Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BellaMarie:Mutzilla : Mä haluisin myös mennä kattomaan Epäilyksen, mut kukaan mun niistä kavereista jotka haluis tulla mukaan ei ole maisemissa. Eilen pohdiskelin ääneen, et kukahan lähtis mun kanssa sitä katsomaan, niin mun mies sanoi, et masuvauva![]()
BellaMarie 13+1
Alkuperäinen kirjoittaja SuSa91:Mutzilla ja BellaMarie Olin eilen itse elokuvateatterissa mieheni kanssa. Ja voi että niitä tyttöjä miten paljon niitä tuli ja meni sinne Epäilykseen!itse en ole ensimmäistäkään katsonut niin en tiedä mistä jään paitsi!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Memmu86:huomenta... täälä vain paisutaan :ashamed:
memmu ja valtsu 14+4 :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja BellaMarie:Shamandalie Itikka on oikein hyvä nimi! Mulla ei ole vieläkään nimeä tälle pikkuiselle. Pitäisköhän pyytää lapsia keksimään joku. Tosin ne saa siitä riidan aikaiseksi ehkä, joten en tiiä.. Ihanan pitkästi olit jaksanut kirjoittaa muuten!
(.) Oon aika varma, et oon alkanut tuntea liikkeitä! Siis ihan silloin tällöin, mutta tänäänkin. Ei tää voi olla kuvittelua. Tästä kun nää vähän voimistuu niin ei tarvi enää niin harmitella ettei pääse sydänääniä kuuntelemaan kun vasta elokuussa (vaikka pääsishän sitä jos hirvesti haluis ) Mulle ei sanottu mitään istukan paikasta enkä sitä älynnyt kysyä, ajattelin varmaan et merkitään siihen korttiin, mut ei. Mutta luulisin et on takaseinässä kun/jos kerran tunnen näitä liikkeitä.
BellaMarie 13+1