Pääsinpä pitkästä aikaan nettiin. Meillä on kotitietokone korjattu kaappiin, koska vauvan pinnasänky ottaa sen paikan. Mies toi kannettavan työkoneen kotiin, että voin naputella tänne. Miten isot asunnot/talot teillä on ja paljonko on väkeä? (En tiedä onko tästä ollut jo juttua...) Meillä on toinen lapsi tulossa ja asumme hurjasti 60 neliöisessä asunnossa, kyseessä pieni kolmio. Asunto on myynnissä, mutta ei ainakaan ennen synnytystä muuteta pois eli tässä pitää keksiä miten järjestetään paikat uudelle tulokkaalle sopiviksi. Tietsikkapöytä ja kone saivat siis jo lähteä. Viikonloppuna täytyy siivota noita kaappeja ja viedä omia vanhoja vaatteita kierrätykseen. Sitä vaan niin kuvitteli esikoisen jälkeen, että vielä käyttää viisi vuotta vanhoja rakkaita tyttömäisiä paitoja, mutta ei se kyllä ole enää todennäköistä. Tuota esikoista kun nostelee lattialta ni en todella halua vilautella vastaisuudessakaan napaani/rekkamiehen vakoa ja tämän vuoksi luovun sovinnolla lyhyistä paidoista, jotka joskus olivat suosikkeja. Ja kun tämä kropan mallikin on tässä hieman muuttunut, eikä varmasti palaa toisen synnytyksen jälkeen samoihin mitä se oli just joskus useamman vuotta sitten.
Mulla on ollu vaan pieniä supistuksia. Kävely iltaisin ei ole mukavaa ja nyt on jäänyt kyllä urheilu vähän liian vähiin. Elämä on päivittäistä extreme-lajia 1,5 vuotiaan johdolla. Kauaa en kantele poikaa, koska pelkään verenvuotoa, jota oli ekassa raskaudessa 2 kk ennen synnytystä, mutta välillä on pakko kun hän lähtee esim. autosta noustessa juoksemaan omia matkojaan eikä todellakaan tule samaan suuntaan minne minä. Ja kädestä ei saa taluttaa...
Mua vähän jännittää, että miten sitä sitten selviää kahden pienen lapsen kanssa. Haluaisin nukkua varastoon, mutta se on mahdotonta, koska yöt on ollu tosi hirveitä. Poika valvottaa ja tämä vauvakin potkii yöllä masussa. Ja vessassa saa rampata.... olen ihan alienin näköinen, en jaksa tarttua edes ripsiväriin kun silmät on niin väsyneet... onneksi poika on menossa viikonlopuksi mummolaan niin toivottavasti saan nukuttua paremmin! Nukutteko te hyvin?
Mulla on ollu vaan pieniä supistuksia. Kävely iltaisin ei ole mukavaa ja nyt on jäänyt kyllä urheilu vähän liian vähiin. Elämä on päivittäistä extreme-lajia 1,5 vuotiaan johdolla. Kauaa en kantele poikaa, koska pelkään verenvuotoa, jota oli ekassa raskaudessa 2 kk ennen synnytystä, mutta välillä on pakko kun hän lähtee esim. autosta noustessa juoksemaan omia matkojaan eikä todellakaan tule samaan suuntaan minne minä. Ja kädestä ei saa taluttaa...
Mua vähän jännittää, että miten sitä sitten selviää kahden pienen lapsen kanssa. Haluaisin nukkua varastoon, mutta se on mahdotonta, koska yöt on ollu tosi hirveitä. Poika valvottaa ja tämä vauvakin potkii yöllä masussa. Ja vessassa saa rampata.... olen ihan alienin näköinen, en jaksa tarttua edes ripsiväriin kun silmät on niin väsyneet... onneksi poika on menossa viikonlopuksi mummolaan niin toivottavasti saan nukuttua paremmin! Nukutteko te hyvin?