Alkuperäinen kirjoittaja miisuliisa:voi paskan paskan paska :'( mulla alko äsken yhtäkkiä vuotaan kirkasta verta :'( ei hyytymiä tms.. mutta sellasta ihan kirkasta verta. ei tule lorottaen vaan sillai kun käy pissalla niin samalla vähän pönttöön tulee. todella paska fiilis tuli..eiköhän tämä sit ollut tässä :ashamed:
muoks:
äsken wc reissulla tuli hyytymäkin. sellainen noin peukalonpään kokoinen :'(
Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Km voi alkaa todella monella tavalla; kivuilla, ilman kipuja, verenvuodolla tai ilman, ruskealla tai punaisella vuodolla jne...mun km alkoi ilman mitään noista ja siksi luulin kaiken olevankin ihan ok. Kun taas ekaa odottaessani mulle tuli rv6-7 kamala verenvuoto. Sitä oli jokapuolella; sängyllä, mun reisillä ja sitä lorotti pöntölle. Laitoin siteen niin se täyttyi hetkessä. Olin lähes sokissa. Ä.polilta sanoivat, että on luultavasti km ja tule aamulla näytille. Mulle tehtiin ultra, jossa kaikki oli ok eli pieni alkio köllötteli siellä ja eivät osanneet sanoa syytä vuotoon vaikka sitä tuli paljon. Ultrassa näkyi vielä hyytymäkohtaa, mut sen jälkeen en enää vuotanut. Nyt mun poitsu on 6v. Voimia ja toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin.