TAMMIKUUN TOIVOT tammikuussa

Kotiin piti palata... :/

Neuvolassa kaikki erinomaisesti. Käyrällä maattiin 50 min. jona aikana ei ainuttakaan supistusta piirtynyt. Vauvan liikkeet vilkkaat. Kohdunsuulla ei tapahtunut mitään, joten ei kun kotia vaan!!! Neuvolantäti soitti rovaniemelle Lapin keskussairaalaan, josta meinasivat että torstaiksi pitäis tulla yliaikaiskontrolliin, mutta eivät tee vielä mitään jos ei tarvitse. Minähän en sinne lähde viikoksi kykkimään ja sanoin että voin tulla maanantaiksi. Joten tämä mamma lähtee 2.2 Rovaniemeä kohti hakemaan nyyttiä ja varmasti heti käynnistetään :D ellei vaan tosiaan kerkeä sitä ennen itsestään käynnistyä...? Kaikki on yhtä suurta kysymysmerkkiä..

JiiMi aivan mahtavia unia sulla.. täällä vähän samaa vikaa. Aina kun saa nukuttua kunnolla, niin unet on toista maata. TERVETULOA vaan hiihtelemään :heart:
 
sini-sissi onnea vauvan syntymän johdosta! ihanaa!!

Anar, voi vitsit, olin jo varma että et ilman pienokaista kotiin palaa..

me lähdetään nyt ulos syömään, täytyy jotain mukavaa aina joka päivälle keksiä ettei mene pelkäksi odottamiseksi.

minea 40+3
 
Onnea niisku ja Niiskunen tytöistä ja Lara ja Satu pojista! :heart: :flower:

ON: Täällä on koko pvän supistellu, eilen illalla kans! Illalla alkoi kans sitä veristä limavuotoa tulee, ja tänään siton kans vähän tullu, ei onneks paljoa! Sais nyt vaan pysyy keskiviikkoon!!

Sit aloin miettii tossa sitä, et jos mulla kerran oli paikat jo auki sen 2cm viikko sitten, ja nyt suppailee siihen malliin et varmaan aukenee lisää pikkuhiljaa, niin ehdinköhän sairaalaan ollenkaan!! Kätilö nimittäin viimeks meinasi ettei saa jäädä yhtään odottelee kotiin jos alkaa supistuksia tulee säännöllisesti... Mutta kun mä viel oon semmonen etten halua mennä sinne "turhaan", eli jos synnytys ei sit alakaan...

Oon ihan varma et koko homma kusee taas |O Ei passaa ajatella koko asiaa...

Anar tsemppiä sinne :hug:

Mrs O & Nti Eelis 39+2
 
Onnea vauvautuneet :heart: :flower:

Supistuksia tullut 2 tunnin ajan 10 minsan välein, ihan kivan tuntuisia alkaa olemaan.... En oikeen tiedä millon tässä pitäis lähteä, ei kiinnostaisi sairaalan mennä, jos supistukset sitten lopahtavatkin.
Jokohan alien on nyytin haussa?

Jaahas, taidan lähtee kuumaan suihkuun
:wave:
 
Chamorphis
Täälllä yksi turhautunut yliaikainen ilmoittautuu olevansa vielä yhdessä kasassa! :wave:
Hermot rupee meneen pikkuhiljaa ja lievästi sanottuna väsyttää... Yö meni valvoessa supistusten kans. Alko siinä 2.39 tuleen supistuksia 4-6 minuutin välein ja jatku säännöllisenä aamuun asti ja olin jo silleen et wupii joko pääsis hakeen sitä omaa nyyttiä, mutta mitä vielä. Aivoon ottaa niin totaalisesti, kun nyt supistukset loppu ku seinään!!! :headwall: :kieh: Oli niin suuri pettymys. Kävin tänään neuvolassa ja yliaikaiskontrolli lienee vasta ensviikon maanantaina... Eli ei vieläkään vauvaa meille annettu! :'(

Chamorphis ja Nasu 40+6
 
MITÄ? Täälläkin supistelee? Tämä totaalisen oireeton rouva on ollut hereillä puoliltaöin ja nauttinut :LOL: kipeistä suppareista, aluksi 15 min välein ja nyt 5. Otin panadolia klo 2 ja vähän lisää klo 4 siinä toivossa, että saisin vähän nukuttua. Katin kontit.

