pearl84 Mä teen pelkästään yö ja iltavuoroja. Mulle nuo yövuoro sopii paremmin kun esim aamuvuorot. Mut sehän riippuu ihan ihmisestä, en voisi itse kuvitellakaan tekeväni aamuvuoroja :x Anyway, viimeraskaudessa lääkäri sanoi että viikon 20 jälkeen ei tarvitse tehdä yövuoroja. Mä ajattelin tehdä ainakin niin pitkään kun on valoisia öitä, niin yövuoroja. Meillä on kyllä ollut nyt tosi rauhallisia öitä, että on saanut ihan rennosti ottaa Mut tosiaan omaa kroppaa kannattaa kuunnella, toisillehan yövuorot ei todellakaan käy, vaan kroppa menee ihan sekaisin.
Oon koko päivän pötkötellyt, huono olo ollut koko ajan ja väsyttää, mut ei saa unta. Onneks tuo isäntä on kotona, se on tänään siivonnu, pessyt pyykkiä ja just lähti kauppaan ja sanoi tekevänsä ruuan, ihanaa kun itse saa vaan olla :heart:
Oon koko päivän pötkötellyt, huono olo ollut koko ajan ja väsyttää, mut ei saa unta. Onneks tuo isäntä on kotona, se on tänään siivonnu, pessyt pyykkiä ja just lähti kauppaan ja sanoi tekevänsä ruuan, ihanaa kun itse saa vaan olla :heart: