TAMMIKUUN TOIVOT heinäkuussa

Heissan!

Viikonloppu tuli ja meni, ja oli muuten hyvä Iron Maidenin keikka =) B)
Lauantaina kävin ostoksilla ja bebesiltä tarttui mukaan kolmet farkut :whistle: :ashamed: Tosin yhdet on semmoset mitä voin pitää muutoinkin, kun ei ole resorihässäköitä.. ja saahan noi sitten myytyä pois. Ja kuitenkin tässä varmaan talvella vielä pitelen noita jos on kovin turvoksissa synnytyksen jälkeen. Suoria housuja tuskin nyt ostan enää, koska nyt mulla on caprit, shortsit (nekin farkkua..) ja kolmet farkut. Enköhän mä noilla nyt pärjää jo :LOL:
Paidat on onneksi väljiä jo muutoinkin, niin ei tarvii vielä ainakaan hankkia mitään erityis mammispaitaa.
Kattelin vkl myös vauvanvaatteita ja nyt on todellakin semmonen olo että en osta mitään ennenkuin alan tuntea potkutteluja.. ja haluan tosiaan tietää heti kun mahdollista että kumpi sieltä oikein tulee.

Niin - mun persluut on niin kipeenä että ei mitään rajaa. Yöllä melkein lensin polvilleni kun ei jalat pitäny. Pitää vissiin hankkia kohta rollaattori tai rullatuoli. Voiskohan nää olla jo jotain lonkanlöystymistä - tässä vaiheessa? Nukkuessa kääntyminen on tuskaa, samoin käveleminen ja muutoinkin liikuttelu. Istuminen ei onneksi satu, kunhan ei vaan vaihda asentoa. Toivottavasti tämä menis ohi, lomalla ei ole kivaa olla reissussa jos ei pysty kävelemään kun ollaan kuitenkin menossa käymään pidemmälläkin... ääh. Ei viittis saikkuakaan hakea, kun yhtä kipeähän tää on kotonakin ja istumatyötä teen. Ainoa ongelma on noi raput jos niitä en pian pääse ylös/alas niin sitten en pääse töihin/pois.. :headwall: Ottaa päähän kun ei pääse lenkille eikä pysty tekemään mitään jumppaakaan. Grrh.
No, tulipas tästä nyt itkuvalivali-viesti..

Huomenna alkaa 15. viikko, ens viikolla pitäis kertoa täällä töissäkin tästä - vähän hirvittää kertominen...

Painonnoususta on ollut puhetta, mulla on noussu about kilon verran paino. Hyvä vaan jos ei nousekaan hirveästi, on tässä nykysessä massassakin jo ihan tarpeeksi kantamista. Kerkesin ennen raskautumista tiputtamaan 5-6 kg mutta se pudotus jäi sitten kesken kun plussasin. Synnytyksen jälkeen jatketaan, pitäis joku 20 kg kaikenkaikkiaan tiputella vielä. No, ehtiihän sitä sitten toukan jälkeenkin.

Niin, mä en ole liittyny koko facebookiin, kun luin joskus jostain että sieltä ei ikinä pääse irti.. joten olen jättäny sen muille :whistle:

Mukavaa alkuviikkoa kaikille naisille!

Runttipulla ja toukka 13+6
 
Painosta.. Kilo oli pudonnut ensimmäisessä neuvolassa ja saman verran tullut takaisin seuraavassa. Joten nollilla mennään ainakin tällä tietoa. Hirveästi ei tarviis tulla, mutta katotaan. Ensimmäisestä tuli melkeen 20kg kun menin fiilispohjalla. Kakkosesta tuli lähtöpainoon vaan 5kg, mutta pohjalla olikin suurin osa esikoisesta tulleista kiloista ja paino meni reilusti alaspäinkin.

Nyt toivon ettei painoa tulisi kymmentä kiloa enempää. Kun lähtöpainokin keikkui ylipainon rajoilla ja tarkoitus oli n.7kg laihduttaa niin siihen kymmenen vielä päälle on melkos paljon.

Facebookiin en oo katsonut tarpeelliseksi liittyä vaikka pariin otteeseen on jo sinne kutsuttukin kavereiden puolesta. Kuvat löytyy kuitenkin Irc-galleriasta eikä mulla ole aikaa ravata miljoonassa paikassa kurkkimassa onko tullut kommentteja tms. Joten mua ei siellä nähdä. Sorry.

Nyt labraan. Virtsatietulehdus uusii.

tulia & viljami 12+6
 
Sateista huomenta!
Lomaa täällä vietetään siivouksen merkeissä. Ajattelin, että nyt kun siivoo heti alkulomasta, ni loppuloman saa ottaa rennosti.
Facebookiin en oo liittynyt, koska evvk.
Täytyy mennä jatkamaan siivousta..
 
Anmaria79
Hei pitkästä aikaa ja tervetuloa niille, jotka ovat mun hiljaiselon jälkeen liittyneet mukaan! Me oltiin lomalla kolme viikkoa ja sinä aikana en tainnut paljon käydä netissä. Nyt taas työpöydän ääressä, joten aikaa on taas, varsinkin kun koko talo on ihan hiljainen. Työkavereista kaksi on kahdestakymmenestä neljästä paikalla, mutta vaikka maha jo pömpöttää, en saanu niille kerrottua masuasukista ainakaan tossa aamukahvilla. En tiedä, miten uutisen pamauttaisin, kun olen ollut täällä vasta viime marraskuusta ja vieläkin aika noviisi useissa töissä. Miehen mielestä kannattais kertoa ensin pomolle, mutta kun se on lomalla 18.8. niin taitaa se maha jo siihen mennessä olla paljastunut.

Pahimmat raskausoireet on poissa ja saa nähdä väsymyksen kanssa nyt, kun taas työt alkaa. Lomalla nukuin esikoisen päikkäriaikaan useana päivänä ja aamuisinkin pidempään kuin tän aamuiseen kuuteen. Edelleen pitää syödä parin tunnin välein jotain tai pieni kuvotus iskee. Ens viikolla on vasta lääkärineuvola, kun viikkojakin on lähemmäs 16.

Loma meni mukavasti ja nopeasti. Pari viikkoa oltiin ihan kotimaisemissa ja yks viikko pärnussa. Pienen lapsen kanssa mukava reissu laivalla ja lyhyen automatkan päässä. Kiva ja matala hiekkaranta ja useat leikkipaikat takas et kaksvuotias viihtyi hyvin. Nyt pitäis vaan päästä taas töiden makuun. Huoh.
 
Juu, ja Kelan mukaan pyhäpäiviä (joilta päivärahaa siis ei makseta) ovat sunnuntait, arkipyhät, itsenäisyyspäivä ja vapunpäivä. Kelan laskurista saa lasketun ajan perusteella päivälleen selville oman äitiysrahakauden ja vanhempainrahakauden, joten ei kun Kelan sivuille seikkailemaan!

Piiloblondi
 
Herranen aika.. Mä olin luullu et mulla äippäloma alkais vasta joululta, mutta laskurin mukaan jo 18.12.08 tai aikaisintaan 24.11.08. Laskettuaika mulla on siis 27.1.09. Härregyyd. Kylläpäs tuli yllärinä. Mä olin ihan ajatellu et joululta jään suoraan mammavapaalle. Jos nyt ees elokuun jälkeen saan töitä kun työsoppari on vaan elokuun loppuun asti. Kuka sitä sitten enää viittii ottaa ees tekee kevyttä toimistotyötä ku maha on valtava.. Elo-syyskuun taitteessa tulee kuitenkin puolivälikin jo vastaan. Apuva!

Toisaalta ihana et alkaa jo viikkoa ajateltua aiemmin.. Ois aikaa valmistella jouluakin kaikessa rauhassa.. *totuttelee ajatukseen* Hmm. Mukavaa.. Taitaa tulla aika vauvan täytteinen joulu, kun siinä vaiheessa varmaan odottaa vauvaa jo melko kovasti. *hymytys* ostan itselleni kasan vauvanvaatteita joululahjaksi. :LOL:

tulia
 
siellä se pikkuinen oli, ja kaikki hyvin!
oli kyllä huikea kokemus..
kiloja mulla on tullut n. 1kg eikä raskaus vielä erityisemmin näy. nyt alkoi kahden viikon loma, mukavasti näyttäisi parempaa ilmaakin tuonne loppuviikolle, jee!!

laskettuaika pysyi 23.1.09 ja ikää minulla on 22


mukavaa kesän jatkoa kaikille!

minea 13+3
 
Heips!
Kirjoittelenpa välillä tännekin. nippanappa lisäksi on mahdollisuus jäädä varhennetulle äippälomalle, mikä alkaa jo 50 päivää ennen laskettua aikaa. Tosin loppupäästä napataan sitten 20 päivää pois. Mä todennäköisesti jään varhennetulle kun mies lähtee pian ulkomaille töihin niin pääsis sit jo marraskuun alussa perään (mulla LA 4.1.).

Vähän jänskättää kun torstaina jälleen neuvola. Tai en tiedä mikä jännittää mut on vimonen neuvolakäynti mihin mies aikoo tulla mukaan kun viimeisen kerran pääsee. Vähän harmi kun jää paitsi rakenneultrasta ja kaikesta, mutta tärkeintä, että ollaan yhdessä sitten kun mini on synytynyt. =) En ole vieläkään jaksanut varata ultraa, mutta tuskin siihen vielä kiirettä on. Vielä jälleen ylistän tuota kotidoppleria. On kyllä hintansa väärti! On aina yhtä ihanaa kuulla mini jumpsutus. Saa mielenrauhan kun nuo kasvukivut alkaa jälleen tuntumaan :|
Mutta eipä kait muuta tähän hätään vaan kaikille tulevia helteisiä kesäpäiviä :wave:

Toive81 ja rakas mini 16+1
 
tulia: siis mitä ihmettä!? Mäkin olin suunnitellut jääväni joululomalta äippälomalle.. (mullakin la 27.1.) pitää siis saada viikoksi sijainen. Hmm. Saako sen äippäloman aloittaa sitten viikkoa myöhemmin, jos haluaa?

ON: Pitää myös syödä koko ajan jotain, tai sen jälkeen ei kannata enää edes syödä mitään, kun se tulee paluupostina takaisin muuten. Väsymys on laantunut, mutta päiväunet otan silti esikon kanssa samaan aikaan. Nyt kuitenkin muun ajan jaksaa touhuta suht normaalisti.
Alavatsa nippailee välillä kovinkin, lieko sitten kasvukipuja vai mitä, mutta pelottavalta se tuntuu. Miten sitä ei muista läheskään mitään viime raskaudesta, (esikoinen täytti viime viikolla 3). Kaikki nämä tuntemukset ovat jotenkin vieraita.

Tuolla olikin galluppia, että oottekos siirtyneet jo mammavaatteisiin? Tässä meidänkin ketjussa kun on kuukauden eroja lasketuissa päivissä, niin vaikea verrata. Mulla on eka sairaslomalla ja nyt kesälomalla ollut collareita paljon jalassa, joten en vielä ole alkanut käyttää esikoiselta jääneitä mammahousuja, mutta esillä ne ovat jo silti.

Minä oon facebookissa ja mun nimimerkistä varmaan voi päätellä, ketä mä niistä olenkaan. Mulla on yhden toisen mamman kanssa yhteinen kaverikin (serkkuni tuore vaimo). Tähän hätään en muista, ketä se oli teistä mammoista. Nyt omalla lomalla olen ollut enemmänkin koneella, mutta ensi viikolla alkaa isännänkin loma, joten sitten varmaan vähän hiljenee täällä olo. Enhän nyt muutenkaan vielä ole aktiivikirjoittelija, mutta luen kyllä säännöllisesti.

Mieliteoista mulla on kaiken maailman marjat, mutta niin mulla on joka kesä. Muutenkin kaikki raikas maistuu nyt paremmin. Jugurttia en suostu syömään nyt lainkaan, sitä on todella inhottava oksentaa, se jotenkin polttaa kurkkua. Yök. :x Onko muilla jotain?

Jeps.. nyt on iskä saanut esikon maate, alkaa leffailta mansikoiden kera. Hyviä vointeja!
-Anne ja maha 12+6
 
Uusi viikko taas alkoi :D tää aika menee hurjan äkkiä!!!
painoa mulle on tullut JO 1,5kiloa lähtöpainoon :ashamed: kääk vaan!!! joo kun osais ja malttais olla herkuttelematta.... :/
mielitekoja mulla löytyy laidasta laitaan....pizzaa,kebappia ranskalaisilla,pullaa herkkuja jne. jne. mut onneks pystyn pitämään itteni kurissa etten usein tollasia syö :D noh mitä nyt keksiä jne. pikkuhyvää tulee mussutettua,mut niitäki yritän hillitä ;) ei mitään erityistä mielitekoa löydy...kaikki maistuu :D

Facebook ei mua kans kiinnosta! olin sielä hetken,mut poistin itteni sieltä! se muuten onnistuu ja kyllä sieltä eroon pääsee lopullisesti vaikka vaikeaa se oli!vielä sillon se oli enkun kielinenki niin oli työn takana et pääsin eroon sieltä |O

mut nyt iltapalalle :wave:

mmamaa 14 tasan
 
iltaa...

mammavaatteista sen verran et oon nyt alkanut kotona käyttämään mamma housuja kun ovatpaljon mukavemmat päällä. Huomen aattelin mennä Lindexille kattelee toisia housuja jotta voi sit vähitellen alkaa ulos lähtiessäkin käyttää mammahousuja.
Vatsa on tullut jo ihan kivasti näkyviin. Ei toki kaikki huomaa mutta ite ja mies ollaan huomattu selkeä ero. Painoa on tullut jo neljä kiloa lisää vaikka oon vaan terveellistä mutustanu.

(.)Tänään oli tuskanen päivä töissä, kun olin pitkästä aikaa kassalla. Aluksi alkoi vasen jalka puutuilemaan ja kipuilemaan (edelleen on kipeä) ja sit parin tunnin kuluttua alkoi alaselkä kipeytymään ja alavatsaan sattumaan vähäsen. Huomennakin pitäis olla kassalla, mut taidan käydä aamusta lääkärissä, kun toi jalka on tooosi kipee.

Listaan voi laittaa sairaalaksi Hys ja LA 25.1.

Mutta nyt nukkumaan... :wave:

VauhtiViuhti ja Pikkunen rv 13+1
 
Anne-81, kysyin tuota asiaa eli äitiysloman alun myöhentämistä muutama viikko sitten Kelasta. Olen yksityisyrittäjä, ja halusin tietää, voiko ä-loman aloittaa myöhemmin kuin milloin äitiysrahakausi alkaisi. Vastaus oli, että kyllä ä-loman saa aloittaa myöhemminkin, mutta äitiysraha alkaa joka tapauksessa juosta heti minimimääräisenä (en muista summaa, mutta se oli tosi tosi vähän) ja ä-loma ei sitten toisesta päästä jatku yhtään pidempään. Sama pätee kai muihinkin kuin yrittäjiin. Ihme sääntöjä, mutta minkäs teet.

Piiloblondi, parinkymmenen minuutin päästä 16+0
 
Lara83
Mä olin viimeksi äippäloman ekan viikon töissä (olin kesätyöntekijä, ja olin siihen asti kun tuurattava tuli lomalta). Tuosta viikosta piti vaan ilmoittaa etukäteen Kelalle, etteivät vaan maksa liikaa rahaa, eli siltä ajalta kun on töissä saa sen minimiäippärahan eli 15,20/pvä (miinus verot, joten ei oo hurraamista), mutta toisaalta saahan siltä viikolta sitten normaalin palkan.

Mä yllätyin myös että mun äippäloma alkaa jo 4.12!!! Mulla on tosi nihkee tilanne kun olen taas kesätöissä (opiskelen siis edelleen) ja alunperin oli tarkoitus että jatkaisin kesän jälkeen osa-aikaisena. Tällä viikolla olisi pomon kanssa tuosta keskustelu, ja kyllä mä aion rehellisesti kertoa mikä on tilanne, eli että olen raskaana..Saa nähdä kuinka innokaita ne on jatkamaan mun työsopimusta vain reilulla kolmella kuukaudella... :/ jos ne jatkaisi, saisin äippärahan hyvin todennäköisesti laskettua viimeisten 6kk mukaan joka nostaisi mun äprahaa noin 200% (eli edellisestä lapsesta en kovin suuria rahoja saanut). Meidän on meinaan pakko vaihtaa asuntoa ja kovin tiukille en näinä päivinä halua taloutta virittää, eli jos saan saman äprahan kuin viimeksi, niin menee kyllä suunnitelmat uusiksi..

Mutta nyt on pakko alkaa ahkeroimaan :wave:

Lara ja vauva 14+6 (miten aika menee näin nopeasti??) :heart:
 
Jo nousee täällä verenpaine. Siis kertakaikkiaan jos en olis nyt raskaana niin heilahtais parikin työpaikkahakemusta justiinsa! :headwall: :headwall: Ottaa niin helvatusti mynnylään nyt täällä muutamat ihmiset ja hommat että olisin täysin valmis lomille!
Taitaa mullakin kiehahtaa kyllä vähän turhan helposti mutta minkäs teet, kun menee viisari punaselle niin menee.
Muuten tänne ei mitään uutta, kunhan könnötän ja koitan köpötellä perspuolikkaana :LOL:
Ruokahalu on ihan olematon, mutta jotain koitan syödä ettei tulis huonoa oloa ja että tulee jotain ravintoa edes..

8 päivää töitä ja sitten alkaa loma. Kituen menee nämä päivät ennenkuin pääsee lomille..

Runtti ja toukka 14+0
 
Heippa kaikille.



Täällä kotiuduttu kylpyläreissulta, oli kyllä ihanan rentouttavaa :D Oli tarkoitus shoppaillakkin Tallinnassa, mutta löysin peräti yhdet Triumphin imetysliivit. Ihan huippuhyvät päällä. Kerrankin tuli ostettua hyvät liivit. Tissit varmaankin tästä vielä kasvaa, mutta aionkin pitää niitä jo nyt. Mulla on ongelmia aina ollut ongelmia hyvien liivien oston kanssa ku ei koskaan löydä kokoja :(

Mä oon siellä Tammimasut 2009:ssä se perustaja. Helposti siis pystyy katsomaan kuka oon :LOL: Joka päivä tulee fb:ssä käytyä, vähän liiankin usein :whistle: Lisäilkää vaan kaveriksi =) .

Mua kanssa kiinnostais tapaaminen pk-seudulla, itse asun itä-Helsingissä. Ehdotelkaa vaan ajankohtaa :) .

Tälläkin näkyy jo vauvamasu JEE!! Mä en oo nyt muita äitiysvaatteita ostanut kuin ne liivit, kun hyvin mahtuu päälle noi mitä on jäljellä viime raskaudesta :)

Tervetuloa myös uusille odottajille
 
Lääkärineuvolassa käyty. Eka oli normaali neuvolatädillä käynti ja sit lääkäri. Kaikki ok. Kahden viikon päästä pitäis mennä ekan kerran sokerirasitukseen. Painoindeksin ja isoina syntyneiden lapsien vuoksi joudun käymään kaksi kertaa sokerirasituksessa. Eka on nyt rv 16 paikkeilla ja toinen sit 26 viikon paikkeilla. Kaikissa kolmessa raskudessa oon rasituksessa käyny eikä koskaa ole ollut mitään. Ihmetyttää ku nyt pitää kaksi kertaa käydä :eek:. Taitaa olla tarkka neuvolatäti (eri ku edellisissä raskauksissa). Lääkäri oli tosi rauhallinen ja hiljainen, mut ihan ok. Papa otettiin. Kohtu on jo navan korkeudella. Sydänäänetkin löytyi helposti vähän navan alapuolelta keskeltä mahaa, syke 150. Seuraava käynti elokuun lopulla.

Mulla on alkanu ruoka ja herkut taas maistumaan vähän turhan hyvin. Tähän asti ei oo makeaa eikä varsinkaan suklaata tehny yhtään mieli. Nyt haluttaa kaikkea makeaa koko ajan. Pakko alkaa kuntoileen, että voi sit joskus edes hyvällä omallatunnolla herkutella. Ei kärsis tuota painoa paljoa tulla ku oon jo ylipainoinen :( .

Tänään ehkä tunsin ensimmäisen liikkeen. En kylläkään usko että on liikkeitä ennen kuin niitä alkaa tuntumaan päivittäin.

Johjo & pipana 14+1
 
Moi!

En ole taas vähään aikaan koneella käyny, ollaan oltu mun siskon luona pari yötä niin en ole siellä kehdannu netissä pyöriä.

Mä olisin kans kiinnostunu tapaamaan muitakin Oulun seudun odottajia. Itellä on Ouluun makaa vajaa 100km, mutta se ei oo matka eikä mikään! On niin paljon tullu ravattua siellä kun siskot ja veli asuu siellä. Elokuu kuulostaa kans hyvälle, olisko päivälle ehdotuksia? Mun pitäis käydä kattoo mun työvuorot kahdelle seuraavalle viikolle niin olisin itsekin tietoinen mikä pvä mulle sopis.

Aamulla kävin puntarilla ja 2kg on painoa tullu raskauden aikana! Ei se sinänsä paljon ole kun oon hoikka ollu, mutta en hirveesti haluais et paino kumminkaan nousis...

Äitiysvaatteisiin oon siirtyny jo aikaa sitten. Jotenkin alkoi niin pahalle tuntuu kun joutui vääntää farkkuja jalkaan niin katsoin parhaaksi kaivaa äippähousut esiin. Mahaakin on ihan kivasti. Mieskin eilen aamulla hoksasi ja kehui kuin ihanasti se on jo tullu esille :heart:

Muutenkin olo on hyvä, kaikki oireet hävis tos reilu viikko sit kokonaan, ja arvatkaa kuka on innoissaan litkiny kahvia! On se vaan niin hyvää :p :LOL:

Siitä tapaamisesta sen verran et riippuu miehen työvuoroista tarviiko mun ottaa muksut mukaan vai voinko jättää ne kotiin... Tai sit voin koittaa työntää ne mummun hoiviin.... No, se on sit sen ajan murhe ;)

Mä en muuten löytäny sitä Tammimasua FBstä! Onko se siellä ihan sillä Tammimasut 2009 nimellä vai?

Joo, sain tuossa huomata kuin meillä töissä puhutaan selän takana! Pomo kysy mun työkaverilta olenko raskaana! No, kyseinen henkilö ei sitä tienny ja sen sijaan et olis mulle tullu sanomaan asiasta niin se meni ja kertoi siitä toiselle työkaverille! Tämä toinen tiesi asiasta ja ilmoitti sit mulle et näin puhutaan. Mun mielestä toi on vaan niin kummallista käytöstä POMOLTA |O Olis ihan hyvin voinu tulla sanoo mulle suoraan et hän on näin kuullu. Vai saakohan ne muuten kysyä?? Mun "oikea" pomo jäi äippälomalle pian sen jälkeen kun menin tonne töihin ja se tietenkin oli neuvolassa oman muksunsa kans just samaan aikaan kun mulla oli sinne aika! Eli se "ex-pomo" on kertonu siitä nykyiselle pomolle. Ajattelin nyt olla ihan piruttain kertomatta asiasta pitkään aikaan :kieh:

Kuin moni on muuten töissä asiasta puhunu? Miten on pomot asian ottanu?

Mä oon nyt ihan varma et tunnen vauvan liikkeet. Tosin mun täytyy olla paikallaan että ne hoksaa, niin pieniä potkuja tulee.

Mutta nyt taidan mennä nukkuu. Appiukon vaimo kävi kahvilla, (niil on 6v poika joka siis miehen veli ja lasten setä :LOL: ) ja nappas meidän muksut heille leikkimään. Mulla on siis rauhallista ja aion käyttää tilaisuuden hyväksi :kieh: Väsyttääkin ihan sikana, toissa yönä nukuin 3,5h kun piti serkun kans pelata guitar hero :ta kolmeen asti yöllä ja sit 6.30 muksujen kans ylös. Viime yö meni kans hänekseen kun tyttö valitti huonoa oloa koko yön!

Mrs O ja rv 14+1
 
Paljon on ollut puhetta missä vaiheessa kertoa raskaudesta töissä. En kyllä ymmärrä miksi kertoa asiasta jos viikoja on esim. 13-20. Itse taisin esikoisesta kertoa viikolla 21. Ja tiedän ihmisiä jotka ovat kertoneet juuri sen vaaditun 2kk ennen laskettua aikaa. Eli eihän asialla ole mikään kiire, varsinkin jos on määräaikainen työsuhde, silloin pitäisin kyllä suuni visusti supussa. Kyllähän itsellänikin aika selvästi mahaa silloin esikoisesta oli, ja kyllähän täällä osaston naisihmiset olivat jo aavistelleetkin, mutta itse en kokenut että olisi tarvetta asiasta huudella.

Nyt olen itse juuri palannut vanhempainvapaalta töihin ja nyt on 12+5, enkä todellakaan meinannut tässä ihan heti asiasta kertoa. Oma esimiehenikin on nyt kesälomalla ja taitaa palata vasta kolmen viikon päästä, että eiköhän tuon silloin voisi varovasti puheeksi ottaa, että voidaan hiukan suunnitella tätä minun työnkuvaani / mitä tulen tässä nyt tekemään. Jos ovat suunnitelleet jotain isoa monen vuoden projektia niin ihan tältäkin kantilta meinasin asiasta kertoa.
 

Yhteistyössä