Nousin klo 0530 ja vedin pari leipää ja teetä - eihän sitä nälkäisenä synnytetä! Äsken soitin naikkarille ja sielläpä on tietenkin SULKU. No, käskivät ootella kotona, kun kerran vielä kestän olla. Katellaan tunti kerrallaan. Hitsi tässähän kerkis jo innostua, että nyt päästään hommiin! Mutta tarkemmin lukien teitin kommentteja, nää 5 min välein siis ei aina merkkaa vielä mitään :( joten taidan laittaa tuon siipan vielä töihin...

Lilli 40+1
 
Lilli70 IHANAA :D
Varmasti mahtava tunne kun jotain alkaa tapahtumaan. Minä varmaan pyörryn sitten kun/jos koen ekan oman supparini.. tai lapsivesi menee huh huh!

Täällä keittelen koirille lohikeittoa. Ostan aina Ivalossa neuvolassa käydessäni K-marketin kalatiskiltä fileerattujen lohien "jätteitä", elikkäs pää, jossa kiinni ruoto ja pyrstö. Varmaan kilon painoisia könttejä, kun lihaakin vaikka kuinka ympärillä.. mun koirat on ihan hulluna tuohon lohikeittoon :p ja turkki kiiltää! Ja näitä jätteitä saa lähes ilmaiseksi..

Onko muilla pää yhtä tyhjä kuin täällä?
Eilen illalla tuli totaalinen väsymys/ärtymys/zombie olotila ja näyttäisi jatkuvan. Aivan kuin ei voisi hengittää...? Tai veri ei kiertäisi enää aivoihin...? Unet loppuivat neljältä ja hönöilly ympäri kämppää siitä asti..pitääköhän lähteä tuulettumaan ja ulkoilemaan tuohon parkkipaikalle, ettei vaan eksy :LOL:
 
Jaahas, josko sitä tulis välillä ilmottautumaan... Sillä kivimmalla ässällä saatu parina iltana muutaman tunnin kestäneet säännölliset, mutta ei kovinkaan kivuliaat supparit aikaiseksi, mutta muuten mennään kyllä entiseen malliin. Kai tuo vaavi aika alhaalla alkaa olemaan, kun häpyluuhun painaa ihan eri tavalla kuin aikaisemmin, ja vessassakin saa ravata yhtenään. Ehdin jo kieltämään tulemisen ennen kuin mies paranee flunssasta, mutta onneksi meni pikaisesti ohi, ja tänään jo pääsi töihin. Mies on kyllä aika hassu, kun on kovin huolissaan aina kun vähän puhaltelen. Saas nähdä kestääkö synnytyksen, kun nyt jo on niin kovin pahoillaan mun "kivuista". Ajattelikohan se, että irvistän sitten laitoksella kerran ja nyytti on maailmassa!

Tosi hiljaista alkaa palstalla olla, kun viikonlopun verran oli lukematta, niin ei kauaa mennyt kun sai pinon kiinni. Ruoista oli puhetta, ja mulla ainakin on ikävä kaikkia maksaruokia, mätiä, kylmäsavustettua lohta, pehmeitä juustoja (vähän oon kyllä pastöroidusta maidosta tehtyjä syönny...), kunnon mediumpihviä, sushia ja lasillista punaviiniä. Voipi olla että helmikuun loppu meneekin sitten herkutellessa ja masu jää ihan ennalleen... :p

Huomenna meneekin rikki se kuuluisa 40, mutta kaks viikkoa vielä, niin jotain viimeistään pitäis alkaa tapahtumaan. Kovasti täällä tuntuukin tapahtuvan lähtö/vauvautumisrintamalla, onnea kaikille reissuun lähteville ja urakasta jo selvinneille! Ja hermoja ne menettäneille, kyllä ne sitkeätkin asukkaat sieltä vielä ulos saadaan!

Vetku ja hyvin viihtyvä asukki 39+6
 
Huomenta.

Onnittelut Lara83, satu82 ja sini-sissi poikavauvoista! :flower:

Lilli70 toivottavasti se on sit menoa nyt ja pääset nyytin hakuun. Jokohan kirppunen ja alien ovat saaneet omansa. MrsO toivottavasti saisit pidäteltyä sinne keskiviikkoon, vaikka vähän toiselta tilanne kuulostaa.

