? Tammikuun Toivot 2012 ?

Nijan > Onnittelut plussasta! :flower: Kyllä sinä varmaan mukaan mahdut, mutta kuulut kyllä jo tuonne odottajien puolelle. :)

lily-rose > :hug: Plussaonnea alkaneeseen kiertoon!

nicona > Enpä osaa tuohon vastata, mutta toivottavasti asia korjaantuu.

Minnarun > Voi kun ihana! :heart: Vauvapölyä ja plussatuulta!

Maira > Vauvaliimaista onnea tätäkin kautta! :flower:

Lilianne > Voi ei! :hug: Plussatuulista helmikuuta sitten!

Eewokki > Plussatuulista helmikuuta!

MinyMom > Onnea uuteen kiertoon!

Barbamama35 > :hug:

Todennäköisesti oireeni olivat ja ovat Lugesteronin tekosia. Testasin eilen uudestaan ja nega siihenkin tuli. Soittelin aamulla toimintaohjeita polilta ja sain luvan lopettaa Luget. Kätilö ei pitänyt mahdottomana, että testitulos vielä muuttuisi, mutta vuotoa minä odottelen. Uusintakierros ehditään vielä ennen kesätaukoa, jos täti saapuu tällä viikolla. Jos ei perjantaihin mennessä menkat ole alkaneet, niin ehkä sitten voisin vielä testailla. Plussaan en kuitenkaan tämän kierron osalta enää usko. Ei yhtään tunnu edes siltä lievistä oireiluista huolimatta. Lauantaina olin murtunut, nyt harmittaa enää hieman. Ei tässä auta kuin nousta taas ja asennoitua uuteen yritykseen. Jospa se olisi se onnistumiskierto.
 

Maanantai 09.05.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:

Safira:..........56/30-60.......26...........1............1.....tammikuu
KPT:.............46/27-30.........................................joulu-tammikuu
Mirkelo:........39/27............22...........2............1......4.1.2012
Nicona:.........37/?..............29...........4.................................
Pikkunen.......36/?..............22...........1............10.....8.1.2012
MacyGray:.....34/30-35........31..........2............17.....13.1.2011
Emmuska10:..32/38............28...........2............2.......tammikuu
Shootingstar*:32/28..........................4............1.......tammikuu
lily-rose:.........30/28
Dani85:..........28/...............26...........2....................14.1.2012
Jemppi:..........27/28-30.......25...........2............1.......tammikuu
Maira:............27/28............25...........2............2......18.1.2012
kultakimpale2:.26/?............................2................................
Ando:.............24/?................32........................5
SiSa78:..........23/28-30.........32...........2.............6.....22.1.2012
blomma..........23/25..............27...........3............5......19.1.2012
Ansku83:........21/30-32..........27...........1............5......22.1.2012
Tnya:............20/28..............21.........................3......25.1.2012
Sanmar82:....16/27-29..........29............1............5.......29.1.2011
Sinderella:.....16/25-30..........38............6...........5......30.1.2012
Minnarun:......12/29-31.......30...............3..........10........




Piinailijat:

Safira dpo 26
Pikkunen dpo 22-23
Shootingstar*: dpo 18
Liliane: dpo 18
macy gray dpo 17
Dani85 dpo 16
Maira dpo 10
Sisa78: dpo 9
Ansku83: dpo 8

Plussanneet:

Arby 29.04.2011 yk1
4skö 21.04.2011 yk1
Pikkunen 28.04.2011 yk 10
Maira 8.5.2011 yk 2
Raparperitaivas yk 3

Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
Kamomilla81
Barbbis
Liliane
Eewokki
Minymom
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea raskautuneille :hug: Nyt vaan tarriksia ja vauvaliimaa matkaan!

