Heippa kaikille!
Kovasti onnea kaikille jo vauvan saaneille ja paranemisia flunssasille.
Kovin jo alkaa porukka odottelemaan oman vaavin syntymistä. Samoin täällä.
Alkaa oleen jo melkoisen kokoinen joten mitä äkkiämmin, sen parempi =)
Siinä painoarvoissahan (rv 35+0) vaavi painoi jo 2,9kg, mennen yli 4kg käyrällä. Nyt oon huomannu 2 viikossa et masu on ihan täys ja tiistaina myös neuvolantäti kertoi vauvan olevan "kookas".
Ens pe 9.1-09 ois ollu Tyksin ä-polille aika mut aikaistivat sitä ollen nyt ens maanantaina, katsotaan sitten mitä vauva painaa.
Esikoinenkin kun oli iso viikkoihin nähden, syntyi rv 37+0 3690g.
Sit mulla
senkka katottu nyt 2 kertaa, kontrolli täl viikolla ja oli edelleen noussut, nyt 72. Kukaan mun näistä aina vaihtuvista neuvolatädeistä vaan ei tota senkkaa selitellä, toivottavasti ma siellä tyksissä.
Niin muuten, oma
neuvolantäti ollut ainoastaan ensimmäisellä käynnilläni itse paikalla, hieman sairastelee vissiin tai tiedä mikä vaivaa. Harmittaa vaan kun ei oo pysyvää sijaista vaan melkein aina eri täti.
Supistuksia jouduin/sain laskee viimeyöna ekaa kertaa. Heräsin niihin 01.30, tosi kipeitä. Niitä jatku tunnin, yhteensä 8 isoo ja kipeetä, sit ne loppu kun seinään
:headwall:
Tytöllä maanantaina 2-v synttärit, pitäis alkaa nyt leipomaan ja siivoomaan. Vieraita tulossa su ja ma. Aattelin tehdä Pikku Myy-kakun. Se kun on tytön lemppari (sanoo hauskasti Pyy =) ) Ja lohipiirakkaa.
Siivoomisen olen delegoinut miehelle, ei uskalla niin kauheesti nyt rehkiä, synnytys kun vois kyl käynnistyä mut tytön juhlat ois ihana saada pidettyä joten tiistaina ois vauva tervetullut :heart:
Neuvola oli tiistaina.
Painoa olin saanut kans kerättyä mukavasti viikossa 1,4kg, joulu joulu joulu
Hb oli noussu 111, ei oo sit ollu rv 16 jälkeen kertaakaan lähelläkään tuota.
Vaipoista Ostin vauvalle nyt Pamperseja, esikoisella kyllä käytin aluks Liberoa, sit kun alko liikkuun siirryin Pampersiin kun joustaa paljon enemmän kuten mei08 täällä totesikin.
Sairaalakassia en oo pakkaillut, paperille kirjoittelin ylös mitä mukaan, toiset hammasharjat jne oon kyl hankkinut valmiiks.
Hurjan pitkä stoori, tovottavasti ees joku jaksaa lukee
Nyt leipomaan!
-Kömpelys rv 38+2-