Tänne tulee niin paljon viestejä että jos ei päivittäin käy tsekkaamassa niin tipahtaa kyllä kärryiltä armottomasti! Tervetuloa kaikille uusille!
Rosie Riveter -> Huomasin että kividödöö saa tilattua myös netin kautta, jalokivigalleria.fi osoitteesta.
Hannibal -> en ole huomannut että mielialat heittelisivät, olen normaalistikin kyllä aina tasainen tyyppi eikä suuria tunteenpurkauksia tule kuin harvoin, jos silloinkaan
Minulla on jo ensimmäinen neuvola aika varattuna, 13.5 eli rv 5+6. On kylläkin heti jo ns. ylimääräinen kun joutui raskauden vuoksi tekemään lääkemuutoksia niin sitä haluavat nyt seurata että tepsii uudet lääkkeet niin kuin pitää. Parempi näin. Neukkutäti sanoi että tehdään siinä kaikki paperihommat kuntoon, jäin vaan miettimään että mitähän se sillä tarkoitti?
Suuret pahoittelut miumaulle keskenmenosta
Neitipelargonia -> meillä ei ole onneksi ole hössöttäviä sukulaisia vauvan suhteen, ainakaan vielä. Päinvastoin kaikki yrittää rauhoitella että odotelkaahan vielä kun kaikki on niin alussa jaadajaadajaada.. Tiedetään, ja sillä varovaisia ollaankin, toivottavasti ultrauksen jälkeen uskalletaan iloita hieman enemmän. Toivottavasti tuhruttelu ei tarkoittaisi mitään vakavampaa. Meille hoitaja kertoi että pieni vuoto/ tuhruttelu on alkuraskaudessa aivan tavallista eikä siitä kannata huolestua, liittynee jotenkin alkion kiinnittymiseen. Toivotaan että tästä on kyse.
Tunnustettakoon että kävin minä kiertelemässä h&m vauva puolella, mutta ei siellä oikein mitään kivaa löytynyt.
Ja koko ajan piti tietysti vilkuilla ympärille että näkeekö kukaan tuttu. Oli tietysti alibikin jo keksitty valmiiksi, onneksi sitä ei kuitenkaan tarvittu. Jälkeenpäin nauratti itseäni koko tilanne
Iloksi kyseli harrastuksista joita täytyisi rajoittaa raskauden ajaksi, uinnin tai vesijumpan voinee tähän kategoriaan laittaa. Vaikuttanee mahdollisesti myöhemmillä viikoilla kuitenkin jos on jotain ongelmia raskauden aikana. Mutta eipä onneksi ole muita harrastuksia joita täytyisi rajoittaa. Yritän kyllä aktivoitua liikunnan suhteen nyt raskauden aikana, ja löytää uutta intoa liikuntaan. Odotan jo niin kovasti vaunulenkkejä!
En tiedä mistä johtuu, mutta nyt raskauden myötä? olen alkanut heräilemään aamuisin ihan todella aikaisin, siis joskus ennen viittä! ja tämä ei ole yhtään normaalia minulle!
Voi Piitu85
Suuret pahoittelut