Oij,kylläpä täällä on on hyvät keskustelut meneillään
.
Ensin pahoittelut kovasti tippuneille, onnea seuraavalle kerralle.
Siis niin moni teistä on käynyt jo ultrassa, viittiskö joku kertoa missä hinnoissa on pyörinyt ultran hinnat? Itseäkin tekis mieli mennä, mutta meidän neuvolassa ultrataan ekalla käynnillä. Neuvola mulla 8+4, joten enköhän mä tässä nyt kolmisen viikkoa jaksa odottaa
.
Kertomisesta, meillä ei tiedä kukaan vielä raskaudesta, vain minä ja mies. Jos tuolloin neuvolassa jotakin näkyy, niin ehkä kerrotaan vanhemmille, mutta viimeistään ainakin np-ultran jälkeen. Mulla on kesällä niin monet juhlat ja polttarit edessä, että ehkä tiputtelen kavereille sitte uutisia pikku hiljaa, en oikein jaksaisi lirkutella valkosia valheita antibioottikuureista jne. Ei sillä, en mä muutenkaan juo kun joskus 1-2 siideriä, joten ei mua ämpäripäissään ole nähtykään.
Oireina edelleen vaan rintojen kuumottelu ja alavatsakivun aina välillä. Äsken tulin kuntosalilta, ja ainakin vielä jaksan nostaa rautaa entiseen malliin, mutta jotenkin sitä kuulosteli koko ajan, että sattuuko ja kuinka paljon alavatsa jännittyy missäkin liikkeessä.
Hiusten värjäämisestä. Kieltämättä mua hieman ainakin hirvittää värjääminen raskausaikana, mutta mulla kans vaan raitoja nyt, joten enköhän mä muutaman kerran käy laittamassa. Kaikkia kekkereitäkin on niin paljon luvassa, että jos mä näytä koko kesän siltä kuin olisin syönyt pari makkaraa liikaa
, niin enköhän mä edes saa pitää tukkaa jonkinnäköisessä kuosissa.
Onko
teistä kukaan sortunut ihaniin vauvan vaatteisiin? Voi mä jo ostin ihanan pienen bodyn, voi elämä kun on pieni:heart:. Ja parit mammahousut tilasin jo kokeiltavaksi, voi mua.