ON: Täällä meni yö ihan ketuiksi! Tsiisus. Illalla seitsemän aikohin alkoi poltteleva aaltomainen selkäkipu. Kymmenen paikkeilla mentiin nukkumaan ja kun kipu oli melko kevyttä en ottanut särkylääkettä. Kahdesta eteenpäin olenkin sitten taistellut unen kanssa. Tai oikeastaan selkäsäryn. Selkäkipu yltyi yöllä ajoittain niin voimakkaaksi että piti miettiä mihin sitä selkäkivun vuoksi pitää hakeutua hoitoon ja että voiko supparit oirehtia ihan puhtaasti selässä. Kun samalla tavalla aaltomaisesti tuli ja meni se kipu. No en sit kuitenkaan (jostain kumman syystä) ottanut särkylääkettä vaan kärvistelin läpi yön. Puoli neljältä haukkasin aamupalaa ja kahdelta ja kuudelta tyhjäsin suolta. Maha on melko löysällä ja koko ajan oksettaa, vaikka onneksi ei ole tarvinnut oksentaa. Suoli tuntuu nyt pysyttelevän melko tyhjänä. Onkohan tää nyt sit vatsatautia vai lähestyykö vaan synnytys?! Alaselkää juilii edelleen ja ajoittain myös alavatsaa, koko ajan kuvottaa. Hieno alku päivälle ei voi muuta sanoo. :x

Mutta jotain hyvääkin. Lapset jäivät anopille sunnuntaina yökylään, josta anoppi sitten eilisaamuna kuskasi lapset päiväkotiin. Päivällä anoppi sit soitteli että pakkaa lapsille vaatetta, että pärjäävät, hän hakee lapset päiväkodista ja pitää lapsia vielä päivän tai pari luonaan, että me saadaan olla kaksin ja kerätä voimia ja tietty yrittää häätää tätä pikkuista. No eilen sitten istuskelin kotona itku kurkussa.. Hyvä etten ilosta itkeny kun anoppi kerrankin tajusi tarjota apuaan ihan pyytämättä. No seuraavaksi piti sit tietenkin pohtia et oonko mä ihan hirvee äiti, kun oon niin onnellinen että pääsen hetkeksi hoitamasta lapsiani. No kai sitä alkaa olla niin fyysiset kuin henkisetkin voimavarat aika vähissä, joten ihan hyvää varmasti tekee lapsillekin että niiden kanssa viettää aikaa ihminen, joka oikeesti jaksaa vielä tehdäkin jotakin ja joka jaksaa olla oikeasti läsnä lapsille. Tuntuu vaan oudolle iltaisin kun koti on tyhjä ja hiljainen. Ihanan rauhallista, mutta silti hirvittävän outoa.

Nyt meen ettii jotain suuhun laitettavaa, joka helpottais tuohon jatkuvaan kuvotukseen. Ällö olo.


tulia & viljami 40+0 (vuokrasopimus päättyi tänään!!)
 
Lilli!! Mahtava juttu, toivotaan että pääset tositoimiin eikä tarvii supistella montaa vuorokautta kotona!! Vähän pelottavalta kuulostaa toi naikkarin sulku.... toivottavasti siellä vähän tasottus!!

Neuvolassa eilen tuli sitten ennätys painonnousussa, viikossa lähemmäs kaks kiloa tullu, että suklaalevy, letut ja arnoldsin donitsit teki tehtävänsä... :ashamed: Nyt poksu se +20kg rikki, ja vauvakin arvoitiin lähemmäs nelikiloseks, että jippii!! Kamalinta on se että mul on jatkuvasti nälkä, enkä enää tiiä mitä sitä söis kun paino vaan nousee ja vauva kasvaa.. saisko niitä suppareita jo tännekin!!
Selkä on kyllä vähän alkanu juilimaan että josko vaikka olis joku merkki...

Tsemppiä kaikille, eiköhän se loppu häämötä, vaikkei siltä tunnukaan... :wave:

monna & nappula 39+5
 
Lilli70! onnea matkaan..!

Hauska lukea teidän kuulumisia ja muita tekstejä, veikkaan että ei mene enää montaa päivää niin mä oon kans valmis pyörimään tohon meidän pihalle kuten anar ja koittaan pitää viimeisetkin järjenrippeet kasassa.
vaude, muillakin alkaa oireita tuleen, tulia, jos tulee lähtö synnyttään niin mulla tulee kyllä kiire jos meinataan samaan aikaan siellä olla..
meen jatkaan siivoiluja!

jaksamista kaikille!

minea 40+4
 
minea: tuskin sulla vielä mikään kiire tulee. Tai siltä ainakin nyt näyttää. Olo on ihan kamala, kuvottaa ja selkää juilii ja rokahalu on todellakin kateissa, mutta muuta ei sit tapahdukaan. Valtavasti on painetta häpyluulla, mutta kun ei sekään vielä mitään meinaa. Apuva. Jos sää otat nyt pikaspurtin ni mulle tulee kiire lähtee kans et ehditään osastolle samaan aikaan.. *nauraa*

Jees nyt pinaattivellille ja sit päikkäreille. Lapset jatkaa vierailua anoppilassa joten mä voin ottaa ihan rauhassa. Illalla sit mennään varmaan miehen kanssa kävelemään kun voidaan ihan vaan kaksin lähteä. Kivaa!

