Juu täällä on kovasti tänään yritetty häätää vauvaa ulos, mutta ei se halua tuolta lämpimästä halua ulos. No tulipa siivottua miehen kanssa kämppä oikein kunnolla. Potkuja vaan tulee kylkeen, ei kai se tykkää kun tiskaan.
Olen jo tänään ollut itkun partaalla monta kertaa, olen niin onneton tästä olotilasta. Miehellekin piti sanoa, että ei saa kiusata kun meinaa itku tulla. Ja ne kyselyt, että koska syntyy. Mullakin kun on tuota perhettä, vanhemmat+ 4 sisarusta, plus miehen puolelta perhe, niin sieltä niitä satelee. Kohta mä varmaan huudan jollekin, kun niitä kyselyjä vain satelee. No pitää vain rauhoittaa mieli.
No tiedänhän minä, että niin monet haluaa tuon pienen nähdä(tosin tällä menolla ei tuosta kovin pientä tule...), niin me vanhemmatkin. mutta kun en osaa sitä nopeuttaa..
Se siitä marmatuksesta
vaippagalluppiinMeillä on ostettu noita liberoja, miehen pojalla oli hyväksi todettu, joten niitä meiltä löytyy.
esitietolomakkeesta mistä sen olette saaneet? Koska mä en ole kuullutkaan sellaisesta täällä päin puhuttavan. Onko muita Jorviin synnyttämään menijöitä, oletteko sellaista saaneet??
tuttipullosta ja tutista Mä haluaisin, että kumpaakaan ei laitoksella anneta, ainakaan ilman mun lupaa. Toki jos menee keltaiseksi tai sokerit sekaisin, niin sitten, mutta mä haluan että olis imetyksellä jos vain luonnistuu. Ja tutin otan käyttö sitten kun oppii kunnolla tissille. Tai näin olisi ainakin tarkoitus. Meillä terveydenhoitaja sanoi, että vauvat on niin sopeutumiskykyisiä, että saavat kaiken tarvitsemansa ravinnon niistä muutamista ensi tipoista joita äidiltä tulee. Että joissakin paikoissa turhan helposti tuputetaan lisämaitoa. Mutta katsotaan miten se menee. Näin esikoista odottaessa on niin paljon hyviä ajatuksia, mutta eihän sitä tiedä miten se tosi elämässä menee.
Enpä nyt muista mitä piti kommentoida.
yritetään jotenkin saada aikamme kulumaan. Vaikka tuo hitaasti meneekin. Nyt taidan painua ruokaa laittamaan. Taas kovia nälkä.
emmi japrinsessa 39+6