Nyt äkkiä viettämään nettilaatuaikaa, kun lapset on unilla.
Onnea
tatomiralle hyvistä ultrakuulumisista!
Ja kyllä, joskus tekis mieli se yksi huurteinen ottaa. Kesällä, kun olin lähdössä kaverin kanssa festareille, olisi siinä lähtöfilliksissä yksi olut ja kenties yksi tupakka ollut paikallaan. Mutta aika nopeastipa nuo menee ohi. Ja kyllä mä olen raskaana ollessa miehen saunakaljasta maistiaiset ottanut...
Anskutin, anteeksi, on mennyt hutiin, mutta nyt olet mukana listalla. =)
Painonnoususta, mähän tanssin ilosta, kun toisessa neuvolassa (rv16+) oli lähtöpainoon tullut vain 200 grammaa.
Aiemmista on kyllä ihan alusta saakka tullut useampia satoja grammoja viikossa. Tosin niissä on myös ollut viikkoja, jolloin on ylitetty reilusti se kilonkin rajapyykki. Epäilemättä niin tulee olemaan nytkin. Seuraavaa neuvolaa odotan jo kauhulla, tässä lomalla on tullut mässäiltyä siihen malliin, että vaaka varmaan hajoaa...
Neuvolakäynneistä (taas
), mulla neuvoloita on ollut kaksi (rv6 ja 16), seuraava on rv22+. Lääkärineuvoloita ei ole ollut vielä yhtään, yksi tulee luultavasti vain olemaankin ja se on rv28 paikkeilla.
Ninnatar, eikös neuvolakäynnit ole sallittuja työajalla? Mulla on ainakin kaikki nuo "pakolliset" eli neuvolat, neuvolalääkärit ja ultrat ollut palkallista työaikaa.
Mä sain nyt
villahaalarin valmiiksi. Oon tosi kriitinen omien väkerrysteni suhteen ja nyt yritänkin pohtia, kehtaisinko sen antaa lahjaksi vai pitäisinkö itse. Jotenkin tuo tumma lila on nyt alkanut tuntua tyttöväriltä, joten jos tämä masun asukki paljastuu pojaksi, lähtee haalari varmaan lahjaksi. Seuraavaksi voisin minäkin kokeilla tuota raglan-haalaria...
tatomira, teitkö mistä langasta sen?
Piti varmaan kommentoida vielä kuinka montaa asiaa, mutta kun on tämä raskausajan dementia.
Jään odottamaan
Vuokon ja
Ninnattaren ultrakuulumisia! :wave:
NS 19+2