Pakko muuten vielä hehkuttaa että hain tänään ärrältä hm:n paketin jossa tuli vauvalle lyhythihaisia bodyja ja parit housut. Ihanan pieniä ne oli vaikka tilasin koossa 56cm. Kauheen suloisia vaatteita. Piti heti pestä ja ripustaa kuivumaan. Illalla tarvii varmaan kattoo vauvan kotiutumisvaatteet uusiksi niin että saa jotain näistä uusista vaatteista mahdutettua mukaan. *hymyää*

Nyt syömään, moikka.


tulia
 
Tulia, nauti ihmeessä lapsettomasta hetkestä!! Se ei todellakaan tarkoita et olis huono äiti jos iloitsee siitä ettei tarvii lapsia hoitaa pariin päivään!!

Miehen sisko tuli aamulla oven taakse kimpsujen ja kampsujen kans, oli siis käyny kaupassakin!! Tänne se sit majottautuu loppu viikoks, ja voin sanoo et ajoitus oli täydellinen!!
Supistelut jatkuu, kovempina kun eilen ja verinen vuoto lisääntyy! Tai se veren määrä siinä vuodossa on lisääntyny! Supparit loppuu onneks lähes kokonaan levossa, joten sohvan omana olen tän pvän. Miehen sisko on sit kuskannu muksuja kerhoihin ja tulee just ruokaa laittaa kunhan saa pienemmän haettua kerhosta! Olisin muuten varmaan jo matkalla sairaalaan... Päivän pelastus on hän!
Vielä pitäis 14,5h jaksaa olla päällään jalat ristissä... Meinsin Oysissa sillon sanoo et eiks vois alku viikkolle sitä käynnistystä ettei tämä kumminkaan sisällä pysy! Nyt sit en voi ihan mtn tehä, vessassa käynti saa supparit aikaan! Voisin mieluusti antaa nää jollekin teille jotka niit tarviitte!!

Lillille tsemppiä reissuun :)

Mrs O & Nti Eelis 39+3


 
MrsO: Mä voin ottaa mielelläni ne supparit tänne. Nyt varsinkin kun lapset on hoidossa ni ei tarviis miettiä lähdön hetkellä niiden hoitojärjestelyjäkään sen kummemmin, sen kun vaan säntäis sairaalaan, kun alkaa olla semmonen olo et tarviis mennä. Kaikki on just niin valmiina ku olla ja vaan voi niin että jokohan sitä piakkoin sais kaapata ton kassin mukaansa ja ampasta sairaalaan?!

Koita MrsO vielä huomiseen pärjätä ni saat sen kätilön ittelles, vaikka etpä taida paljoo apuja käynnistelyyn tarvitakaan.
 
No vihdoin viimein tyttö tuli maailmaan 20.1. klo 17.57. Parin käynnistelyn jälkeen aika nopeasti sitten syntyi, minuutti vain ponnistusvaihetta, mutta supistuskivut kamalat ennen sitä ja lekurit niin kiireisiä, että eivät ehtineet puudutella. Tyttö melkein samankokoinen kuin sisarensa syntyessään eli 4280 ja 50,5. Potra tyttö on, neuvolantäti kävi tänään tarkastamassa ja painoa tullut mukavasti lisää, eli 4350 oli päivällä. Ruoka kelpaa. Saa kumpaakin eli korviketta ja rintaa. Rinnat rikki, joten säästän välillä itseäni. Itse ok, nopeampi toipuminen näin toisella kertaa. Onnittelut muille urakan tehneille! Oli se vaan kovaa, mutta kannatti!
 
Juu, eli siis meidän pojan paino oli 4570grammaa ja pituus 52,5cm, pipo 37. pojanhan siis piti olla 3200grammaa, mutta pikkuisen painoarvio heitti!! kätilö vaan totesi pojan synnyttyä, että hyvä ettei tiedetty oikeaa kokoa!

