden loppuun asti, eli alle vuoden ikäistä en missään nimessä päivähoitoon laita. Jatko sitten riippuu siitä tilanteesta, mikä silloin on, mut varmaan joskus helmi-maaliskuussa ensi vuonna pikkanen joutuu siihen oravanpyörään.
Kirosin tässä just, et jos asuttais naapurikunnassa saataisiin 250 enemmän kuussa, kun siellä on kotihoidon kuntalisä ja täällä ei ole. Mä oon ihan rehellisesti sitä mieltä, että tuo kuntalisä pitäisi lailla kieltää, sillä eriarvoistaa lapsiperheitä aivan älyttömästi! Joko kaikille, tai ei kenellekään.
Niin ja siis itse palaan töihin marraskuun alussa, eli enää reilu puolivuotta jäljellä kotiäitiyttä, snif ja nyyh ;( meillä siis mies jää kotiin hoitamaan lapsia.
Ainiin, meillä tyttö on alkanut meneen illalla n. klo 21 yöunille!!! Aivan mahtavaa, kun mä oon niitä iltoja surrut, niin nyt on jo viikon ajan mennyt noin! Ekan kerran heräilee yleensä jo puoliltaöin, tosin viime yönä meni aina klo 2.30 asti!
Mut joo, tyttö heräili päikkäreiltä, joten syöttämään ja vaihtaan vaippaa pikkuneidiltä
tatomira ja tyttö 3,5kk