Täällä ilmoittautuu myös yksi odotteluun kyllästynyt, mulla meni muutama päivä tossa kun kaikki oli ihan hyvin ei pelottanut synnytys eikä vauvan kunto, mutta nyt taas se kaikki alko. Kuuntelen tota mahaa koko ajan, ja mieskin aamulla sanoi että ompa ollut hiljaista yöllä, niin siitähän sitten sain taas vettä myllyyn, kyllä tää täällä liikkuu, mutta on kyllä hiljaisempi kuin monesti. Luitteko muuten silloin joulun alla siitä murheellisesti päättyneestä kotisynnytyksestä? Olen vähän jäänyt koukkuun siihen perheen kuulimisiin, kun se äiti niitä netissä kirjoittelee... No joka kerta kun edes ajattelen koko tarinaa niin meinaa tulla hirveä paniikki, mutta en voi olla lukemattakaan.
Sitten odotan kuin kuuta nousevaa niitä supistuksia, tai et ees jotain tapahtus mut ei!!!! Tälle päivälle olis ollu tilaus, kun niin mies ois saanu maailman parhaan synttärilahjan, mutta huonolta näyttää.
Miten ihmisestä voikin tulla näin pimee tässä lopussa, toivotaan että pää kestää loppuun asti.
Meitä ei montaa odottajaa täällä puolen enää olekkaan, mun ei varmaan vauva uutisia tarvi tänne puolelle kirjoittaakkaan, kun näyttää että täällä ei ketään enää silloin ole. Alien pääsi ilmeisesti nyytin hakuun, kohta varmaam saadaan uutisia.
No jotain positiivista, koira teki ihmeparantumisen, luojan kiitos että peruin sen eläinlääkärin kun se ois maksanu taas omaisuuden.
Hei onko teillä kellään tällästä?
http://www.vauvapop.fi/naytatuote.php?lTuoteTunniste=1486 Aattelin vielä tohon sijoittaa kun on niin näpsäkän olonen myös vaikka matkasängyksi (saatiin kyllä jo yksi matka sänky, mutta rikottiin siitä vahingossa kaikki muoviosat, kun ei osattu sitä käyttää
)
No eikun jaksu-haleja kaikille :hug:
JiiMi ja Jantteri 40+2