**Tammikuun Tuhisijat** ~ HEINÄKUU ~





MENOSSA MUKANA 125 ODOTTAJAA MASUINEEN! Tyttöoloja 11 ja Poikaoloja 15

Saanen esitellä tammikuun tuhisijat 2013:


Nimimerkki / ikä / monesko lapsi tuloillaan / synnytyssairaala


31.12.2012
aby / 30v / 3. / VKS

1.1.2013
Markelat / 33v / 3. / Ulkomailla
Odas / 33v / 1. / K-HKS
xxxo / 28v / 1. / Kät tai Nkl

2.1.2013
sokerikeiju / 24v / 2. / KOKS
Lulu88 / 23v / 2. / OYS

3.1.2013
Susie90 / 22v / 1. / K-KHS
Mequ / 27v / 1. / KYS
Into-Unto / 31v / 1. / TYKS
Bellatus / 26v / 1. / TAYS
muuttohaukka / - / 4. / K-SKS poikaolo

4.1.2013
Lynette / 26v / 5. / -
Korpi-Keiju / 29v / 1. / KOKS poikaolo
Pinsuli / 19v / 1. / TAYS
swaw85 / 26v / 2. / PKKS
PiuPauLiina / - / 2. / KOKS

5.1.2013

6.1.2013
Zuh / 30v / 2. / EKKS
tiinu84 / 28v / 3. / OYS
meadow / 34v / 2. / KOKS
Piipu85 / 26v / 1. / K-PKS
Elviida / 34v / 7. / KYS tyttöolo
manteli76 / 36v / 3. / TAYS
rasavilli-77 / 34v /3. ja 4. (kaksoset) / K-SKS
LeenaT / 27v / 2. / K-HKS

7.1.2013
waninka / 24v / 1. / TAYS
Alexsandria / 35v / 2. / LPKS
Filuuri / - / 3. / ?

8.1.2013
kathii / 22v / 1. / LPKS
Tirlittan77 / 35v / 3. / JS
minimee / 26v / 1. / -
HeiHäMä / 25v / 4. / TAYS

9.1.2013
suerte / 34v / 3. / SEKS
Ranskis / - / 2. / JS
ellujokinen / 27v / - / OYS
tintti. / 17v / 1. / K-HKS

10.1.2013
Keltakaneli / 34 / 2. / TAYS
Jocelyn / - / 1. / K-SKS
Peikkotyttö80 / 31v / 3. / PKKS
pikkumini / 20v / 1. / KOS tyttöolo
luniee / 21v / 1. / PKKS
Niina85 / 27v / 3. / K-SKS tyttöolo

11.1.2013
nöpö80 / 31v / 3. / LS
toiveuni83 / 28v / 1. / -
Into-Unto / 31v / 1. / TYKS
eksynyt_enkeli / 20 / 2. / KYS
tyttö Tenonvarrelta / 30v / 4. / OYS poikaolo

12.1.2013
Nuinnikkaa / 29v / 1. / K-SKS
Aia / 30v / 2. / Js
M1n1 / 34v / - / TYKS poikaolo
Chelsea2011 /30v /5. / K-HKS

13.1.2013
Supsu86 / 26v / 1. / K-SKS
heidikaroliina / 33v / 1. / Kät.KOS
rimppakinttu / 23v / 1. / OYS
Hennu86 / 26v / 1. / KOKS
Zarix / 21v / 1. / -

14.1.2013
Santzuu / 26v / 2. / Tyks
summergirl92 / 20v / 1. / - poikaolo
persikka-78 / 34v / 3. / K-SKS

15.1.2013
[kiti] / 28v / 1. / SeKS
kaasu / 22v / 2. / TAYS

16.1.2013
Toiveitavuodelle2013 / 24v / 3. (toinen oma) / -
Bumsu / 26v / 1. / TYKS
Teddybear / 19v / 2. / SeKS
Luna / 31v / 4. / TAYS
Tytteli_89 / 23v / 1. / EKKS

