heippa! mökiltä palattu eilen yöllä ja tänään oltu iltavuorossa töissä. onpa paljon tullu tekstiä torstaista
hiivan tapaista kutinaa täälläkin (tiiän kyllä heti jos se helvetti iskee kun on ollut parikin kertaa ja pahimmillaan raapinu alakerran nahattomaks) mut ilmenee vaan töissä kun joutuu kävelee jatkuvasti ja hikoo haaroväli kun on keinokuitupikkarit :s pitäs ostaa puuvillasia. laittovathan ne mulle neuvolasta lähetteen virtsa ja emätinnäytteeseen mutta labrassa sanoivat että emätinnäytteitä otetaan vaan laaksossa tms enkä ehi sinne ikinä virka-aikaan kun olen ite töissä! virtsatesti puhdas kuitenkin.
päänsärky on vaivannut jo neljä päivää, on jo epäilty neurologista ja ties mitä särkyä kun helpottaa heti makuuasennossa ja pahenee jos nojaa eteen päin ja kävellessä. tänään on pysyny poissa ja toivottavasti pysyykin.
mökiltä ajettiin lauantaina viereiseen "isoon kaupunkiin" ja käytiin kirppiksellä, mukaan tarttu yks 50cm kietasubody, 60cm body ja 50cm housut. hintaa tuli yhteensä 1,50e ja kaikki tosi hyväkuntosia! tiirasin oikein ettei oo reikiä eikä purkautumia saumoissa eikä tahroja edes sisäpuolella, ei niin mitään (myöskään semmosia vanuvenyneitä vaatteita en osta vaikka maksaisivat 10cnt)
ainoa miinus oli ton 60cm bodyn kanssa kun on kuivattu silleen ettei saumat oo ollu tasan niin on vähä vinossa sitten mutta ei pahasti ja eihän se päällä ollessa näy. tuli ihan semmonen olo että tule jo vauva tule jo en jaksa odottaa <3 nappasin äitiltä kans mun äitiyspakkauksessa tulleen unipussin vuodelta -92. on ollu mulla nukkeleikeissäkin, mut äiti on niin hyvänä kaikki pitäny ettei oo tossakaan tahran tahraa. taitaa olla 80 luvultakin jonkun sisaruksen (en muista kenen) unipussi myös tallessa, mutta sen perii sitten sisarusten lapset. muita tavaroita (vaunut, kaukalot ym..) oon jo katellu ja vaunut tulee olemaan aika varmasti emmaljungat kun on niin tilavat ja jykevät, pääsee talvellakin eteen päin. kaukalokin varmaan se cybex aton 2. vielä en lähe ostelemaan, muutama satanen laitettu jo säästöön ja joka kuu laitan palkasta sivuun, syksymmällä sitten alkaa olla kasassa rahat noihin isoimpiin ostoksiin
meille on vielä tulossa lähipiiriin vauvoja aika tasaseen 2 kuukauden välein ja mä satun olemaan tällä hetkellä siellä viimesenä, eli pikkuvauvan vaatteet löytää tiensä meille kun on edellisille menneet pieneksi
oireet on edelleen samat ku alussa (kun en oo pahoinvointia hirveesti harrastanut) eli tissit kipeet, ei onneks IHAN niin paljon kun alussa, välillä yököttää jotkut hajut, VÄSYMYS. onneksi jo vähän helpottamaan päin sekin. nännit muuten ottaa tosi herkästi kylmää ja niitä alkaakin uidessa hirveesti särkeä :/
mulle tulikin ennen mökille lähtöä se seulojen tulokset niin luki vaan että en narahtanut, eikä mitään suhdelukuja eikä mitään
no kaikki on nyt ainakin niiden mukaan hyvin, vaikka en paljoa noihin naurettaviin verikoetesteihin luotakkaan.
muljahteluita tuntuu edelleen ja aina samoihin aikoihin illalla 22-23. parin viikon päästä varmaan jo tuntuu niin ettei tarvitse epäillä. siksi uskon jo nyt että tuntemukset mahalla ovat liikkeitä kun siskollakin tuntunut 14 viikolta ja äitini on tuntenut meistä myös 13 viikolta ylöspäin.
välillä tuntuu että oon ihan hupsu ja kuvitellut kaikki kohdut, liikeet, sydänäänet ym kun niin monet täällä ei vielä mitään tunne (tai tunnista) vaikka monetta lastaan jo oottavat ja mulla kuitenkin eka, mutta tästähän sen hyvin näkee miten ollaan erilaisia niin ihmisinä kuin odottajinakin
pikkumini & vauva 13+4 (kohta +5!!) <3