Joo-o, päivittäneet ovat... Tää on ihan kamala, mun mielestä. Sivun ulkoasu on todella heikko, tää kirjotusruutu ihan vitsi, hymiöt on surkeita, hyviä toimintoja on karsittu ja kaikenlaista ihan turhaa pashaa on lisätty. Jopa mun avatar on kadonnu. EN. TYKKÄÄ. YHTÄÄN.
Pysyn "linjoilla" tän kuukauden, päivittämässä listaa ja heitän vähän jotain kommenttia välillä, jos ärsytykseltäni pystyn. Heinäkuussa "vetovastuu" siirtyy seuraavalle, koska mä jatkan sitte vaan facen puolella (vaikka alunperin tykkäsin enemmän kirjotella tänne....).
Musta tuntuu välillä, että oon rikkinäinen levy ja toistan samaa rainaa, mutta sanon nyt vielä: Vuodot raskauden aikana on täysin normaaleja. Voi olla isoja vuotoja ja pieniä, kivuliaita ja kivuttomia. Melkein kaikilla vuotaa jotain jossain vaiheessa jotain raskautta ja syitä on yhtä monia, ku vuotoja. Kaikki voi olla hyvin, vaikka vuotais viikon tai kuukauden putkeen. Joskus raskaus menee kesken ilman mitään vuotoja tai varotuksia. Ei näistä tiedä, mutta panikoiminen ei ainakaan auta. Yleisesti sanotaan, että jos vuoto on runsaanpaa ja kivuliaampaa, kuin kuukautiset, ja mukana on relusti kudosta, silloin kyse voi olla keskenmenosta.
Kaikenlaiset tuntemukset, vihlasut ja kolotukset kuuluu myös asiaan. Tuonne sisälle on hei kasvamassa toinen ihminen, se väistämättäkin tuntuu joltain. Välillä voi olla kausia, ettei huomaa mitään oireita, mutta se johtuu siitä, että sekä keho että mieli tottuu.
Nojoo, lähden tästä kiukuttelemasta. Koko tää teksti tuntuu töykeeltä ja töksähtelevältä ilman hymiöitä ja haleja, pahottelen, mutta noi uudet särkee mun silmiä. Ärs ärs ärs...
Rosie 9+3