Hei pitkästä aikaa täältäkin!
Pikkuisen on ristiriitaiset tunteet: Minulla on siis töissä vielä koeaika päällä ja kerroin tulevasta tilanteesta ultran takia ja muutenkin... eipä mene kuin muutama päivä ja työnantaja ilmoittaa ettei työt jatku enää seuraavaan listaan! Kenkää siis tuli ja juttu on päivän selvä laiton irtisanominen. Liittoon olen ollut yhteydessä ja ne alkavat hoitaa juttuani eteenpäin, voi olla että case saadaan soviteltua piakkoinkin tai sitten tulee vuosien oikeusjuttu... Mulla siis alkaa kohta "loma" ja tulevista töistä ei ole mitään tietoa. Hommaa kyllä riittää yksivuotiaan esikoisen ja syksyllä jatkuvien opiskelujen kanssa.
Tyttö/poika -oloista tuntuu jotenkin että poika olisi tällä kertaa, ainakin olo on erilainen kuin eka kerralla, toisaalta kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan olisi tyttö tulossa. Samapa tuo on kumpi tulee
En ole vielä päättänyt selvittääkö sukupuolta etukäteen, mulla tekis ehkä mieli, mutta mies on sitä vastaan..
Äitiyspakkausta en aio tällä kertaa ottaa, tavaraa on jo valmiiksi joka paikka täynnä! Vaikka rahallinen korvaus on kyllä melko mitätön, mutta sillä mennään. Muutenkaan mitään suurempia hankintoja tarvitse tehdä, ehkäpä jonkin sorttiset sisarusrattaat tarvii hommata
Mahasta selvästi kyllä jo tuntee, että jotain tapahtuu, mahallaan ei pysty pitkiä aikoja makaamaan ku alkaa painetta tuntua.
Pyörrytyksestä kyseltiin, mullakin on matalat verenpaineet aina ollut, niin niiden kanssa osaa elää ja nousta tarpeeksi hitaasti
jos verensokerit pääsee laskemaan liian alas, silloin saattaa alkaa huimata, mutta taju ei ole vielä koskaan karannut
Huomenna olisi kauan odotettu ultra ja sen jälkeen kenties laitan face-ryhmään pyyntöä. Sinne varmaan tulis useammin ja helpommin kirjoteltua kun on aina kirjautuneena.
Lopuksi vielä tervetuloa uusille ja onnea hyvistä ultrakuulumisista!