Hip hei! Täällä on tänään käyty ensimmäisessä neuvolassa ja pääsin siellä näkemään pikkuisen ultrassa <3 Kyllä tuli tippa linssiin, kun pienen pientä kiivasta sykettä katseli.
Samalla käynnillä laskettu aika tarkentui, on nyt 7.1. Toki vielä np-ultra voi sitä muuttaa, mut siihen saakka mennään tuolla. En saa sitä punaiseksi, kun puhelimella kirjoitan, mut josko sen joku muistaisi silti päivittää tonne listaan?
Tänään sit ultran jälkeen soitin myös äidille ja kerroin hänelle. Kyllä oli niin iloinen ja yllättynyt, että meni sanat suusta

Mulla kun on pco taustalla, niin sitä on eletty pitkään ajatuksella ettei niitä lapsia vain enempää enää tule.
Mutta nyt tulee ja kaikki näyttäis olevan kunnossa. Tänään on ollut jopa hieman helpompi päivä pahoinvoinnin suhteen.
Seulat kaikki otetaan ja sit mietitään mitä tehdään jos niissä jotain poikkeavaa ilmenee. Verikokeet onkin jo heti maanantaina ja varmaan seuraavalla viikolla sit ehkä jo se np-ultra. Tai en voi olla varma, kun laittavat sen ajan postilla sieltä tulemaan. Mut viikkoja ajatellen luulis et olis joskus silloin. Nyt on siis 9+5.
Pitää tutkailla tota mamalicious merkkiä niistä vaatteista. Mitään hennesiä on turha edes kuvitella, kun ei niiden vaatteet mene normaalistikaan päälle.
Mun on vähän pakko hehkuttaa teille, mun mies kävi tänään kalassa ja toi sieltä kirjolohen syötäväksi. Kyllä oli hyvää ja ihana kun sai tuoretta kalaa pitkästä aikaa. Exä ei osannut kalastaa ja isä on kuollut jo 7 vuotta sitten, niin ei oo paljon kalaa ollut tarjolla (muuta kun kaupasta tietenkin).