17.1.2013
millimolli / 26v / - / LPKS tyttöolo
Devilii / 26v / 2. / TAYS poikaolo
Peikko89 / 23v / 1. / SeKS
Autumn / 29v / 4. / KAKS
Napsutin / 35v / 2. / NKL
R86 / 25v / 1. / MKS

18.1.2013
tammikuunvauva / 31v / - / -
Noreen / 27v / 1. / TYKS tai SAS
mimmilii / 26v / 1. / SEKS
Melman / 23v / 2. / K-SKS tyttöolo
eevin äiti / 33v. / 3. / -
N80 / 31v / 3. / Kät.KOS

19.1.2013
Janie2 / 25v / 2. / JS poikaolo
Hiltsu21 / 21v / 1. / JS

20.1.2013
millamau / 23v / 1. / KOKS
Himpsu / 32v / 2. / K-SKS
Tammimasu / 22v / 1. / KÄT
Santtu81 / 30 / 4. / KOS

21.1.2013
anu84 / 28v / 2. / SEKS tyttöolo
Endotar / 30v / 2. / K-HKS
Kozmic / 36v / 1. / Ulkomailla
haimi / 22v / 2. / PHKS poikaolo
Tine / 27v / 2. / OYS poikaolo
paum / 23v / 1. / TYKS poikaolo
Birdiee / 23v / 1. / K-SKS
"MY" / 32v / 1. / PHKS poikaolo
outiko / 28v /2. ja 3. (kaksoset) / K-SKS
Liliam / 26v / 1. / -

22.1.2013
aliisa10 / 28v / 2. / LPKS tyttöolo
Hollannikas83 / 28v / 1. / Ulkomailla
diiselikissa / 33v / 2. / - tyttöolo
Lissu123 / 23v / 1. / - poikaolo

23.1.2013
Janzkuuu1 / 21v / 2. / VAS
Elisa / 28v / 2. / K-HKS

24.1.2013
pipituuna / - / 2. / TAYS poikaolo
Dea / 24v / 1. / OYS
Pokusaj / 34v / 2. / - poikaolo
JennEm / 26v / 1. / TYKS
maggis / 24v / 1. / KYS
Nöhveli / 27v / 1. / OYS
Adora / 26v / 3. / K-SKS

25.1.2013
ÄitiliiniX5 / 29v / 6. / TAYS tyttöolo
Sofia* / 31v / 2. / TYKS
Vilipi / 30v / 4. / LKS
Nasdaq / 27v / 1. / TAYS

26.1.2013
mileena74 / ? / ? / ?
rahtirinsessa / 28v / 1. / SatKS
kashlily / 24v / 1. / -
Toivotonko / - / 2. / - tyttöolo

27.1.2013
Mivessu / 19v / 1. / LKS
Toivounelma/ 34/ 1./ TAYS

28.1.2013
Katjal80 / - / 3. / -
miomao / 28v / 2. / -

29.1.2013
Millimamma / 30v / 3. / TYKS tai SAS tyttöolo
Dijana / 28v / 3. / EKKS
Joutsen80 / 31v / 2. / KAKS

30.1.2013
Moogi / 24v / 1. / LKS
Aniit / 27v / 2. / TYKS/SAS
Emma82 / 29v. / 2. / PKKS poikaolo

31.1.2013
Sofiina / 25v / 1. / TAYS

Laskettuaika/Muut tiedot vielä hukassa / ei päivittäjän tiedossa:
heli / ? / ? / ?
Maraboude / ? / 1. / -

Tyttöolot/lupaukset ja poikaolot/lupaukset mielellään väreillä ilmoitettuna tai muuten selkeästi jos haluatte sen lisätä tietoihin

Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet
JS = Jorvin sairaala
SAS = Salon aluesairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
NKL = Naistenklinikka
PS = Porvoon sairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson sairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LAS = Loimaan aluesairaala
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
OAS = Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS = Ålands centralsjukhus


Edelliset keskustelut löytyvät täältä:

Toukokuu http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2139290-tammikuun-tuhisijat-2013-toukokuu/#post26258189

Kesäkuu http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2146779-tammikuun-tuhisijat-2013-kesakuu/

PÄIVITYKSET PUNAISELLA JA JOS ETTE OSAA LAITTAA TEKSTIÄ PUNAISELLA NIIN LAITTAKAA YKSITYISVIESTINÄ TIEDOT. TEKSTI VOI HUKKUA TUONNE SEKAAN ENKÄ HUOMAA SITÄ VÄLTTÄMÄTTÄ OLLENKAAN.

Ihanaa odotusaikaa meille kaikille! :heart:

Facebook -ryhmä on perustettu Tammikuun 2013 odottajille
Liittyäksesi ryhmään laita yksityisviesti haimi:lle tai Tine:lle. Kerro oikea nimesi ja kuvaus profiilikuvastasi, haimi lisää sinut ensin fb -kaverikseen, jonka jälkeen liittyminen ryhmään onnistuu.

Muistathan Facebook -ryhmäläisenä:
Olet rehellinen ja luotettava. Aktiivinen lukija JA kirjoittaja. Et kerro ryhmän sisäisiä asioita ulkopuolisille, etkä myöskään kopio ryhmästä mitään mihinkään. Ryhmässä todennäköisesti käydään jossain vaiheessa aika henkilökohtaisiakin asioita läpi ja siksi edellä mainitut on tärkeitä muistaa.




 
Viimeksi muokattu:
Niin se aika rientää ja tosiaan kohta on jo heinäkuu :) Sitä ei vaan uskoisi kun katsoo ikkunasta ulos, ainakin meillä näyttää ihan syysmyrskyltä :/

Vihtorin kanssa päästään tänään taas uudelle viikolle, se tuntuu jotenkin hirmuisen helpottavalta, vaikka toki kaikki on edelleen mahdollista.

Vaatteista... Mä en ole vielä uskaltanut ostaa mitään, mutta katsellut ja hypistellyt olen kovasti. Ja päivä päivältä mulla on jotenkin sellanen olo, että Vihtori on sittenkin Vihtoriina :) Jos näin käy niin aion taatusti pukea hänet pinkkiin ja Hello Kittyyn... Puhuttiin miehen kanssa, että kysytään sitten rakenneultrassa, että kumpi meille on tulossa. Juuri noiden hankintojen takia, jotta voin sitten ehkä saada myös pinkit ja hörhelöiset vaunut.

Onneksi taas on ilta ja kohta saa mennä nukkumaan :)

Nöpö ja Vihtori 13+0
 
  • Tykkää
Reactions: Pokusaj ja anu84
Vau Adora, sähän pistit töpinäksi ja kirjotit kaikenkattavan infon ym tyttö- ja poikaoloineen..KIITOS! :) Ihana perhoskuva..! :heart:

Yritän pyöriä vielä täälläkin vaikka faceenkin jo liityin, täytyy ainakin käydä teidän kuulumisia kurkkimassa ehdottomasti kun täällä on niin mahtava porukka mukana!! :)
 
Ranskis, onnea teiän pikkuselle! Meillä on samanmoiset kekkerit tulossa viikon päästä..

Mä en usko, että otetaan äitiyspakkausta tällä toisella kertaa. Oikeestaan se laatikko ois ainoo syy miks haluaisin sen, siis jos se ois se design-laatikko. Ostan mielummin sillä rahalla sitten ihan oman maun mukasia vaatteita. Täytyy myöntää, että oon pahemman kerran hurahtanu noihin lasten merkkivaatteisiin kuten me&i ja metsola.. Ostelen niitä välillä sit varsinki tuolta fb:n kirppiksiltä.

Elisa 10+3
 
Merkkaan.

Kiitos adora uudesta pinosta ja anteeks etten ehtiny vastata yv!

Oon nyt mun vanhemmilla ja käyn kännykällä lukemassa. Paremmin kirjoitan, kun pääsen kotiin.
Täällä valtakunnassa kaikki hyvin.
 
Justiinsa älysin, että pitäis alkaa jännittään, ko maanantaina tulee amkiin yhteishaun tulokset.. Saapas nähä mite tytön käy!

