Moi taas!
Uusille tervetuloa!
Onpa tosiaan addiktoiva tämä keskustelu
mutta ihmekös tuo, kun ajatukset pyörii pienen ihmisenalun ympärille aina luppoaikana (ja usein muutenkin, keskittyminen vaikeaa...), eikä voi jakaa muille ihmisille... tai voisi mutta kun ei vielä kuitenkaan halua ennen kuin pääsee varmemmille viikoille. Teidän lisäksenne
raskaudesta tietävät kaksi luottoystävää, joita en kuitenkaan kovin usein näe. Ja tietenkin rakas mieheni, joka onkin aivan innoissaan raskaudesta ja joka MIEHEKSI pystyy kuuntelemaan juttua oireistani yms. yllättävän paljon
Jännittää kyllä miten vanhemmat lapset tulevat tämän yllättävän uutisen aikanaan ottamaan...
Into-Unto, minäkin aion lennellä 15-16 -raskausviikoilla. Enpä osannut arvailla matkaa varaillessa, että olisi salamatkustaja mukana... mutta ei noin aikaisilla viikoilla pitäisi normaaliraskaudessa mitään vaaraa olla, eikä lentoyhtiöiden puolesta ole rajoituksia ennen kuin loppuraskaudesta.
R86ja muut viran saaneet, eiköhän vain iloita työpaikoistamme! Tosin täytyy myöntää, ettei itseäkään hirveästi innosta keskustelu, joka pitää työnantajan kanssa käydä elokuussa loman loputtua... itsella virka alkaa elokuun alusta, mutta siinä mielessä erilainen tilanne, että teen kyseistä työtä jo nyt. En tosiaankaan tiennyt olevani raskaana virkaa hakiessani... sen saadessani jo epäilin, mutta kuten sanottu, tämä on niin henkilökohtainen että myös riskialtis asia alkuviikoilla, ettei mielestäni todellakaan voi olettaa, että sellaista kertoo!
Äitiysvapaiden pidosta:me sovimme miehen kanssa jo siinä vaiheessa kun päätettiin antaa pienelle mahdollisuus tulla jos on tullakseen, että itse pidän lomaa kunnes vauva on noin 7-8 kk, ja sen jälkeen mies jää kotiin noin vuodeksi. Itse olen ollut niin pitkään kotona vanhempien lasteni kanssa, että suon sen ilon nyt mielelläni miehelleni
ja tuo 7-8 kk on varmaan itselleni se eka ajankohta kun voin ajatella lähteväni töihin ihan käytännönkin syistä. Olen täysimettänyt lapsiani ainakin puoli vuotta, ja oletan (?) tekeväni niin tälläkin kerralla. Eli hyvä hetken aikaa opetella kiinteiden syömistä ennen kuin ruokavarasto häippäisee päiviksi pois ;D - Mutta mutta: nämä ovat tietenkin vain suunnitelmia, aikanaan sitten näemme mikä toteutuu!
Kovasti odotan täällä minäkin ultraa, vaikkei edellisestäkään ole pitkä aika... Jotenkin tämä vähäoireisuus tuo välillä sen "olenko edes raskaana" -olon. Tosin tuo vatsan turvotus on oikeasti potenssiin 10 verrattuna muihin raskauksiini... mitähän jos viime ultrassa jäi vain huomaamatta, että siellä on vielä toinenkin... juuri näin nämä ajatuskuviot menevät, välillä tuntuu etten ole raskaana ollenkaan, seuraavassa hetkessä luulen odottavani kaksosia!
No, nyt riistäydyn irti haavemaailmasta ja alan kysellä kuopukselta kasveja huomisen kokeeseen.
Kastehelmi kera Pirpanan 7+0