Mulla ei oo oireen oiretta. Pientä painetta ja turvotusta alavatsalla, mutta niinhän mulla on aina ennen menkkojakin. Testin ostaminen polttelee mielessä koko ajan ja taidan käydä tänään tai huomenna testin ostamassa ja joku aamu sitten testailla. Selitin tän ite järkeillä niin, että jos se nega on tullakseen, niin sen tietää heti eikä menkat ainakaan myöhästy jännittämisen takia :LOL: Koska huomenna (riippuen kierron tarkasta pituudesta), ni ois ekoja päiviä, kun vois jo testailla.....

Pahoittelut negan saaneille :hug:

Aurinkoista viikkoa!
 
Safira:..........56/30-60.......26...........1............1.... .tammikuu
KPT:.............46/27-30...................................... ...joulu-tammikuu
Mirkelo:........39/27............22...........2............ 1......4.1.2012

Näiden tietoja kaipailen kpt oli vissiin pudonnut jo joku aika sitten ???
 
raparperitaivas Paljon onnea :heart:


Täällä testattu tyylipuhdas nega. Harmi. Eli menkkoja odotellessa. Tosin voihan olla myös mahdollisuus, et testasin liian aikasin, ku en tarkkoja kiertopäiviä tiedä ja oviksestakin on vaan arvailuja. Ärsyttää ettei ees harmita..tosin en kyllä oo mitenkään ilonenkaan..
 

Tiistai 10.05.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:

Safira:..........57/30-60.......26...........1............1.....tammikuu
Mirkelo:........40/27............22...........2............1......4.1.2012
Nicona:.........38/?..............29...........4.................................
Emmuska10:..33/38............28...........2............2.......tammikuu
Shootingstar*:33/28..........................4............1.......tammikuu
lily-rose:.........31/28
Jemppi:..........28/28-30.......25...........2............1.......tammikuu
kultakimpale2:.27/?............................2................................
Ando:.............25/?................32........................5
SiSa78:..........24/28-30.........32...........2.............6.....22.1.2012
blomma..........24/25..............27...........3............5......19.1.2012
Ansku83:........22/30-32..........27...........1............5......22.1.2012
Tnya:............21/28..............21.........................3......25.1.2012
Rokkarinmors.17/25-28.........26............3(4)........3....26-29.1.2012
Sanmar82:....17/27-29..........29............1............5.......29.1.2011
Sinderella:.....17/25-30..........38............6...........5......30.1.2012
Minnarun:......13/29-31.......30...............3..........10........




Piinailijat:

Safira dpo 27
Shootingstar*: dpo 19
Liliane: dpo 19
Sisa78: dpo 10
Ansku83: dpo 9

Plussanneet:

Arby 29.04.2011 yk1
4skö 21.04.2011 yk1
Pikkunen 28.04.2011 yk 10
Maira 8.5.2011 yk 2
Raparperitaivas yk 3

Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
Kamomilla81
Barbbis
Liliane
Eewokki
Minymom
MacyGray
Dani85
 
Viimeksi muokattu:
raparperitaivas > Onnea ja tarrasukkia! :flower:

Minnarun > Piinailijoihin on näköjään unohtunut nimiä. :)

Mulle voi päivittää kp1/30-35 ja yk18 tai siis poisaa listalta. Hipsin tuonne helmikuisiin toivoen, että toinen hoitokierros johtaa toivottuun lopputulokseen. Plussatuulta! Koittakaa te loput siirtyä odottajien puolelle plussanneiden perässä. :)
 
Heii!! :wave:

Olen seuraillut taustalla teidän juttuja jonkin aikaa :popcorn: Itsekin varovaisesti alkanut haaveilemaan, josko tässä tulisi raskaaksi. Nyt sanoin sen melkein ääneen, iik! Aivan hirveän suurta vauvakuumetta ei siis vielä ole ollut, mutta kyllä se kuitenkin on.. Raskaus olisi itselleni neljäs, kolmas synnytys. Uusioperheemme neljäs lapsi :D Oliko tarpeeksi monimutkaisesti?!

Jätin pillerit pois jokunen kuukausi sitten, varsinaista yritystä ei ole ollut ja toisinaan käytetty kondomia ja toisinaan taas ei. Kumpikaan meistä ei vielä ole halunnut ihan tosissaan alkaa tekemällä tekemään vauvaa, mutta kumpikin sitä "salaa" toivomme tapahtuvaksi. Tässä kierrossa ei ole ollut kumia käytössä, touhuttu on kaksi päivää ennen ovista ja myös samana päivänä kun ovis oli. Luulisi olevan isokin mahdollisuus raskautua, vai?! On ihanaa huomata, kuinka innoissaan, mieskin on tämän meidän yrityksemme kanssa. Tai en sanoisi yritykseksi, mahdollisuudeksi paremminkin. Aiemmissa kierroissa olen jännittyneenä odotellut kuukautisia, vähän ollut pettynyt kun on sitten alkanut. Miehellekin tuli kerran kyyneleet silmiin, kun kerroin niiden alkaneen. No, nyt toivon jo, että joku olisi tarttunut kiinni tuonne :heart:

Rivini ois jotenkin näin:

Tänään kp 17/25-28......ikä 26......toiveissa 3(4) lapsi.....yk3....LA 26-29.1.
 
raparperitaivas Onnea "virallisesta" plussasta! :heart:

mg Tsemppiä uuteen kiertoon! Toivottavasti toivottu lopputulos tulisi.. :heart: :)

Jemppi Toivottavasti se plussa kuitenkin vielä tulis! :)

(.) Tsiisus että nää päivät on pitkiä.. |O Huomenna olis virallinen menkkaränkkä päivä ja toivottavasti sitä ei tarttis kokea..Onhan tässä mahdollisuus et haamulainen oli pelkkä kiinnittymisyritys, toivottavasti ei..No, testit tulee joko huomenna tai torstaina, et testaan sit uudestaan kun ne tulee.. :) On tää vaan yhenlaista kyttäystä..
Mitään sen kummempaa oiretta ei taaskaan ole, turvottaa vaan ihan pirusti, tosin eilenkin öllötys iski iltapäivällä, mut tiedä sitten sen varsinaista syytä.. :)

Toivotaan parasta, pelätään pahinta.
 
Heii!! :wave:

Olen seuraillut taustalla teidän juttuja jonkin aikaa :popcorn: Itsekin varovaisesti alkanut haaveilemaan, josko tässä tulisi raskaaksi. Nyt sanoin sen melkein ääneen, iik! Aivan hirveän suurta vauvakuumetta ei siis vielä ole ollut, mutta kyllä se kuitenkin on.. Raskaus olisi itselleni neljäs, kolmas synnytys. Uusioperheemme neljäs lapsi :D Oliko tarpeeksi monimutkaisesti?!

Jätin pillerit pois jokunen kuukausi sitten, varsinaista yritystä ei ole ollut ja toisinaan käytetty kondomia ja toisinaan taas ei. Kumpikaan meistä ei vielä ole halunnut ihan tosissaan alkaa tekemällä tekemään vauvaa, mutta kumpikin sitä "salaa" toivomme tapahtuvaksi. Tässä kierrossa ei ole ollut kumia käytössä, touhuttu on kaksi päivää ennen ovista ja myös samana päivänä kun ovis oli. Luulisi olevan isokin mahdollisuus raskautua, vai?! On ihanaa huomata, kuinka innoissaan, mieskin on tämän meidän yrityksemme kanssa. Tai en sanoisi yritykseksi, mahdollisuudeksi paremminkin. Aiemmissa kierroissa olen jännittyneenä odotellut kuukautisia, vähän ollut pettynyt kun on sitten alkanut. Miehellekin tuli kerran kyyneleet silmiin, kun kerroin niiden alkaneen. No, nyt toivon jo, että joku olisi tarttunut kiinni tuonne :heart:

Rivini ois jotenkin näin:

Tänään kp 17/25-28......ikä 26......toiveissa 3(4) lapsi.....yk3....LA 26-29.1.
Sinulla aika sama tilanne kuin minulla :) Minulla tosin alkoi menkat eli nyt kp2, salaa toivoin raskautumista ja petyin pahemman kerran kun menkat sitten alkoi.. :( Mies olisi vasrmasti ollut mukana jos niin olisi käynyt, mutta ei niin ei.. Nyt sit saatiin puhuttua kun menkat alkoivat, ei ihan vielä olisi valmis yrittämään tosissaan raskautta, mutta enemmän oli sen puolesta tässä jossain vaiheessa kuin aiemmin ja se riittää minulle, toistaiseksi :) Kunhan saisin jossain vaiheessa minulle sen kolmannen miehelle toisen lapsen, ensimmäinen yhteinen olisi siis haaveissa :)

Asuuko teillä nyt sinun ja miehesi lapset vai onko etälapsia? Meillä asuu minun 2 ja miehen 1 eli 3 tässä vipeltää :)
 
Aurinkoisia terveisiä Espanjan lämmöstä! Ja hurjan paljon onnea plussanneille <3

Täällä täti saapui perjantaina, eli ei natsannut tästä kierrosta :'(
Helmikuisiin siirryttiin.... Jospa se sitten ensi kuussa! Sunnuntaina mies haki apteekista uudet lääkkeet ja niitä olen nyt alkanut piikittämään, perjantaina ultra. Toivotaan että munasolu on lähtenyt kivasti kasvamaan :)
Negan saaneille, pahoittelut ja paljon onnea seuraavaan kiertoon :)
 
Sinulla aika sama tilanne kuin minulla :) Minulla tosin alkoi menkat eli nyt kp2, salaa toivoin raskautumista ja petyin pahemman kerran kun menkat sitten alkoi.. :( Mies olisi vasrmasti ollut mukana jos niin olisi käynyt, mutta ei niin ei.. Nyt sit saatiin puhuttua kun menkat alkoivat, ei ihan vielä olisi valmis yrittämään tosissaan raskautta, mutta enemmän oli sen puolesta tässä jossain vaiheessa kuin aiemmin ja se riittää minulle, toistaiseksi :) Kunhan saisin jossain vaiheessa minulle sen kolmannen miehelle toisen lapsen, ensimmäinen yhteinen olisi siis haaveissa :)

Asuuko teillä nyt sinun ja miehesi lapset vai onko etälapsia? Meillä asuu minun 2 ja miehen 1 eli 3 tässä vipeltää :)
Oho, vau! :) Meillä asuu nyt minun kaksi lastani ja miehen lapsi on viikonloppuja ja mahdollisuuksien mukaan myös pidempiä aikoja meillä. Hänellä on koti meillä siis myös.. Miehelle tämä on kipeä asia, kun kaipaa aina kovasti lastaan kun ei meillä ole :( Mies on alusta asti puhunut, että tehdään vauva.. Kokoajan se on tuntunut kivalta ajatukselta, ihan hyvä että olen malttanut odottaa tämän kanssa. Mutta siis olen niin innoissani, että mies on tunteella mukana tässä myös, edellisessä suhteessa näin ei ollut.. Noniin, meillä tulee sitten olemaan molemmilla minun, sinun ja meidän lapset -kuvio :D Tsemppiä!
 
Dani85 > Tätipahoittelut! :hug: Sullako aloitetaan suoraan pistoshoidolla follin kasvattelu? Kuinka pitkään hoito yleensä kestää ja minkä verran kertyy hintaa? Oletko yksityisellä vai julkisella? Anteeksi kysymystulva. :ashamed: hatarassa päässäni pysyy asiat heikosti enkä jaksa nyt tarkistaa. onnea kuitenkin uuteen kiertoon! Mulla käynnistyi tänään uusi hoitokierros eli Clomit alkaa torstaina ja ensi viikolla kontrolli. Sitten varmaan jatketaan kyspyttelya viime kierron tapaan Fostimonilla.
 
Minnarun > Piinailijoihin on näköjään unohtunut nimiä. :)

Kiitti vinkistä... meinaa kiirettä pittää ni keskittyminen on hieman puolinaista....

MG: pahoittelut oisin kyllä suonut siulle plussa...mut kyllä se joku päivä =)

Täällä ihan kamala väsymys jos ei parempaa tietoa olisi menisi kyllä raskauden piikkiin mut taitaa mennä allergian piikkiin ja yleisesti suhteellisen vauhdikkaan elämäntilanteen piikkiin...luulin aamulla et nukahdan rattiin jos en käy vähän jaloittelemassa mutta kyllä se siitä
 
Viimeksi muokattu:
macy gray: Ensimmäisestä lapsesta koitettiin clomeja, mutta niistä tuli iso vuotava kysta.. :( joten kun pistos hoidot on todettu hyväksi vaihtoehdoksi niin näillä mennään! Tällä hetkellä ollaan yksityisellä nyt alkaa toinen hoito kierto, yksityiselle ollaan jonossa ja tänään tulikin postissa kesäkuun puoli väliin aika, jipii! Tai no, toivomushan olis raskautua tästä kierrosta :)
Ensi käynti maksoi yksityisellä hieman alta 100 €, jossa tehtiin ultra ja suunnitelmat. Lääkkeet maksaa yht. n. 200 €/kierto. Ja kontrolli ultra hieman alta 90 €. Hoito aloitetaan yleensä kierron toisena päivänä, pistän 5 päivä ja 6. päivänä on ultra, edellisessä kierrossa pistin vielä 3 seuraavaa päivää, eli yht. 8 päivää puregonia, -> pregnyl pistos, -> kolmisen päivää touhuilua ja sitten alkaakin piinaava odotus :)..
Eli yksi kierto maksaa hieman alta 300 €, ei halpaa, mutta voisi olla paljon kalliimpaakin...
Mutta nyt aijon tästä kierrosta plussata!!!!! Ohjeena oli myös että koko kierron ajan joka toinen päivä touhuilua että siittiöt pysyy hengissä, kun jos on pitempiä taukoja niin kuolleet siittiöt alkavat tuottamaan "myrkkyä" joka taas tuhoaa eläviä... Näin mulle lääkäri selitti!

On se jännä juttu että kun kaikkia on tarkistettu että paikat on kunnossa ja munasolu on hyvin kasvanut, touhuiltu on ja tulos on silti täti, mikä menee pieleen?! : /
 
nyt tulee purkausta... jos ei parempaa tietoa olisi epäilisin olevani raskaana... aivan kamala väsymys ja ihan hölmö itku herkkyys... ei tartte olla kovin isoja asioita kun kyyneleet nousee silmiin... taidan vaan olla polttanu kynttilää molemmista päistä ja nyt alkaa tulla seinä vastaan olen niin loman tarpeessa... murt on aivan kamala olo kun väsyttää ja saati tuo itkuherkkyys ei oo normaalia ei
 

Keskiviikko 11.05.2011

Nimi:________KP________Ikä:__Haaveissa: ___YK:___LA:

Safira:..........58/30-60.......26...........1............1.....tammikuu
Mirkelo:........41/27............22...........2............1......4.1.2012
Nicona:.........39/?..............29...........4.................................
Emmuska10:..34/38............28...........2............2.......tammikuu
Shootingstar*:34/28..........................4............1.......tammikuu
Jemppi:..........29/28-30.......25...........2............1.......tammikuu
kultakimpale2:.28/?............................2................................
Ando:.............26/?................32........................5
SiSa78:..........25/28-30.........32...........2.............6.....22.1.2012
blomma..........25/25..............27...........3............5......19.1.2012
Ansku83:........23/30-32..........27...........1............5......22.1.2012
Tnya:............22/28..............21.........................3......25.1.2012
Rokkarinmors.18/25-28.........26............3(4)........3....26-29.1.2012
Sanmar82:....18/27-29..........29............1............5.......29.1.2011
Sinderella:.....18/25-30..........38............6...........5......30.1.2012
Minnarun:......14/29-31.......30...............3..........10........




Piinailijat:

Safira dpo 28
Shootingstar*: dpo 20
Liliane: dpo 20
Sisa78: dpo 11
Ansku83: dpo 10

Plussanneet:

Arby 29.04.2011 yk1
4skö 21.04.2011 yk1
Pikkunen 28.04.2011 yk 10
Maira 8.5.2011 yk 2
Raparperitaivas yk 3

Helmikuun Helmistä haaveilemaan siirtyneet:
Kamomilla81
Barbbis
Liliane
Eewokki
Minymom
MacyGray
Dani85
lily-rose
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä täällä nyt on jo kp 3: / joten vilkuttaa nyt sitten kaikille ja lähettää peukutukset jännääville:wave:
Meillähän tämä toive tammisesta tuli yhdestä hupsiksesta,yritystä ei ole tiedossa nyt lähiaikoina muuten(ellei käy taas hupsis;))
 
nyt tulee purkausta... jos ei parempaa tietoa olisi epäilisin olevani raskaana... aivan kamala väsymys ja ihan hölmö itku herkkyys... ei tartte olla kovin isoja asioita kun kyyneleet nousee silmiin... taidan vaan olla polttanu kynttilää molemmista päistä ja nyt alkaa tulla seinä vastaan olen niin loman tarpeessa... murt on aivan kamala olo kun väsyttää ja saati tuo itkuherkkyys ei oo normaalia ei
Onhan se vauvanyritys psyykkisesti aika raskas koettelemus jo sinänsä. Kauhea jännitys, suurta toivoa ja pettymyksiä.. Eikai se mikään ihme oo, jos tunteet on herkillä? ;) Mulla kans tuota itkuherkkyyttä, eilen illalla loukkaannuin ihan tyhmästä ja tuli itku ja sama tänä aamuna. Ihan mitättömiä asioita.

).( Nythän kyttäilen kaikkea mahdollista, mikä ei ole hyvä. Oon aiemminkin kehitellyt kaiken maailman raskausoireet, vaikka käytin pillereitä vielä, joten en oikein enää luota kuvitelmiini. Saahan sitä silti kuvitella? :D

Nyt on 6 päivää oviksesta, joten olisi h-hetkiä kiinnittymiselle. Eilen tuntui vähän menkkakipumaista särkyä alavatsassa, viiltävää kipua ihan alhaalla ja repäisykipuja kylkeä kääntäessä sängyssä. Minä en tikuttele ovista tai mitään, tiedän kun se on nimittäin aivan järkyttävästä mahakivusta. Ja nyt se oli kp13. Eli kierron pituuden luulisi olevan 26...
 
Dani85 > Varmaan tuo parin päivän välein touhuilu on ihan hyvä suositus, mutta tuo myrkyttämisjuttu sai hymyn huulilleni. Sperma-analyysiä varten täytyy pidättäytyä muutama päivä ja kyllä ainakin minun miehelläni oli silti runsaasti ihan virkeitä priimasimppoja. :D Tietysti todella pitkät välit voivat olla eri asia. Sen takiahan sitä menkkojen loputtua aloitetaan "harjoitukset", että sitten oviksen aikaan onnistuisi hyvin. Kertalaakistakin voi onnistua, mutta itse kannatan "laadunvalvontaa". :D

Tuota ihmettelen minäkin, että mikä meni pieleen. Mutta jos kahdella terveellä on 20% mahdollisuus saada aikaan raskaus ja siitäkin ilmeisesti osa menee vielä kesken, niin ei se hoitojenkaan kanssa ihan yksinkertainen asia ole. Samalla tavalla lukuisten palojen tulee loksahtaa kohdilleen oikeaan aikaan. Kyse on kai vain huonosta tuurista, että tällä(kään) kertaa ei niin käynyt. Toivotaan meneillään olevan kierron olevan The plussakierto. :)

Plussatuulta lopuille pinolaisille!
 

Yhteistyössä