Toivottavasti tulisit tänne meidän matkaan
Minnukka!
Ihan kamalaa tää epätietoisuus, kun niin on hiljaista tuolla masun seudulla. Maha kyllä on välillä ihan sekaisin ja aamuisin se on täynnä ilmaa. Normisti veikkaisin näiden olojen perusteella jotain ongelmaa ruuansulatusosastolla enkä todellakaan raskautta, mutta tuskin toi testitikku niin pahasti voi valehdella kun ei niitä menkkojakaan sitten kuulunut.
Hohhoi, ehkä pitää kaupasta ostaa pari varmistustestiä kun tuntuu että oon ihan unta nähnyt.
Testi on kyllä edelleen tallessa ja otin siitä puhelimeen kuvankin, että voin kattella sitä päivällä töissä jos epätoivo iskee.
Mukava kuulla, että täällä on kuitenkin muitakin samassa tilanteessa olevia!!
Mä oon tän
kertomisen suhteen ihan tulisilla hiilillä. Ollaan niin paljon tekemisissä mun vanhempien kanssa ja mun huijausyritykset kyllä haistaa jo kilometrien päästä.:ashamed: Oon kuitenkin aatellut, että kun olokin on vielä niin normaali, niin ei vielä kerrota mitään. Kattoo nyt miten tää homma etenee. Olis hienoa, jos pääsisin sinne varhaisultraan asti ja saisi varmistuksen onko siellä edes ketään, mutta voihan olla että ehdin revetä jo ennen sitä. Kertominen hirvittää siksikin, että tää olisi mun vanhemmille ensimmäinen lapsenlapsi. Tiiän, että äiti varsinkin kiipeää seinille ja rupeaa hössöttämään ja holhoamaan ihan hysteerisesti, enkä sitä nyt ihan välttämättä haluaisi. Miehen puolella onneksi on jo muitakin pieniä, että sieltä tuskin kiivetään puhelinlinjaa pitkin meille.
Täällä taisi olla puhetta myös
kosmetiikan ym. käytöstä ja syömisrajoituksista. Mä oon ajatellut käyttää kyllä ihan normaalisti meikkivoidetta ym. Mulla on niin helkatin huono iho kasvoissa, että parempi mun mielestä pikkuiselle on pieni määrä meikkivoidetta kuin stressaantunut ja ahdistunut äiti. : / Syömisten kanssa en usko tulevan kovin suuria ongelmia, koska nuo rajoitukset koskee aika pitkälti sellaisia ruokia, joita ei tule juuri muutenkaan syötyä.
Jos vain katsoo vähän mitä suuhunsa pistää ja että se on puhdasta ja tuoretta, niin eiköhän sillä pärjää aika pitkälle.
Anteeksi pitkä hölpätys, mä en osaa tiivistää!! On niin paljon asiaa mielessä näin alkutaipaleella. :ashamed:
Nöhveli (+joku?) 4+5