Ukko läks iltarientoihin. Oli kovin levottomana tuossa ja pyöri ees kahtaalleen ja sitte varovasti ehotteli, että josko hän lähtis.. Sanoin, että olenki tässä jonku tunnin katsellu koska otat esille asian :)

Eli nyt mie olen sitten kotona yksikseni mahani kanssa. Taian kasvattaa sitä tänään(kin) jollaki ekstraspesiaaliherkulla ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Pokusaj ja anu84
Huhu kun oli lukeminen !

Facesta Mä olisin halukas liittymään , muttei vielä kauheesti riitä energia istuskella koneella . Heti kun ens viikolla on kesätyöt saatu kunnialla loppuun niin sitten liityn ja ehdin enemmin kirjoittelemaankin heti alussa !

Hankinnoista vauvaa varten
Uutena ostin eilen seppälästä valko-beige raidallisen bodyn , valk. huosut koossa 56 ja harmaan hupparin koossa 50 . Kaappien kätköistä äitini raahasi kasan minun ja pikkusiskoni vanhoja vaatteita . Suurin osa on mielestäni rumia , eikä varmaan käyttöön tule :D Onkohan ne ollu siihen aikaan jotenkin hienoja ...Btw. Kuinka paljon kannattaa ostaa valmiiks pieniä 50-56 kokosia vaatteita ?
Mitään ei valmiina ole vauvaa varten ... Sukulaisten lapsetkin on jo sen verran isoja että varmaan heiltä on jo mennyt kamat kiertoon . Eli kaikki pitää ostaa . Mut mikäs siinä , meikä rakastaa shoppailua . Vaunut ja pinniksen haluan ehdottomasti uutena .

Ää mitäs vielä piti laittaa . Mun muisti pätkii nykyään ihan totaalisesti . Eilenkin kävin ostamassa itelleni uudet isommat housut . Seuraavan kaupan sovituskoppiin sitten ne unohdin . Kotona muistin ja saman tien takasin , mut eipä näkyny huosuja missää ei :( Joku saanu ilmaseks ... **** . Muutenkin on hermot kireenä koko ajan .
 
Kiitos adoralle, kun aloit päivittäjäksi :)

Mulle voi päivittää poikaolon Näin nyt viime yönä ekaa kertaa vauva-untakin, ja saatiin niin suloinen reilu 3,5 kiloinen poika siinä :D Muutenkin raskautena niin erilainen kun tytön kanssa. Ja mua just ällöttää kaikki rasvaiset ruuat, yök. Himoitsen vaan kurkkua, mansikoita ja banaania ja tosiaan kaikkea raikasta :)

Äitiyspakkauksen haluan kyllä ottaa, sen uuden boksin nimenomaan. Kuitenkin niin paljon kamaa siellä vaikka niiden vaatteiden käyttö jäisikin vähemmälle. Ainahan ne vähintään kotivaatteina menee nekin :) Ja ainakin ite tykkäsin nykyisen sisällöstä ja haalarista jne. Mä en niin paljoo tosta retrosta välitä, valkoiset ja vaaleat vauvanvaatteet on jotenkin tosi ihania nyt, tosin ne ei kauaa pysy puhtaana. Tytön ollessa vauva, kielsin jossain vaiheessa ihmisiä ostamasta meille enää vaaleanpunaisia vaatteita. Jotenkin tuli korvista ulos. Uskon että en poikaakaan haluaisi pukea vaan siniseen, vaan kaiken värisiin. meillä on tytön jäljiltä jotain neutraalejakin vaatteita kyllä jäljellä jo valmiiks, mitkä sopii sit molemmille. :)

Tulin vaan nopeesti piipahtaa, huomenna jälleen töitä :/

Janie ja pirpana 10+4
 
Viimeksi muokattu:
Moi piiitkästä aikaa! Kesä on ollut kiireitä täynnä niin, ettei tänne ole joutanut ollenkaan vilkuilemaan..Järkyttävän paha olokin jo postui tässä "tauolla", joten nyt taas ollaan niin pirteitä(kyllä varmaan..)

Tällä viikolla oli nt-ultra, jossa oli kaikki hyvin, kaikista peloistani ja epävarmuudestani huolimatta <3 Siellä pikkuinen ojenteli jalkojaan ihan suoraksi ja välillä vei nyrkkiä poskelle, liekö yrittänyt peukkuaan imeä.. Samalla aikaistui laskettukin hieman, eli on nyt sitten virallisesti 3.1.2013! Tuolloin oli viikkoja edellisen laskun mukaan 12+2, mutta pää-perä-mitta siis 6,5 cm ja viikoiksi vaihtui 12+5. Taitaa se minun poikaoloni pitääkin paikkansa, jos tuota vauhtia kasvaa ;)

Poutapilviä heinäkuulle toivotellen
"muuttis" ja nelonen 13+2
 
LeenaT Saapas nähä. Mies ei meinaa ottaa selvää. Mie meinaan heti tietenki ottaa selvän ;) Veljentyttö sanottiin pojaksi, mutta sitte paria viikkoa en la. ultrassa selkis, että tyttö. Ne ei oikee tienny sitten, että kumpi sieltä tulee. Sanoivat, että uskoo ko se syntyy ;)

En tiiä miksi mulla on tällä viikolla alkanu pahoinvointi. Äskenkin piti halailla pönttöä. Siis eikö sen pitäis alkaa aikaisemmin ja alkaa jo loppumaan tässä vaiheessa :)
 
Iltaa! (tai yötä jo :))

Olin tädin tykönä, jolla siis pian 2v. poika ja sieltä sain muovipussillisen vauvanvaatteita! Ai että oli ihanaa käydä läpi kaikkia kivoja pieniä vaatteita :) Siellä oli mukana myös aivan ihana Benettonin huppari+housut-yhdistelmä, mikä oli pakko saada, vaikka olikin vissiin kokoa 50 :D Nyt siis alkaa niitä vaatteita olla...:ashamed:

Mulla on sellanen laskuri läppärissä, mistä näkyy päivät laskettuun aikaan. Tänään (sunnuntaina) päiviä jäljellä 200!!

Ja minäkin ehdottomasti haluaisin sen uuden äitiyspakkauksen, vaikka luultavasti otan pakkauksen oli se mikä tahansa. Ja oikeastaan sen takia, että tämä on ensimmäinen lapsi ja siellä kumminkin arvokkaita vaatteita ym.

Nyt yritän päästä nukkumaan, vähän hermostuttaa olla isossa talossa yksin yöllä, kaikkia ääniä kuvittelen koko ajan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Pokusaj
Janie Kun mä sain pojan, niin mä en saattanu syödä mitään ravaista, ainoastaan kirpeitä hedelmiä, raikkaita salaatteja, ei lihaa, ei hamppareita.. meni lähemmäs puolenvälin noin!! Nyt mulla on ihan toisippäin, en saattais ajatellakkaan mitään hedelmiä, ja mitä rasvaempaa sen parempaa :D Ja mulla on ihan tyttöolo! :D

Anu ja pienoinen 10+6 :heart: (jeee, huomenna lähtee 12:sta viikko!! :) )
 
  • Tykkää
Reactions: Pokusaj
Olen kans facebookissa, mutta pyörin nyt täälläki, kun mulla ei oo nyt just muuta elämää kun koneella notkuminen |O Viime yönä taas muistaakseni kolmesti heränny vessaan, kahden mais vetäsin valkosipulipatongin ja kaakaota ja nyt taas aamulla ylös syömään ja sit en saa enää unta, kun tekis mieli seksiä niin tolkuttomasti :LOL: Tosi kivat hormonit, onneks mies palaa työreissulta viikon sisään. Tuntuu et vatsa kasvaa ihan räjähdysmäistä vauhtia. Mutta kiva vaan, kun alkaa näkymään.
Itsekeskeistä huomenta vaan kaikille itsekeskeisen vuodatuksen muodossa :whistle:

Keiju+Pötkyläinen 13+2
 
Huomenet kaikille! :wave:

Tyttö- ja poikaoloista Omalla kohdallani en oo oireista voinut päätellä kumpi olisi tulossa. (Tai olisi voinut, mutta metsään olisi mennyt. :D ) Nyt kun lapsia ja raskauksia on jo takana useampia, niin joissain on ollut täysin eri oireet, mieliteot, tuntemukset ym. mutta niin vain on silti samaa sukupuolta tullut. Ja sitten joissain on menty taas niin saman kaavan mukaan oireineen, mielihaluineen, kaikkineen. Ja niin vain on sitten kuitenkin vauvat olleet eri sukupuolta. ;) Yleensä, jos joku olo on ollut, niin se tunne on vaan jostain tullut, liittymättä oikeastaan mihinkään. Mutta mies on jostain syystä "parempi" tässä arvailuleikissä. Ilmeisesti tietää kumpaa on tehnyt, kun oikein on mennyt joka kerta. :LOL: No joo, mutta tosi hauskaahan näitä on arvuutella. :)

ON olot on jo siinä määrin helpottaneet, että eiköhän se energinen keskiraskaus ala olemaan jo lähellä. :) Väsymys on helpottanut ja pahoinvointikin on helpottanut siinä määrin, että huonoa oloa tulee silloin tällöin ja jotkut hajut saa köykkimisrefleksin välittömästi aikaan, mutta muuten jo aika jees. :)

adora huomasin, että oon tuolla listalla sekä 4.1. että 5.1. Virallinen laskettuaika on tällä hetkellä 4.1. ,joten siitä toisesta päivästä mut voi ottaa pois. :)

Lynette ja viides muru 13+2
 
  • Tykkää
Reactions: Pokusaj
millimolli Mulla oli esikoista odottaessa huonoo oloa vasta viikoilla 11-13, että saattaapi se vasta myöhemminki tulla!

Pitäis vissiin alkaa miettiä mitä siellä esikon synttäreillä ens lauantaina tarjoais... Onneks ei sankarilla itellään oo vielä mitään toiveita :)

Sain tänä aamuna jäädä nukkumaan ku mies heräs poitsun kaa, mut mulle mikään uni enää tullu... No ainaki saa laiskotella sängyssä vielä hetken.

Elisa 10+4
 
  • Tykkää
Reactions: Pokusaj
Zuh
Tintti: toki jonkun verran pitää varata, mutta noi tosi pikkuset vaatteet menee päälle tosi vähän aikaa jos ollenkaan. Riippuu siis ihan vauvan koosta, yllättäen :) Äippäpakkauksella pääsee jo pitkälle alussa!

Itse en varmaankaan äippäpakettia ota kun kahden tavarat on jo käytettävissä. Toki jos siellä on ihania vaatteita niin ehkä sitten :)

Mulla alkaa olla jotenkin poikaolo, selvitetään kyllä seuraavassa ultrassa. Vkoloppuna kerrottiin asiasta sukulaisille ja 3,5vee kummipoika oli tosi innoissaan. Kyseli kaiken mahdollisen ja mikäs se parempaa kun hänellä on synttärit 7.1 ni aika samoihin tulee uusi tulokaskin. Tosin sitten huolestuttiin että tuleeko täti hänen synttäreille ollenkaan :) ihaninta oli kun kysyi että onko tyttö vai poika ja kun kerrottiin ettei vielä voi tietää niin tokaisi "luultavastihan se on tyttö" :D

Eilen sitten reissun kunniaksi oli ihan sikamaisen huono olo ja pönttöä halailin. Yöh. Ei enää kiitos..

Facebookissa olen aktiivisesti, mutta en vielä tunne tarvetta/halua puhua jutuista omalla nimellä. Kun ei kaveritkaan, eikä kaikki sukulaisetkaam vielä tiedä. Tosin tiedän että noista ryhmistä voi kasvaa tosi ihania äippäporukoita, siskoni käy heidän kanssa reissussakin yms. Mutta onhan tässä vielä kuukausia aikaa!

Kotona olosta: olen kotosalla ainakin vuoden, sen jälkeen ajattelin palata osa-aikaisesti töihin. Mutta saas nähdä, olisinhan minä kotona pitkäänkin jos se rahallisesti olisi mahdollista.

Hmm.. pitänee surffata kelan sivulle pakettia tutkimaan :)

Zuh +Öhmö 13+2
 
  • Tykkää
Reactions: Pokusaj
Huomenia.
Nyt on hääpäivä juhlittu. Käytiin miehen kanssa syömässä höyrylaivassa.

Äitiyspakkauksesta
Otetaan myös tällä kertaa vaikka vanhat on tallessakin.

Kotona Aion olla pitkään. Yritämme tehdä heti toisen perään niin jos ei tarvitsisi mennä ollenkaan välissä töihin. Tästähän ei ole mitään takeita että onnistuu, mutta saahan sitä suunnitella.

Hankinnoista Jos tyttö tulee niin vaatteita pitää ostaa, muuten meillä on kaikki esikoisen ajalta säästettynä.

Ravasin eilen monta kauppaa läpi ja löysin ainoastaan H&M:ltä äitiysvaatteita. Ei sieltä sitten löytynyt suoria mustia housuja. Ostin pellavahousut kun olivat tarjouksessa. P.O.P:ssakin kävin muttei sielläkään ollut. Huoh, pitää varmaan alkaa selaamaan nettikauppoja läpi. Noh, onneksi oli kotona yhdet housut jotka mahtuivat jalkaan.


Sukupuolesta
Aiotaan kysyä sukupuoli. Ultra vaan kun on Tyksissä niin siellä ei ehkä kerrota. Normaalisti Medisonarissa kyllä kerrotaan jos halutaan tietää.

Mulle voisi päivittä la 12.1.
ja poikaolo.

HV Me asuttiin kerrostalokaksiossa kun mentiin naimisiin. Ostettiin sitten maalta omakotitalo ja siinä asutaan edelleen. Eli en valitettavasti osaa auttaa asumismuodoissa.

Kiitos adoralle uudesta pinosta ja ryhdyit päivittäjäksi.

Ei meinattu kertoa esikoiselle ennen kuin on rakenneultra takana. Noh, oltiin sitten perjantaina citymarketissa niin poika läväyttää siellä että, äiti sulla on iso maha ja sulla on vauva masussa, suukotti masua ja jatkoi salaattien nostelua ostoskärryyn. En oikein tiennyt mitä siihen kommentoisin. Sanoin että joo. Se kun meni niin nopeasti ohi. No, jään odottelemaan lisäkysymyksiä.. 4-veellä kun niitä riittää..

ON: Eilen oli taas pahoinvointia kun en ehtinyt hirveästi nukkumaan. Saisi jo loppua.
Pitää ensi viikolla käydä neuvolassa mittauttamassa hb. Mulla kun se laskee tosi nopeasti eikä tahdo pysyä yli 100.

Muoks. Unohdin vielä face maininnan.

Facesta, minäkin olen haimin kaveripyynnön hyväksynyt, mutten ole saanut kutsua ryhmään.

M1n1 ja toukka 12+1
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pokusaj
Huomenata kaikille. Olen myös laittanut Haimille yksityisviestiä että voisin liittyä fb.ryhmään. Täällä ei mtn erikoista, pahaolo alkaa jo hieman hellittään ja olo paranemaan muutenkin. Vauvanvaatteita olen muutaman ostanut ja joku tuossa aikaisemmin mainitsi ME&I vaatteista niin niiltä tilasin vauvahaalarit pinkkinä! :) Eli mulla on vahva tyttöolo. Mulle saa siis päivittää tyttöolo. Nt-ultraa jännityksellä odotellaan vielä reilu viikko sinne olsi matkaa..

Aliisa10 ja "Kerttu-Liisa" 11+2
 
  • Tykkää
Reactions: Pokusaj

Yhteistyössä