Ei oo kyllä hankintoja paljoa vielä mietitty. Sanoin kans miehelle että ennen rakenneultraa ei hommata yhtään mitään. Miehen vanhemmat aikoo ostaa vaunut meille. Uudet kuulemma pitää olla, ei mitään käytettyjä![]()
mulle ois kyllä kelvannu käytetytkin (on siis tulossa ensimmäinen lapsenlapsi molempien vanhemmille)
Veto on kyllä melko tehokkaasti pois joka päivä. Muuten ei edelleen mitään oireita.. tuntuu välillä ihan hassulta puhua olevansa raskaana kun se ei tunnu eikä näy vielä missään
Mulla oli kans tuo eksälle kertominen jännä paikka. Ei sillä että ois hermostunut asiasta, ollaan vaan niin hyvissä väleissä nykyään että siksi jännitti. Ja halusin kertoa ennen kun menee jotain kiertotietä hänen korviin. Oli kuitenkin niin ihana että kertoi myös mulle ekasta lapsestaan ensimmäisenä. Yhdessä kuitenkin aikanaan lasta yritettiin ja saatiin aikaan vain yksi kohdunulkoinen niin sekin varmaan tekee tästä molemmin puolin tämmöisen huomioitavan.
Kiva kuulla, että jollakin on exään lämpimät välit. Toki teillä ehkä vaikuttaa se, ettei yhteisiä lapsia ole niin ei olis pakko olla tekemisissä, jos vituttais. Meillä kun on pakko tulla toimeen koko ajan, niin se on ollut vähän hankalaa kun ei oo saanut eron jälkeen pitää taukoa toisesta ja voinut vaan hetken "vihata" toista. Toki exälle ei oo ollut ongelma vihata mua vaikka lapset onkin. On tehnyt niin rumia temppuja tässä vuosien aikana, että melkein koko ajan pelottaa, että mitähän se vielä keksii..