Tammikuun Toivojen Oulun tapaaminen

Jospa se meilläkin olis helpompaa näin suunnitella :)

Mulle passaa sekä viikolla et viikonloppuna. Viikonloppuna saattaisin saada muksut hoitoon jonnekin. Paitsi et katoin just niin ainoat päivät jolloin olis sopiva vapaa on 6., 7., 13., ja 14. päivät.

Muuten mun kohdalla tapaaminen siirtyy kuun loppu puolelle, mä kun tulen hieman kauempaa.

Mutta, ehdotuksia kehiin!

 
Mulla on aika todennäköistä että joudun ottamaan lapset mukaan. Mies vuorotyössä joten sattuu aika usein olemaan töissä myös illalla ja viikonloppuna. Pitää vaan kattoo sit sellainen tapaamispaikka että olis lapsille liukumäki tai jotain.

Itse haluaisin että tapaaminen olis 11.8 jälkeen. Meillä on ennen koulun alkua monta reissua vielä tekemättä eikä aikataulut selvillä. Melko vamaan ihan extempore lähetään joten vaikea suunnitella.

Viikonloppu tai arki käy. Olen hoitovapaalla joten melkein milloin vaan sopii jos Oulussa olen.
 
Laitan ehdotukseksi arki-illan torstai 21.8 klo 17.30 ja viikonloppu ehdotus lauantai 16.8 klo 13.

Siksi arki ja viikonloppu ehdotus kun en tiedä miten työssäkäyvät pääsee tulemaan paremmin.

Ja jos useammalla on lapsia tulossa mukaan niin katsotaan tilava paikka jossa olis lapsille jotain. Tai vaikka ulkoillaan sään salliessa. Ihan miten vaan porukka haluaa.
 
Heipsan pitkästä aikaa!

Minäkin tulisin mielelläni mammojen tapaamiseen =) käyn töissä, mutta minulle sopivat kyllä nuo molemmat ajat. Voipi olla, että otan pojun mukaan, lapsethan viihtyvät varmaan keskenäänkin...ainakin jonkin aikaa...

Mitenkäs paikka? Minusta olisi kiva, jos samalla voisi syödä/juoda jotain samalla.

Andie ja luumu 15+1

Ps. työt alkaa huomenna 5 viikon kesäloman jälkeen, mitenhän sitä jaksaa taas orientoitua...
 
Sovitaan päiväksi se 16.8 jos kerran kaikille passaa. Paikkaehdotuksia saa kertoo jos jotain tulee mieleen. Jos meitä ei enempää tuu niin mahdutaan melkein minne vaan. Mullakin saattaa tulla ainakin nuorimmainen mukaan joten lapsiystävällinen paikka mielellään :). Joku kahvila tai vastaava vois olla hyvä. Ruokapaikkakin käy mun puolesta jos on sellainen, että on lapsille leikkipaikka tai vastaava ku ei tuo nuorimmainen kauaa paikallaan pysy.

Lisää Tammikuun Toivoja otetaan mielellään mukaan tapaamiseen!!
 
Hei!

Mikä olisi hyvä paikka lauantain treffeille? Rossossahan on lasten leikki paikka ja tietysti, jos sää sallii niin Ainolan puistohan on mainio paikka lasten kannalta. Olisiko se päivä nyt 16.08.08 vai sopiiko joku toinen päivä paremmin.
 
Haluuko porukka syödä vai vaan kahvitella? Jos syödään niin silloin Rosso olis kyllä hyvä tai Kodin ykkösen Hese jos "roskaruoka" kelpaa. Minä en ruukaa käydä kahviloissa joten kahviloista ei oikein ole tietoa missä olis lastenjuttuja. Zeppelinin Pulla Pirtin kahvilassa (olikohan se Pulla Pirtti?) on ainakin pallomeri, mut sinne on kyl sit Oulusta jo vähän matkaa. Mulle passaa syönti mut kahvikin käy. Tai kahvia en juo ku ei maha kestä mut teetä tai jotain. :D
 
Moi.

Mullekin sopii sekä pelkkä kahvittelu ja syöminen. Ja roskaruokakin kelpaa aivan hyvin. Jospa te, jotka otatte lapset mukaan, niin päättäisitte paikan, kun tiedätte, missä omanne viihtyvät. Mulle käy ainakin mikä paikka tahansa.

Andie ja luumu 16+4
 
hemuli otatko lapsen mukaan? Ajattelin vaan et sanokaa te paikka (hemuli, Mrs O) jotka otatte lapset mukaan!? Minä pääsen ilman lapsia joten mikä vaan käy. Olis kyllä ihana lähtee syömään ku ilman lapsiaki kerran pääsee, mut jaksaako lasten kanssa tulevat lähteä syömään ku jutteleminen ja oma syöminen lasten kanssa kuitenki on vähän mitä on (ainakin meillä :kieh: )
 
En ole ehtinyt aikoihin kirjoittelemaan Tammikuun Toivoihin. Nyt huomasin, että täällähän on jo tapaaminen suunniteltuna. Itse tulen mielelläni huomenna la 16.8. klo 13 tapaamiseen jos se on keskustassa. Rosso kuulostaa hyvältä. Jään seuraamaan minne paikkaan päädytään!
 
Moikka!

Taukoa koneella käynnille on ollu melkoisesti... En siis päässy siihen tapaamiseen, selkä on ollu niin rikki ettei paljon ole tullu liikuttua minnekään! Miten meni tapaaminen? Milloin olis uus?
 
Mrs O: Harmi ettet päässy. Oli mukavaa ja juttua riitti. Puhuttiin et joskus kuukauden päästä seuraavan kerran. Täytynee varata enemmän aikaa seuraavalle kerralle kun ei nytkään 3 tuntia meinannu riittää :D .
 

Yhteistyössä