Heippuli!
Kuulumisia täältäkin.
Ruokakeskusteluun... Olen kans tuorejuustoja syönyt ihan normaalisti (Creme Bonjour ja Viola).
Mutta mites noi homejuustot kun kirjoititte että kotimaisia saa syödä kuten Auraa (itse en kyllä homejuustoista tykkää) mutta ei sais valkohomejuustoa tai siis kun sitä ei oo kotimaisena...
Suuri herkkuni on
Vuohenjuusto jota en ole uskaltanut nyt raskauden aikana syödä kun paketin kyljessä lukee että
valmistuksessa käytetty valkohomejuustoviljelmää?????
Ja kun noi vuohenjuustot on kaikki ulkolaisia...
Tänään teen kanapastaa ja valkohomejuusto siivut päälle ois niiiin herkkua
Maksamakkaraa olen syänyt pari kertaa mutta Saarioisten maksalaatikkoa tekee ihan älyttömästi mieli.
Sairaalakassista en vielä jaksa stressata. Esikoisesta lähtö tuli 3 viikkoa etuajassa vesien mentyä keskellä yötä ja ehtisin kyllä kaikki tärkeimmät silloinkin pakata ja mies toi seuraavana päivänä loput.
Mulla tärkeimpiin juttuihin kassissa lukeutui kynä ja kalenteri johon sai kirjoitettuu mietteitä (muisti kun alko heti pätkiin eikä mitään muistanu) sekä omat tossut ja pehmeet imetysliivit joilla ihana myös nukkua.
Laitanpas oikein linkin noista... http://babyidea.fi/imetys/carriwell/comfort.html
Tollasia käytin koko imetyksen ajan 7,5kk öisin ja päivisin kotona. Rinnoista kun falskas ihan loppuun saakka. Hintakin kohtuullinen, alle 12?. Noissa ei oo luukkuja mutta vaikka imettää, toinen rinta pysyy liivin sisällä siltikin...
Närästyksestä Vaivaa täälläkin, etenkin iltaisin. Onneks Rennie tepsii.
Neuvolassa olin 13.10, rv 26+4.
Mahanympärys huimat 104cm navan kohdalta, pituus mulla 169cm. Ja on vatsa reilusti isompi kuin esikoisesta vastaavilla viikoilla.
Sf oli 26cm.
Painoo tullu jo 11kg.
Verenpaine oli 115/68.
Hemoglobiini edelleen laskussa vaikka rauta-annos tuplattu reilu kuukausi sitten ollen nyt 103.
Sykkeet 125 ja beibe poikittain jota tuntuu olevan edelleen. Toivottavasti kääntyy.
Mutta ihan hyvä ettei vielä ole pää alhaalla, sitä symfyysikipua kun pelkään taas kuollakseni, oli niin kauhee vaiva ja laukes kunnolla synnytyksen jälkeen.
Tukivyön kävin lainaamassa mutta on niin ahdistava, käyttää pitäs mut kun ei sen kans oo kiva olla...
Kohdunkaula oli jo pehmeä ja tuo pistää mietityttään taas. Toivottavasti vauva pysyy ainakin ens vuoden puolelle masussani.
:kieh:
Äitiyspakkaus otettiin rahana.
Mitäpäs vielä... Mieli hyvä ja esikoinenkin oppinut 2 viikkoo sitten nukkuamaan yönsä, tuosta olen niiin onnellinen. Alkoi vähän raskaaksi käymään tunnin välein kun herätti yöt läpeensä.
Daizzille
:hug:
Ja kaikille muillekin ihanaa loppuodotusta, näinhän voidaan jo sanoa :heart:
T: TeeB ja masukki 29+0