Moido vaan pitkästä aikaa. Minä kans tuolla facen puolella ahkerammin pyörin ja lämpimästi sitä kyllä kaikille empiville suosittelen. Meillä on tosi ihana ja lämminhenkinen porukka, jossa kannustetaan ja tsempataan ja jännitetään mukana kiemuroissa.
Keskustelu on siellä hyvin aktiivista ja päivittäisten kuulumisten lisäksi on käyty läpi kaikenlaisia aiheita (äitiyspakkaus, imetys, toiveet, odotukset, vinkit pahoinvointiin, . Facessa kirjottelu on tavallaan paljon helpompaa ja sitä on helpompi seurata. Ja tuolla ryhmässä lisäksi ne jutut pysyy ryhmän sisällä. Minun tulee kommentoitua useita kertoja päivässä ja luettavaakin riittää aamun aikaisista tunneistä iltamyöhään, kun usein joku on paikalla.
Eli jos kaipaa aktiivista juttuseuraa ja vertaistukea, niin kannattaa tulla kurkkaan facen puolelle. Samassa veneessä ollaan kaikki
Mitään hätää ei taida vielä olla määrän ylittymisestä, ellei tässä nyt tule mitään valtavaa ryntäystä. Joten en usko, että tarvitsee jäsenmäärän takia rajoittaa. Suunnitelma on kuitenkin se, että kun nt-ultrat on käyty, niin sitten suljetaan ryhmä.
Mutta se siitä mainonnasta. Ei sinne tietysti ketään pakoteta, mutta veikkaanpa, että liittyneet eivät ole sitä katuneet
Ja mukaan pääsee laittamalla minulle yksäriä täällä ja koitan mahdollisimman usein sitten käydä laittelemassa niitä kaveripyyntöjä, että pääsee lisäämään ryhmään
Ja omia kuulumisia sen verran, että muutaman minuutin päästä poksuu 11+0 ja ensiviikolla on ensimmäinen neuvola. Olen nähnyt masuvauvan jo kahdesti ultrassa, mutta keskiviikkona pääsen kuuntelemaan sitten niitä sydänääniä <3
Oireet on hellittäneet pääasiassa, mut alavatsalle on tullut sellainen painontunne vatsallaan nukkuessa. Sieltä se lähtee kasvelemaan <3
Päänsärky kyllä vaivaa ja välillä ihan tuntuu, että kuolema tulee sen takia. Olen pahasti jumissa niskoista ja odottelen epätoivoisena hierojaa pelastamaan.
Äitiysvaatteista piti vielä sanoa, että niitä olin aiemmin saanut kassitolkulla lahjaksi kaverilta ja nyt pääsen sitten niitä käyttämään. Osan pistin kirpparille myyntiin liian pienen koon vuoksi ja osan lainasin kaverille, kun on selvästi pienempikokoinen kuin minä.
Kirppareita olen kiertänyt ja sieltä ostellut sitten vaatteita ja itseasiassa muutenkin pukeudun usein legginsseihin tai sukkahousuihin ja kaverina pitkä tunika/mekko/hame, jolloin sitten puristavat vaatteet ei ole ongelma.
Farkkuja en käytä about ikinä muutenkaan vaan yleensä niitä hameita ja mekkoja. Paitsi kotona rönttähommissa oon ties missä vaatteissa.
HM:ltä löytyy useimmiten ainakin jonkinlainen äitiysvaatevalikoima ja suunnittelen tässä itsekin, että kävisin kurkkaan jos alesta löytyis talvimammavaatetta ensitalvea varten
Tsemppiä kaikille tilanteisiin ja ihanaa odotusta!
iloksi ja Lahja rv 11+0 POKS