Synnytyshän itsessään oli ohi alle kahdeksassa tunnissa, supparit alkoivat kolmelta yöllä ja kuudelta mentiin jo sairaalaan. siellä olin sit 3-4 senttiä jo auki, ja avautuminen tapahtui nopeasti. epparin sain ja olin todella yllättynyt kuinka paljon vähemmän kaikki koski kuin luuulin!! ponnistusvaihe kesti 40 minuuttia.

eli itse synnytys meni hyvin, mutta sen jälkeen tulikin ongelmia. kohtu ei tipasta ja paineluista huolimatta lähtenyt supistumaan, ja poikakin joutui "kitinän" takia lastenosastolle tarkkailuun kahdeksi vuorokaudeksi. alapää sai yhteensä 18 tikkiä, mutta vuoto ei vaan loppunut. lopulta minun nukutettiin ja kaavintaan... siis vuoto oli todella runsasta, ei mitään normaalia jälkivuotoa. toivon tosiaan ettei kukaan muu noita joudu kokemaan, kun vuodon hoidosta aiheutuvat kivut oli jotain aivan kauheeta. synnytyksen jälkeen kun yritin nousta seisomaan, niin meinasin pyörtyä kun siteestä huolimatta veri valui kuin hanasta.. mut kaavinta auttoi. mitä nyt sitten kohtu tulehtui. että siinä oli sairaala reissua kerrakseen. vuodon syytä ei sitten saatu edes selville.. minä vain jostain syystä jäin vuotamaan.

kaikesta huolimatta kokisin kyllä kaiken uudelleenkin saman kivun, on tuo poika vaan niin ihana! aika menee mukavasti ihan vain häntä katsellessa!

huoh, en kyllä saa teitä luettua kiinni ihan lähiakoina, on tuo oma aika kortilla nykyään... :D mutta onnea kaikille jakaantuneille!!! tätä kannatti odottaa!!
 
Onnittelut Tankille tytöstä! :flower: Ja kiitokset mörtsykälle synnytystarinasta.

ON: Täällä on hiukka hämillinen mamma. Tällä hetkellä siis tilanne on se että käveleminen on mulle liki mahdotonta. Häpyluulla tuntuu hirvittävästi painetta ja liitoskivut ovat armottomat, joten jalkojen liikuttelu on todella tuskallista.

Toissayö meni selkäkipujen kanssa taistellessa, enkä tokkurassani tajunnut edes särkylääkettä ottaa että olisin saanu edes hiukan nukuttua. Eilisen sitten taistelin hirvittävän kuvotuksen kera, alaselkääkin juili ja alavatsaa ajoittain.

Eilen illalla kun Ari tuli töistä käytiin tunnin lenkillä. Aikaa meni tosiaan noin tunti mutta matkaa ei hirvittävän huimasti kertynyt kun alkoi noi liitoskivut vaivata. Ari naureskeli mun vaappumiselle ja voivottelulle. Kotona sitten käytiin saunassa, jossa tuli muutamia supistuksia, seksiäkin oli. Nukkumaan mentiin joskus kymmenen paikkeilla ja mulla siinä jonkin aikaa supisteli harvakseltaan, mutta melko napakasti. Mutta täällä sitä yhä vaan kykitään kotona koneen äärellä, yhtenä kappaleena.

Hiukka pelottavaa on tuo kävelykyvyn olemattomuus, ei oo aiempaa kokemusta tällaisesta joten neuvolantätiä pommitan sitten iltapäivällä kun on soittoaika. Paitsi että.. Mun neuvolantäti on tän päivän koulutuksessa. No ehkä mä selviän huomiseen asti, kun huomenna ois neuvola ja kaippa sitä saa sit vaikka SVO:lle soitella jos alkaa joku asia ihan kamalasti vaivaamaan.

Olo on väsynyt ja hiukan pelokas. Kyllähän mä järjellä tajuan että nää kaikki on merkkejä siitä että synnytys lähestyy ja sehän tässä sit pelottaakin. Että kuinkahan paljon tuolla alhaalla on nyt sit tapahtunu vai onko edistytty ollenkaan, tuleeko superkiire sinne sairaalaan vai kuinka?! Onneksi huomenna on neuvola, joten jos vauva ei ennen sitä tule niin siellä sit saapi kysellä noista. Tosin toinen asia onkin sit se et mitenkä mä oikein pääsen sinne neuvolaan, jos nytkin käveleminen on liki mahdotonta.

