Päätin nyt itsekin tänne liittyä, jos vaan huolitte mukaan =) Korkealta pudotaan, jos pudotaan, mutta on niin epäuskoinen fiilis, että pakko purkaa näitä tunteita johonkin.
Ekaa kertaa siis kirjottelen koko palstalla, mutta noita vauvakuumepuolen jutuja oon käyny lukemassa ahkerasti B) Ensimmäistä täälä siis ootellaan ja tällä hetkellä rv 4 +2. On vaan niin kertakaikkisen epäuskoinen fiilis, että voiko tää olla totta!? Koko ajan tuola takaraivossa pienoinen pelko siitä, että jos ne menkat kuitenkin tulee kohta... Yritystä takana 6 tai 12 kk, riippuu miten sen laskee. Tjottailu aloitettiin vuosi sitten huhtikuussa keskeytetyllä, kun tuo mies oli hiukan epävarma vielä, vaikka kuitenkin vauva oli tervetulut, jos olisi tullut. Mutta eipä pikkuista kuulunut ja marraskuussa 09 aloitettiin yritys ilman mitään "estelyitä". Siitä laskettuna tärppäsi siis yk6. Olin jo melkein vaipunut epätoivoon, ettei meille ilman hoitoja vauvaa tulisikaan...mutta näköjään siihen tarvittiin vain yksi viikon lomareissu ja totaalinen rentoutuminen :heart: Nyt en vaan voi uskoa, että tärppäsikö meillä ihan oikeasti! Mutta pakko se on neljän raskaustestin jälkeen uskoa, että jotain ainakin on tapahtunut. Epäilin vielä kolmen "viivatestin" jälkeen, että ne kuitenkin valehtelevat Pakkohan se oli lopulta ostaa vielä digitesti ja kun näyttön ilmestyi "raskaana", niin lopulta uskoin. Oon kyllä tukenut lähiapteekkia viime kuukausina niin paljon testiostoksilla, että ansaitsisin jo jonkun kanta-asiakasbonuksen
Mitäs muuta vielä.... 28v olen ja laskettuaika on tod. näköisesti välillä 6-8.1. Kaksi viime kiertoa olivat 31 päivää, sitä edelliset kaksi 29 päivää, enkä tiedä tarkkaan oviksen ajankohtaa tässä kierrossa. Mutta epäilen, että tää kierto ei kyllä olis ollu 31 päivää, vaan lyhyempi.
Jännittää, naurattaa ja melkein itkettääkin välillä! :heart: