Aurinkoista sunnuntaita kaikille!
Kyllä huomaa että väsymys lisääntyy koko ajan! Eilen olin tosin koko päivän liikenteessä enkä ehtinyt päikkäreitä nukumaan, siitä voi myös johtua... Mun piti katsoa euroviisut eilen, mutta heräsin klo 00 sohvalta
onneks tallensin nii ei mennyt ohi.
Eilen olin päivällä kaverin luona jolla on ihana 2.5v poika. Illaksi menin suoraan kaverin valmistujaisiin, joissa tämä juhlakalu oli ainoa joka tiesi raskaudesta. No, sehän sitten möläytti kaikkien kuullen "millon se sun eka neuvola nyt sit onkaan ja olitko jo siellä ultrassa?" siinä sitten kaikki muut meni hiljaseks ja alkoi onnittelemaan
Onneks paikalla ei ollut kun 5 muuta henkeä, joista vain kaksi on lähempiä kavereita. HArmittaa kyllä vähän kun olisin ehkä halunnut näille kavereille joskus muulloin ja jollain muulla tavalla kertoa, mut ei voi enää mitään. Olihan se sit kyl kiva saada onnitteluja. Joskus voisin miettiä mitä kertoo ja kenelle, et kuka osaa pitää suunsa kiinni...
Huomaa kyllä, että ei jaksa enää samalla tavalla kun ennen! Nukuin 10h yöunet ja aamun löhösin sohvalla. Nyt oon ihan poikki kun leivoin miehelle synttärikakun, leipomiseen meni 2h. Oon siis totaalisen poikki! Yleensä oon niin energinen että voisin täsä vielä jatkaa siivoilua huomista varten, mutta pakko oli lösähtää sohvalle kun ei vaan jaksa. Onneks kohta tulee pitsaa kotiin kuljetuksella
Tällainen viikonloppu täällä, tulevana tiistaina eka neuvola! Vaikka oonkin lukenut että siellä ei mitään ihmeellistä tapahdu, niin silti jänskättää! Varsinkin kun oon vieläkin vähän epätietoinen siitä parin viikon takaisesta vuodosta, pelkään että neuvolassa otettava raskaustesti onkin negatiivinen
Vaikka oireet on jatkuneen jne mut silti...
Näin muuten ennen plussausta unta että kannoin kaksospoikia sylissä ja viime yönä näin samaa
O-ou...
AnnCa ja masukki 8+2