Paljon onnea
Tammimasu tyttövauvasta!! :flower: :flower:
Paljon onnea
PikkuRinsessa tyttövauvasta!! :flower: :flower:
Oma ( ¤ )... Joulusiivous-Galluppia... ym...
Täällä kaks päivää supistellut, harvakseltaan, mutta tasaisen säännöllisesti... Uskon, että siellä kypsyttelyä käynnissä =) Toivon tosiaan, että enteilee nopeampaa avautumisvaihetta. Yöksi supparit loppuvat... Sukkapuikkokipuja on ollut myös. Silti ollaan käyty kaupoilla... Tänään on ohjelmassa joulusiivousta
Mutta en yhtään tiä kuinka perusteelliseti jaksan... Eli siihen siivous G:hen vastaus, että en ole suunnitellut tekeväni sen suurempaa, koska olen yksinkertaisesti niin laiska... Mä en oikeesti usko, että synnytystä pystyy ite saamaan käyntiin, vaikka suppareita saiskin aikaan siivoilulla... Vaikka hauskaahan se olisi niin ajatella. Ja seksin kanssa sama juttu =) Mutta mä kyllä oikeesti haluan olla jouluaaton kotona. Eli en sillai osaa toivoa synnytyksen käynnistyvän, koska olisi harmi jäädä jouluksi sairaalaan... No, samahan se tietty olisi, mutta mulla on tytöt vaan jokatoinen joulu (koska olen eronnut tyttöjen isästä ) ja nyt on mun joulun vuoro... Haluaisin niin, että voitas viettää joulu sillai "perinteisesti". Mutta siis joo... olisihan se joululahjavauvakin kiva saada. Mutta onneksi asiaan ei voi itse vaikuttaa, joten ei muuta, kun antaa ajan näyttää, mitä milloinkin tapahtuu... Laskettuun aikaan kuitenkin vielä matkaa reilu 1,5 viikkoo =)
Josta tulikin mieleeni, että tuttu sai juuri tällä viikolla vauvan rv 41+6. Ihan normaalisti oli lähtenyt käyntiin, käynnistelyt olisi sitten aloitettu seuraavan päivänä...
Ihan vaan pohdiskelua...
Jostain luin, että tilastojen mukaan suurin prosenttuaalinen mahdollisuus saada vauva on rv 40+2. Eli vaikka sitä lähtee odottaan synnytyksen käynnistämistä parisen viikkoo ennen laskettua aikaa, niin yhtälailla se voi käynnistyä vasta pari viikkoo sen jälkeen... Paah. Musta olisi hurjan tylsää ajatella, että vauva syntys "vasta" 17.1, jolloin rv 42+0... Miksi ihminen on niin malttamaton??
Sairaalakassista... aloin eilen laittaa tavaroita sinne valmiiksi: Paketillisen pattereita (pelko, että kamerasta kuluu akut ja vara-akut jne...), hammasharjan ja tahnan, liivisuojia, imetysliivit, deodorantin, shampoon, hoitoaineen... Vielä se on kovin vajavainen, mutta mulle tuli jotenkin sellainen olo, että sitä pitää alkaa tekeen. Kun jos sen jättäs lähtöön, niin en enää ees tiedä, että minkä laukun ottaisin mukaan??
Neuvolalääkäristä... Piti todeta, että olen ymmärtänyt, että 3 lääkärin tarkistusta kuuluu olla kaikenkaikkiaan neuvolan puolesta. Mulla on ollut 5 neuvolalääkäriaikaa ja sisätutkimuksia on näistä tehty 4 kertana. 2 ajoista olen varannut itse raskauteen liittyvien vaivojen vuoksi, loput 3 kpl ovat ne normit about vko:t 12, 22 ja 36 (tai jotain sinne päin).
Jaksamisia kaikille ja oikein rattoisia ja suppareiden täyteisiä jouluviivoustunnelmia...
rakuuna 38+1