Nijan > Onnittelut plussasta! :flower: Kyllä sinä varmaan mukaan mahdut, mutta kuulut kyllä jo tuonne odottajien puolelle.
lily-rose > :hug: Plussaonnea alkaneeseen kiertoon!
nicona > Enpä osaa tuohon vastata, mutta toivottavasti asia korjaantuu.
Minnarun > Voi kun ihana! :heart: Vauvapölyä ja plussatuulta!
Maira > Vauvaliimaista onnea tätäkin kautta! :flower:
Lilianne > Voi ei! :hug: Plussatuulista helmikuuta sitten!
Eewokki > Plussatuulista helmikuuta!
MinyMom > Onnea uuteen kiertoon!
Barbamama35 > :hug:
Todennäköisesti oireeni olivat ja ovat Lugesteronin tekosia. Testasin eilen uudestaan ja nega siihenkin tuli. Soittelin aamulla toimintaohjeita polilta ja sain luvan lopettaa Luget. Kätilö ei pitänyt mahdottomana, että testitulos vielä muuttuisi, mutta vuotoa minä odottelen. Uusintakierros ehditään vielä ennen kesätaukoa, jos täti saapuu tällä viikolla. Jos ei perjantaihin mennessä menkat ole alkaneet, niin ehkä sitten voisin vielä testailla. Plussaan en kuitenkaan tämän kierron osalta enää usko. Ei yhtään tunnu edes siltä lievistä oireiluista huolimatta. Lauantaina olin murtunut, nyt harmittaa enää hieman. Ei tässä auta kuin nousta taas ja asennoitua uuteen yritykseen. Jospa se olisi se onnistumiskierto.
lily-rose > :hug: Plussaonnea alkaneeseen kiertoon!
nicona > Enpä osaa tuohon vastata, mutta toivottavasti asia korjaantuu.
Minnarun > Voi kun ihana! :heart: Vauvapölyä ja plussatuulta!
Maira > Vauvaliimaista onnea tätäkin kautta! :flower:
Lilianne > Voi ei! :hug: Plussatuulista helmikuuta sitten!
Eewokki > Plussatuulista helmikuuta!
MinyMom > Onnea uuteen kiertoon!
Barbamama35 > :hug:
Todennäköisesti oireeni olivat ja ovat Lugesteronin tekosia. Testasin eilen uudestaan ja nega siihenkin tuli. Soittelin aamulla toimintaohjeita polilta ja sain luvan lopettaa Luget. Kätilö ei pitänyt mahdottomana, että testitulos vielä muuttuisi, mutta vuotoa minä odottelen. Uusintakierros ehditään vielä ennen kesätaukoa, jos täti saapuu tällä viikolla. Jos ei perjantaihin mennessä menkat ole alkaneet, niin ehkä sitten voisin vielä testailla. Plussaan en kuitenkaan tämän kierron osalta enää usko. Ei yhtään tunnu edes siltä lievistä oireiluista huolimatta. Lauantaina olin murtunut, nyt harmittaa enää hieman. Ei tässä auta kuin nousta taas ja asennoitua uuteen yritykseen. Jospa se olisi se onnistumiskierto.