Toivottavasti muilla on hiukka helpompaa ja toivottavasti anoppi pitää lapsia vielä ainakin yhden yön, tulee nimittäin olemaan melkosen tuskallista jos tarvii vielä jaksaa huolehtia edes lasten perustarpeista tässä kunnossa. Niin ja jos vielä on toiveita käytettävänä niin toivottavasti tässä ei tarvitsisi erilaisten kipujen kourissa kärvistellä enää hirvittävän kauaa, sillä vaikka viime yönä sain nukuttua melko hyvin niin tämä kipuilu väsyttää tosi paljon. Ja nyt kun on sit ihan kirjaimellisesti lukossa neljän seinän sisällä ni ei kyllä yhtään helpota tätä olemista.

Vointeja ja jaksamista odotteluun kaikille tasapuolisesti. Tämä mamma vetäytyy nyt sohvalle tuijottamaan tv:tä.


tulia & viljami 40+1
 
Tämä mamma myös ilmoittautuu listan jatkoksi.. ei mitään supisteluja edelleenkään, vuotoja tai edes kipuja. Olla vaan öllötellään! Pelkotiloja tulee täälläkin välillä aivan uusistakin asioista, mitä ei ole vielä ehtinyt miettimään. Illalla piti itkeskellä, eikä oikein edes tiennyt mikä pelottaa. En osannut miehelle edes kertoa mikä ahdisti ja toinen ihmeissään päätä silitteli.. päässä humisee todella korkeat verenpaineet, mikä tekee olon tukalaksi. Yleensä tosi mulla tosi matalat.. kyllähän tämä saisi pikkuhiljaa syntyä, mutta ma viimeistään on meillä aika rovaniemelle..

Tsemppihalauksia kaikille kärvistelijöille! Syödään suklaata!
Anar 41+0
 
Täällä ilmoittautuu myös yksi odotteluun kyllästynyt, mulla meni muutama päivä tossa kun kaikki oli ihan hyvin ei pelottanut synnytys eikä vauvan kunto, mutta nyt taas se kaikki alko. Kuuntelen tota mahaa koko ajan, ja mieskin aamulla sanoi että ompa ollut hiljaista yöllä, niin siitähän sitten sain taas vettä myllyyn, kyllä tää täällä liikkuu, mutta on kyllä hiljaisempi kuin monesti. Luitteko muuten silloin joulun alla siitä murheellisesti päättyneestä kotisynnytyksestä? Olen vähän jäänyt koukkuun siihen perheen kuulimisiin, kun se äiti niitä netissä kirjoittelee... No joka kerta kun edes ajattelen koko tarinaa niin meinaa tulla hirveä paniikki, mutta en voi olla lukemattakaan.

Sitten odotan kuin kuuta nousevaa niitä supistuksia, tai et ees jotain tapahtus mut ei!!!! Tälle päivälle olis ollu tilaus, kun niin mies ois saanu maailman parhaan synttärilahjan, mutta huonolta näyttää.

Miten ihmisestä voikin tulla näin pimee tässä lopussa, toivotaan että pää kestää loppuun asti.
Meitä ei montaa odottajaa täällä puolen enää olekkaan, mun ei varmaan vauva uutisia tarvi tänne puolelle kirjoittaakkaan, kun näyttää että täällä ei ketään enää silloin ole. Alien pääsi ilmeisesti nyytin hakuun, kohta varmaam saadaan uutisia.

No jotain positiivista, koira teki ihmeparantumisen, luojan kiitos että peruin sen eläinlääkärin kun se ois maksanu taas omaisuuden.

Hei onko teillä kellään tällästä? http://www.vauvapop.fi/naytatuote.php?lTuoteTunniste=1486 Aattelin vielä tohon sijoittaa kun on niin näpsäkän olonen myös vaikka matkasängyksi (saatiin kyllä jo yksi matka sänky, mutta rikottiin siitä vahingossa kaikki muoviosat, kun ei osattu sitä käyttää

:LOL: )

No eikun jaksu-haleja kaikille :hug:

JiiMi ja Jantteri 40+2
 
Jees, niin se vain neiti päätti ettei hän aio aamuun odotella, vaan syntyikin sit klo 04.36. Painoa oli 3670g, pituus 51cm ja pipo 35,5cm! Synnytys meni aivan loistavasti!! Oltiin ihan hämillään miehen kans et miten hyvin se oikeesti meni!
Nyt sit istuskelen osastolla ja odottelen et tilanteet täällä rauhottuu jotta saisin hetken nukuttuu...

Mrs O & PikkuNeiti
 

Yhteistyössä