Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nyt on kyllä pakko Spatz:ille todeta että olin tosi aktiivisesti mukana keskusteluissa, en pelkästään poksumassa ja Pikkutoiveen kaverilistallakin (jossa myöskin kommailin hänelle henk.koht). Yhtenä päivänä sitten katosi mun kaverilistalta Pt ja en enää löytänyt häntä nimellä koko fb:stä. Samalla tipuin pois meidän fb ryhmästä. Vieläkin ottaa päähän aika tavalla kun kuvittelin olevani osa sitä tiivistä porukkaa, mutta eipä sitten kun kukaan ei edes kaipaillut mun puuttumista... Eli tuo selitys että en olisi osallistunut ei ainakaan minun osaltani pitänyt paikkaa... Lisäilin masukuviani ja kommailin useita kertoja päivässä listalla. Ilmeisesti mun pärstä ei vaan porukkaa miellyttänyt :'( Tuli vain jotenkin tosi höntti olo, kun kertoili itestään (parisuhteestaan ja ongelmistakin) vaikka mitä ja sit lensi pihalle... Ei jäänyt kovin reilu olo siitä ryhmästä! Joo, mutta eiköhän tätä ole jo vuodatettu mun osalta ihan riittävästi aiemminkin. Oli vain pakko päästä sanomaan, kun edelleen tuntuu pahalta tuo että vain kommentointien puutteen vuoksi ryhmästä tippuisi, kun niin ei todellakaan ollut tilanne!
Juu, mutta onneksi on ihanat liveystävät jotka ei heitä pihalle. Heiltä sain onneksi sitten vertaistukea, kun tämä nyytti meinasi tulla ihan liian aikaisin kurkkimaan ulkoilmaaTänne keskustelupalstalle ei jotenkin tule samalla tavalla vuodatettua, kun täällä keskustelu on kuitenkin suh paljon hiljaisempaa. En ole kuitenkaan enää jaksanut etsiä aktiivisempaa foorumia, kun ei mitään akuttia tarvetta ole. Kolmas muksu kuitenkin jo niin ei ole enää niin uutta ja ihmeellistä kaikki
Mussu & Myy 34+6 (huomenna täyttyy rajaviikot... JEEEEEEEE)