Hei!
Paljon onnea pienestä pojasta
puzzle82!
Paljon onnea pienestä tytöstä
eveliinukka! Toivottavasti pääsette kotiin piakkoin <3
mima73 kurja tuommoinen kotitilanne! Toivottavasti kurjia ylläreitä ei enää löydy ja saatte kodin pian käyttöön!
niiiiskuneiti jaksuja, toivottavasti kasvu tasaantuu ja lapsivedet myös. Hyvä että seuraavatnyt tarkemmin. Hurjan paljon erilaisia tunteita sulla varmaan yhtäaikaa, halauksia!
Närästys. Mulla on onneksi Rennie auttanut vielä. Vedän tosin kaksi tabua kerrallaan, ja menee se koko lista eli maksimimäärä 12 per päivä. Mut hyvä kuulla että on muitakin jos tuo ei enää riitä. Pitikin taas laittaa paprikaa leivälle, yh taas polttelee..
Mammateetä on mullakin jo kaapissa odottamassa. Vaikka se maistuu aika oudolle (kumina, nokkonen ja fenkoli) niin onneksi se koukuttaa. Mulla on mennyt aiemmissa imetyksissä aina pari isoa paketillista sitä
.
Vadelmanlehtiteetä on myös kaapissa, muttaen ole oikein muistanut sitä juoda. Glögi on maistunut nyt paremmin
.
inkalilla, täällä myös nukutaan panadolin voimin. Otan semmoisia unikuureja, että tulpat korviin ja pari panadolia, niin jaksaa taas pari päivää vähän huonommilla öillä.
MLM rouva koittaa nyt vaan ottaa rauhallisesti =). Mahtavata, teillä oltaisiin niinku täysaikaisia sitten jos päättäisi alkaa syntymään
.
Pissajuttuja. Mulla piti viime synnytyksessä katetroida kun en enää sairaalassa saanut pissattua, kohtu painoi kai littuun rakon. Mulle taisikin tulla emättimen etuseinämän laskeuma siitä raskaudesta, ja nytkin pitää käsillä nostaa mahaa että saan rakon edes ehkä tyhjäksi. Kaiken maailman ärsyttäviä vaivoja... Onneksi tuohon voi ehkä vaikuttaa sitten pimppalihasjumpalla myöhemmin, mut varmaan mummona mulla on sitten vaipat
.
(.) Kaikki tavallaan ok. Esimaitoa on alkanut tulla ja se on ehkä nostanut mielialaakin, siunatut imetyshormonit! Huomenna on taas ultra. Viimeksi oli pari senttiä kanava lyhennyt, mulla on semmoinen olo että nytkin on tapahtunut jotain pientä. Mutta viimeksi lääkäri kuitenkin tuumi että sektion voisi päästää sinne rv 39 asti, kun viimeksikin kaksoset lähti syntymään vasta 39+1. Että jättipoikia odotellessa, kaksi viikkoa sitten painoarviot oli kylläkin vasta 2kg ja 2,1kg, mutta onhan siinäkin jo yli neljä kiloa vauvaa
. Oma olo on jo niin tukala, etä jonkun yhden asian jaksan tehdä päivässä, ja sitten saankin maata loppupäivän. Kolojomotusta siis vaan tänne kuuluu. Tässä mahakooste, viimeisin kyllä jo viikon vanha maha, huomenna pitääkin muistaa ottaa uusi.
Mahdollisimman hyvää vointia kaikille masukkaille, ja tsemppiä synnytyksiin heille joilla se kohta koittaa ja ihanaa pesimistä kaikille jotka jo ovat mahdollisesti tuoreen nyytin kanssa sairaalassa nyt :heart:.
-pavunvarsi 34+6