Iltaa naiset!
Oon ollu pari pvää niin väsyny etten pysy iltaisin hereillä!! Normaalisti valvon 00-01 asti. Eli en ole siis jaksanu koneella käydä :/
Tuttemui :hug: Todella kurja tilanne teillä! Toivottavasti saat ajan Oysiin pian ja pääset sinne tarkastukseen! Saisit mielenrauhan. Toivotaan parasta et kaikki olis kuitenkin hyvin! Voimia ja jaksamista :hug:
TeeBird Onnea tätiytymisestä =) :flower:
Mulla on alkanu ihan hillitön haluttaa siihen 4D ultraan!! Haluttas niin päästä kurkkii kunnolla masuun et minkäs näköinen kaveri siellä potkii, ja kumpi siellä sit olis!
Mun kaveri kävi kans vuosi sitten siin 4Duä:ssa ja kaikki piti olla hyvin. Tyttö kun syntyi niin lähtötarkastuksessa huomattiin sydämessä sivuääni, ja lisätutkimuksissa selvis ettei sydämen kammioiden välisiä seiniä ollu ollenkaan!! Nyt neiti on 6kk ja just leikattu sydän kuntoon. Hurja vain ettei sitä edes siel 4D ultrassa hoksattu...
Andie Kiitos paranemis toivotuksista! Spiralla käytiin neidin kans, mutta se kerta onneksi auttoi ja yskä alkaa jo hellittää! Mies koki taas ihme parannuksen kun sen kaveri tuli käymään |O
Mä ainakin voin
saunoa ihan normaalisti, mut sit niinku
Johjo sanoi niin kun suihkun puolelle menee takas niin ulos asti täytyy mennä et taju pysyy.
Suonenvetoon mulla ainakin on auttanu ihan vaan se et iltaisin makaan sängyllä hetken aikaa jalat seinää vasten.
Maha on taas venähtäny yhtäkkiä melkoisesti! Saa nähdä kuin isoks se kasvaa tammikuuhun mennessä
Käytiin uimassa, minä, muksut, miehen sisko ja pikkuveli. Oli muuten kiva reissu, mut alkoi taas supistelee tosi paljon! Selkäkin kipeytyi, just kun olin saanu sen suht hyväks |O Supparit rauhottu vasta saunassa, siellä kun ei enää tarvinnu palella ja pääsi kunnolla rentoutuu. Nyt vaan on taas tullu niit kipeitä suppareita illalla... Maanantaina on lääkäri niin kattoo mitä se sanoo...
Minä oon ihan älytön stressaamaan asioita, jo ennen kun mitään ehtii edes tapahtua. No, pojalla oli 5v neuvola, ja siellä selvis et sen oikeassa silmässä näkö oli huono! Neuvolan tätikin hiukan sitä tulosta ihmetteli... Kummiski. Meidän kummankaan, miehen ja mun, suvussa ei ole ns. huononäköisiä lapsia, ainoastaan aikuisia jotka vanhetessaan on saanu lasit. No, minä oonkin jo ehtiny itkeä ja pelätä et josko pojalla onkin sit joku kasvain tms siin silmässä |O :ashamed: En tajuu miks annan asioiden vaivata ennen kun mitään huolestuttavaa edes tapahtuu! Pelkään aina vaan sitä pahinta...
Lääkäri kattoo sen näön uudelleen kolmen viikon päästä, ja sit silmälääkäriin jos saadaan sama tulos.
Jees, vaan pakko alkaa nukkuu...
Onko muuten kellään ollu sillai, et on niin väsyny ettei saa öisin nukuttua? Mulla nimittäin nykyään on niin... pyörin tunnin sängyssä, nukun 1,5h ja sit väsyttää, mut ei sillai nukuta enää. Aamulla pyörin sit zombiena pitkin taloa tietämättä ollenkaan mitä piti tehdä :ashamed: Oon kyl muutenkin melko uupunu...
MrsO & Eelis