Onnea
Supsulle rouviintumisesta! :flower:
Lyhykäisesti nyt lykkäsen lapaseni
autokeskusteluun: meidän piti vaihtaa keväällä auto, kun entinen oli suurinpiirtein enemmän korjaamolla kuin meidän pihalla.
Kateltiin uutta vähän sillä silmällä, että siihen mahtuis vaunut kyytiin (ei ollut vielä vauvasta tietoa), ja vähän paremmin mahtuvatkin nyt kuin siihen edelliseen. Ei edelleenkään oo mikään iso auto, tuollainen vähän "lihonut hatchback" (miten se kirjoitetaan...) Eipä sinne paljon muuta mahdukaan sitten kuin vaunut, mutta passaapi meille nyt ihan hyvin. Eihän niitä vaunuja tarvi joka reissulle onneksi ottaa mukaan ja kunhan lapsi alkaa pääasiassa istua, niin ostetaan sitten jotkut pienemmät matkarattaat, mitkä voi nakata kyytiin. Auto on miehellä käytössä, joten mä joudun tyytymään busseihin. Onneksi vaunujen kanssa pääsee sitten ilmaiseksi.
Kaupat ja muut on kävelymatkan päässä, joten vaunutellaan sitten kauppaan ym. kun hääritään kotosalla kahdestaan miehen ollessa töissä. Eiköhän tuo suttaannu sitten.
Liikunnasta oon onneksi jaksanut ihan hyvin motivoitua nyt kesällä, yritän pyöräillä ja käydä pieniä kävelylenkkejä aina välillä. Oon kyllä huomannut, että kovin pitkää matkaa en viitsi kävellä, kun tulee selkä kipeäksi ja tulee nopeammin väsy. Jatkan nyt pyöräilyä niin pitkään kuin kunto ja kelit sallii, ja siirryn sitten uimahallin puolelle jatkamaan harrasteita. Sain hankittua kivat ja siistit uikkarit, joilla voi mennä sitten massun kanssakin uiskentelemaan.
Masua kyllä löytyy.
Kaverit ja tutut on alkaneet hihkua, että hei, sullahan on MASU! Ja onhan se. Pinkeä pieni pyöreä vauvamasu, joka lisäksi turpoaa illan mittaan. Tämän lisäksi on vielä oma pieni mahamakkara, joka on noussut tuohon vauvamasun yläpuolelle. Vähän on siis muhkurainen olo välillä.
Jospa se tuosta jossain välissä silottuisi vähäsen ja pyöristyisi tasaisemmin, eikä olisi tällainen plumpsplumpsplumps. Liivitkin piti ostaa uudet, kun sai tunkemalla tunkea tavaraa sisäpuolelle.
Mammahousuja oon onnistunut vielä väistelemään, mutta kyllä se pian on pakosta edestä. Jospa kesälomareissulla sattuisi eteen joku huokeahintainen mammaputiikki.
Mutta nyt nauttimaan aurinkoisesta päivästä ja kauppaan ostamaan pannariaineksia!
Nöhveli & pikkumöykky 14+2