nuhmuliini kyseli rota-rokotteesta (josta jo aiemmin ollut juttua) . Meillä ei sitä otettu ja tosiaan pneumokin jää ottamatta. Muitakin syitä on, mut vahvin on se, kun THL ton pneumorokotetutkimuksen jälkeen (mihin valitettavasti meidänkin vauveli osallistui) totesi, että ko. rokote on tehoton/hyödytön niin ihmetyttää kovin, että miksi ihmeessä se on rokoteohjelmassa... tai no, money talks... rahahan sen possunuharokotteen vaikuttimenakin oli...
voi kun kateellisena... tai kateellisena ja kateellisena, lueskelen kuinka vauvat nukkuvat omissa sängyissään
mä tässä eilen miehelle puhuin, että laitan pinnasängyn myyntiin, kun ei sillä tee mitään. Edellinen ei nukkunut ainuttakaan yötä pinnasängyssä eikä neitikään siinä nuku, mut se tykkää katella mobilea, joka on kiinni pinnasängyssä, joten pinnasänky pysyy meillä jatkossakin mobile telineenä.
Mulle on tosi tärkeää se, et vauva nukkuu mun vieressä enkä varmaan pystyis nukahtamaankaan ilman omaa lämpöpatteriani
meillä on kaikki vauvat nukkuneet vähintään ekat 4kk mun kainalossa ja oppineet kyllä sitten nukkumaan omassakin sängyssä, joten en nytkään kiirehdi perhepedistä pois.
Mut tosiaan kun neiti ei nuku jollen mä nuku... joten eilenkin hän seurusteli kovin pirteänä vielä puolenyön jälkeen, tosin eka unipätkä on yleensä n. 6h ja kun aletaan yhtä aikaa nukkumaan niin tuo on myös mun unipätkäni, tyttö syö, siihen menee ehkä 1-2min ja sitten jatketaan unia 3-4h ja taas syödään ja joskus mä herään tuolloin, toisinaan jatkan neidin vieressä vielä seuraavat 2-3h. Päivällä tyttö nukkuu yhdet pitkät päikkärit vaunuissa n. 3-5h ja sitten lyhempiä torkkuja.
Tyttö on alkanut juttelemaan ihan hirmuisesti
jokeltaa ja koko ajan tulee uudenlaisia "sanoja"
lisäksi hymyileekin jo entistä enemmän.
tuossa kuva neidistä parin viikon takaa, kun sai niin kovin kehuja 2kk neuvolalääkäriltä kuinka hienosti pitää päätään ylhäällä
niin ja meillä käännyttiin ekaa kertaa selältä mahalleen aika tarkkaan viikko sitten!!
Hih, mä päätin, ettei mulla oo tarpeeksi tekemistä niin laitoin valmistumiseni kunniaksi paperit sitten yliopistoon
hih, tuskin mä sisälle pääsen, mutta siis kevään ohjelmassa on pääsykokeisiin lukemista.
Ihan älyttömän kauniita nimiä ootte lapsillenne antaneet
itse en tykkää täällä kertoa tytön nimeä, joku suljettu juttu olisi siihen kivampi.
tatomira ja neiti ensi viikolla jo 3kk!!!