Minä täällä lähinnä lukijan roolissa ollut, ei meinaa antaa itselleen lupaa uskoa raskastauteen. Kun 2 km takana peräkkäin.
FB ryhmän luomista venyttäisin kyllä vielä. Tai enhän minäkään voi kieltää sen perustamista, mutta toivoisin sitä
Viimeksi olin syyskuisissa ja silloin fb ryhmä perustettiin suurinpiirtein heti kun ekat syyskuiset ilmestyivät pinoon. Siten oli paljon porukkaa jotka eivät uskalluksen ta muun syyn takia halunneet vielä fb ryhmään liittyä ja kun viikkoja kuluin fb ryhmä oli muotoutunut jo omaksi pikku sisäpiiri jutuksi. Itsestä se oli vähän tyhmää kun olin loppukuun odottaja eikä oikein päässyt fb ryhmään sisälle, vaikka se olisikin ollut mukava tapa jakaa tätä odotusta
Tässä siis vain minun mielipiteeni. Teette sen ryhmän tai ette, itse en sinne vielä halua liittyä, kunhan tässä pääsee vähän pitemmälle
Surun kohdanneiden lista on mulle ihan sama. Syyskuisten pinossa minun nimi löytyy sieltä ko. otsikon alta eikä se haittaa, mutta ymmärrän ettei kaikki ajattele samoin. Joten ihan sama.
Välillä tekisi mieli kertoa jo lapsille raskaudesta. Viimeksi eilen istuskelivat iltapalalla ja puhuivat kuinka haluaisivat jo pikkusisaruksen "Äiti, miksei se voi jo tulla!" Miehen kanssa hymyiltiin vain tyytyväisinä toisillemme. Viime raskaus meni kesken rv 13 ja lapset tiesivät raskaudesta. Siksi täällä koko perhe odottaa kuumeisesti pikkuista vauvaa
Oireista
On sellainen jännä toimeton olo. Mitään ei saa aikaiseksi. Ärsyttävää. Tietää että pitäisi tehdä sitä ja tätä ja tuota, mutta ei vaan jaksa. Nyt on alkanut
tissit aristamaan ja turpoomaan.
Maha on pallo ja sen peittäminen tosiaan hankalaa, kyllä huomasin yhden naapurin jo pihalla tuijottavan mahaani (tiesi edellisestä raskaudesta, osaa jo odottaakkin, vielä ei kuitenkaan kysynyt mitään).
Läheisimmät varmasti alkaa myös mahasta huomaamaan, koska elivät edellisetkin km:t kanssamme. Ehkä heille alan muutenkin pikku hiljaa kertomaan uutisesta.
Neuvolaan soittelen varmaan ensi viikolla. Soittelin viimeksikin samoihin aikoihin ja silti meinasi olla vaikea yhdistää omia työaikoja neuvola-aikoihin. Etenkin kesäkuu on kiireinen neuvoloissa, kun heinäkuussa toiminta on minimissään. (tai ainakin täällä on) Ärsyttää jo valmiiks ne kaikki verikokeet. Viimeksi th yritti niitä siinä ekalla käynnillä ottaa. Molemmat kyynärtaipeet puhko mustelmille, ilman tippaakaan verta. Siitä sitten labraan jonottamaan. Inhoon verikokeita
Varhaisultraan en ole koskaan aiemmin mennyt. Nyt menen. Maanantaina soittelen aikaa.
Meillä on 4v tytöllä ihan mahoton siitepölyallergia. Viime yönä istuttiin ambulanssissakin spiirassa kun ei happi kulje öisin. Mies on ambulanssissa töissä niin saatiin sen kaveri tulemaan tohon kotiovelle spiiraa tuomaan. Päivystyksestä sanottiin että jono on todella pitkä. Aamulla käytiin päivystyksessä sen verran että uusittiin Ventolinen inhalaation resepti, jos auttais. Muuten menee silmätipat, Zyrtec, Auerius ja Ventoline nestemäisenä. Jospa se tästä
Nyt on pakko aloittaa jostain päästä tätä huushollia raivaamaan
Adora rv 4+2